Gå til innhold

På kanten vitser

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uff, hadde alle de forskjellige "alle barna" vitsebøkene når jeg var ung.. De har fullstendig ødelagt humoren min 🤣

Alle barna landet trygt etter å ha hoppet i fallskjerm, untatt Birgitta som fikk en flaggstang i Fitta... 

Favoritten min tror jeg ikke jeg skal skrive her, da blir jeg vel kjeppjaget med høygafler og brennende fakler 🤣

En nordisk cruisebåt sank på havet. 3 menn overlever og skylles i land på en liten øy langt fra sivilisasjonen. 1 Nordmann, 1 danske og 1 svenske. De går rundt på øyen og lurer på hvordan de skal komme seg hjem. Nordmannen snubler i noe i sanden, løfter det opp og sier; en lampe! kanskje den er magisk! Han gnir på den med hånden og ut kommer en ånd. Ånden sier at de får 1 ønske hver. Nordmannen sier med en gang, jeg vil hjem. Poff, så forsvinner nordmannen. Ånden spør så dansken, hva ønsker du deg? Jeg vil også hjem sier han. Poff, han forsvinner. Ånden spør svensken, hva ønsker du deg da? Nej, det blev så ensligt här så jag vill ha de andra två tillbaka hit.

Endret av Evot_i_skogen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på restaurant med min 20 år gamle kjæreste da noen kalte meg en gammel gris, det ødela fullstendig vårt 10 års jubileum

Skrevet
Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Var på restaurant med min 20 år gamle kjæreste da noen kalte meg en gammel gris, det ødela fullstendig vårt 10 års jubileum

🚨🚔👮🏻‍♂️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...