Gå til innhold

Fortalte mine følelser til han

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal reagere… Men her forteller jeg mann at jeg har følelser og alt jeg får til svar er at vi kan roe ned og møtes sjeldnere. Hva hadde dere tenkt?

Anonymkode: da2fd...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt skuffet og tenkt at han nok ikke var særlig interessert. Fikk du ikke noen forklaring på hvorfor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vet ikke hvordan jeg skal reagere… Men her forteller jeg mann at jeg har følelser og alt jeg får til svar er at vi kan roe ned og møtes sjeldnere. Hva hadde dere tenkt?

Hvis en mann hadde sagt dette til meg, så hadde jeg nok skygget banen umiddelbart. Det er egentlig ganske klar beskjed, tenker jeg. Du kan selvfølgelig spørre han rett ut: betyr dette at du ikke har følelser for meg og ikke er interessert i et forhold med meg, verken nå eller senere", men min mening er at en mann som er interessert aldri i verden ville sagt dette til deg. Det er veldig viktig å ikke tolke for mye, for man bruker så mye tid og blir bare mer og mer såret. Finn deg en som sier at han gjengjelder følelsene du har, det er så mye hyggeligere ❤️

Anonymkode: d69b3...79e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er vondt, men gå videre. Ikke ro ned og håp, men fjern deg fra han og situasjonen og finn noen som fortjener tiden din.

Anonymkode: 408f0...54e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar ❤️ Sa bare pent til han at jeg ikke ønsket å treffe lengre.

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bra gjort, ikke alle som klarer det!

Anonymkode: d69b3...79e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er typisk for menn som ser deg bare god nok til sex og vil ikke såre deg. Møtt en slik selv. 

Anonymkode: b76d3...b0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt riktig. Ikke la de få noen fordeler når de ikke er interessert ..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva slags situasjon er det mellom dere? Dater dere? Er dere fwb? Venner?

Det er litt vanskelig å svare når man ikke vet bakgrunnen, hvis dere feks er fwb og du sa det så kan jeg godt forstå at han sa det han sa. Dater dere og ting har gått veldig fort, så kan jeg også forstå at han ønsker å bremse det litt ned hvis han ikke er der følelsesmessig selv.

Anonymkode: 7358c...e44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bra at du sier fra og bra at han svarer ærlig. Er lov å få følelser for andre og da må det også være lov å ikke ha de samme følelsene tilbake.

Det går flere tog ❤️ Godt at du i hvert fall hadde mot til å gi beskjed om at det ikke var interessant for deg lengre. 

Anonymkode: e9e16...a4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva slags situasjon er det mellom dere? Dater dere? Er dere fwb? Venner?

Det er litt vanskelig å svare når man ikke vet bakgrunnen, hvis dere feks er fwb og du sa det så kan jeg godt forstå at han sa det han sa. Dater dere og ting har gått veldig fort, så kan jeg også forstå at han ønsker å bremse det litt ned hvis han ikke er der følelsesmessig selv.

Vi har ikke datet, kun vært fwb. Så ja, jeg skjønner jo han også samtidig som det gjør litt vondt. Og det var jo derfor jeg sa det til han, at jeg hadde utviklet følelser for han. Og ut i fra det svare jeg fikk av han tenkte han ikke det samme om meg.  Derfor var det nok best for min del å avslutte det når det ikke var gjensidig eller han ga meg noen signaler på at han kunne tenke seg det samme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har ikke datet, kun vært fwb. Så ja, jeg skjønner jo han også samtidig som det gjør litt vondt. Og det var jo derfor jeg sa det til han, at jeg hadde utviklet følelser for han. Og ut i fra det svare jeg fikk av han tenkte han ikke det samme om meg.  Derfor var det nok best for min del å avslutte det når det ikke var gjensidig eller han ga meg noen signaler på at han kunne tenke seg det samme.

Jeg forstår veldig godt at det er vondt, men du tok det rette valget ved å avslutte det. For å fortsette en sånn relasjon er mer vondt en godt når det ikke er gjensidig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva har du lært? Samme som meg?? At å ha sex med noen over tid så får jeg følelser og dermed er det kroken på døra for noen flere fwb opplegg her i gården. Heldigvis funnet en som liker meg for mer enn bare sex. Burde du og gjøre. 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva har du lært? Samme som meg?? At å ha sex med noen over tid så får jeg følelser og dermed er det kroken på døra for noen flere fwb opplegg her i gården. Heldigvis funnet en som liker meg for mer enn bare sex. Burde du og gjøre. 😊

Takk. Heldig du. Håper å finne det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...