Gå til innhold

Hva fyller dere Kong med?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alt som faller helt i smak hos vår hund. Leverpostei er det som faller best i smak, men kan vel ikke få for mye av det… Så tar gjerne imot litt tips som vi kan prøve ut. 🐶🐶

Anonymkode: c91fb...c6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyller den med våtfor og fryser den ned. 
 

Anonymkode: 1abcb...c54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er ikke alt som faller helt i smak hos vår hund. Leverpostei er det som faller best i smak, men kan vel ikke få for mye av det… Så tar gjerne imot litt tips som vi kan prøve ut. 🐶🐶

Anonymkode: c91fb...c6e

Legg våtfor i bløt en liten stund. Bland inn litt leverpostei og pakk inn i kongen. Den kan også fryses ned

Anonymkode: b5523...d5f

Skrevet

Våtfor fra dyrlegen. 

Skrevet

Vom kjøttboller eller våtfor. Noen ganger også oppbløtt tørrfor (som kan blandes med f.eks våtfor).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fyller den med våtfor og fryser den ned. 
 

Anonymkode: 1abcb...c54

Hvilket vårfór bruker du? Er ikke alt der heller han liker 🙈

Anonymkode: c91fb...c6e

Skrevet

Leverpostei er ikke hundemat, det er for mye fett og salt. Blir som junkfood.

Vi bruker våtfor fra veterinær, for sensitiv mage, tror det heter Spesific. Men hunden min spiser hva som helst så det kunne være hvilket som helst merke tror jeg :P 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilket vårfór bruker du? Er ikke alt der heller han liker 🙈

Anonymkode: c91fb...c6e

Du må jo bare bruke det han liker da 😛 

Anonymkode: 1abcb...c54

Skrevet

Jeg bruker den som er mellomstor svart, og trøkker hele frosne vom kjøttboller inni. Plass til 2-3 stk. Noen ganger smører jeg litt leverpostei innimellom bollene, men bare et tynt lag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du må jo bare bruke det han liker da 😛 

Anonymkode: 1abcb...c54

Det er jo det som har vært vanskelig å finne. Jeg spør jo bare om tips siden han er litt kresen. De solgte noe våtfór på musti tidligere som han likte, men det ser ikke ut som de har den lenger. Jeg husker ikke merke for jeg kjøpte det ikke så veldig ofte. Han liker våtfóret som kattene får, men det er vel heller ikke noe han skal ha for mye av tenker jeg.

Anonymkode: c91fb...c6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du må jo bare bruke det han liker da 😛 

Anonymkode: 1abcb...c54

Han er ennå en valp, så ikke alt vi har funnet ut av enda. Kresen på godbiter og, men han er veldig glad i Natures Menu godbiter. Men de er nå tom overalt. 

Anonymkode: c91fb...c6e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo det som har vært vanskelig å finne. Jeg spør jo bare om tips siden han er litt kresen. De solgte noe våtfór på musti tidligere som han likte, men det ser ikke ut som de har den lenger. Jeg husker ikke merke for jeg kjøpte det ikke så veldig ofte. Han liker våtfóret som kattene får, men det er vel heller ikke noe han skal ha for mye av tenker jeg.

Anonymkode: c91fb...c6e

Du kan legge tørrforet hans i bløt til det blir en grøt og så blande inn våtfor fra katt. Han kan fint spise litt av det. Du kan jo starte med f.eks 60% våtfor til katt og 40% tørrfor til hund og så gradvis redusere våtforet og øke tørrforet. Så blir dette et av måltidene hans i stedet for i skål.

  • Liker 1
Skrevet

Bruker vom og hundemat her 

Gjest Linny111
Skrevet

Fyller ofte med våtfôr. Noen ganger lager jeg en blanding av våtfôr, litt naturell yoghurt, banan, peanøttsmør, leverpostei, gresskar, noen biter tørrfôr og har alt oppi og fryser dem ned.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller den med kyllingkjøttdeig, og fryser ned

Anonymkode: 107d2...a81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...