Mwfa Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #21 Skrevet 16. juni 2022 FrøkenMånestråle skrev (19 minutter siden): Du trenger ikke barnefars underskrift på noe som helst når du har foreldreansvar alene, er jo det som er fordelen med å ha det alene. Noen steder må du kanskje dokumentere at du har det alene. Spiller ingen rolle at de ikke vil at han skal føle seg "utelatt", det er da for faen ikke deres oppgave. De skal forholde seg til lover og regler og når du har ansvaret alene så er det bare du som skal skrive under. For noen merkelige greier... Ja, akkurat det som er en av grunnene til at jeg har det alene også. At det kun er behov for min underskrift. Og enig, er absolutt ikke deres oppgave å sørge for at han ikke føler seg utelatt. Håper på bedre erfaring og kompetanse i ny barnehage. Og takk for svar! 1
MapleSirup Skrevet 16. juni 2022 #22 Skrevet 16. juni 2022 Mwfa skrev (30 minutter siden): Hehe, nei vi er absolutt ikke gift Da skjønner jeg ikke hvirfir du satte så pris på svar fra en som var gift. Det var det som var forvirrende. 1
MapleSirup Skrevet 16. juni 2022 #23 Skrevet 16. juni 2022 Mwfa skrev (25 minutter siden): Ja, akkurat det som er en av grunnene til at jeg har det alene også. At det kun er behov for min underskrift. Og enig, er absolutt ikke deres oppgave å sørge for at han ikke føler seg utelatt. Håper på bedre erfaring og kompetanse i ny barnehage. Og takk for svar! Du vet hvor du får dokumentasjon. Det er ike slik at barnehagen bare skal ta ditt ord for det. Tenk deg alle de tragediene de vil måtte stå til ansvar for.
Mwfa Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #24 Skrevet 16. juni 2022 MapleSirup skrev (4 minutter siden): Du vet hvor du får dokumentasjon. Det er ike slik at barnehagen bare skal ta ditt ord for det. Tenk deg alle de tragediene de vil måtte stå til ansvar for. Mulig du ikke har lest alt. Men barnehagen har fått skriftlig dokumentasjon på at jeg har det alene.
Mwfa Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #25 Skrevet 16. juni 2022 MapleSirup skrev (6 minutter siden): Da skjønner jeg ikke hvirfir du satte så pris på svar fra en som var gift. Det var det som var forvirrende. Wow, bare mulig å sette pris på de som ikke gifte da eller? Vær så snill a. Lov å sette pris på at folk tar seg tid til å svare gift eller ei.
MapleSirup Skrevet 16. juni 2022 #26 Skrevet 16. juni 2022 Mwfa skrev (20 minutter siden): Wow, bare mulig å sette pris på de som ikke gifte da eller? Vær så snill a. Lov å sette pris på at folk tar seg tid til å svare gift eller ei. Poenget var bare at det virket oppklarende for deg når det ikke er gyldig for deg. Les, så ser du det.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #27 Skrevet 16. juni 2022 MapleSirup skrev (1 time siden): Det er fordi dere er gift. Altså har det ingen relevans. Det er det samme i vår barnehage, og vi er bare samboere. Anonymkode: cdcc1...a20 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #28 Skrevet 16. juni 2022 Mwfa skrev (1 time siden): Ja, akkurat det som er en av grunnene til at jeg har det alene også. At det kun er behov for min underskrift. Og enig, er absolutt ikke deres oppgave å sørge for at han ikke føler seg utelatt. Håper på bedre erfaring og kompetanse i ny barnehage. Og takk for svar! Jeg har foreldreansvaret alene. Bhg kan mene hva de vil, men må forholde seg til norsk lov. Du skriver under alene. Anonymkode: a9efe...194 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #29 Skrevet 16. juni 2022 Mwfa skrev (44 minutter siden): Mulig du ikke har lest alt. Men barnehagen har fått skriftlig dokumentasjon på at jeg har det alene. Hvorfor er det noe å lure på da? Anonymkode: a9efe...194
MapleSirup Skrevet 16. juni 2022 #30 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har foreldreansvaret alene. Bhg kan mene hva de vil, men må forholde seg til norsk lov. Du skriver under alene. Anonymkode: a9efe...194 Nettopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå