Gå til innhold

Jeg er misunnelig og bitter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er storebror til 2 yngre søstre på 26 & 28. Jeg er selv 30, bor hjemme i Molde, ingen jobb, ingen kjerring ingen bolig, ingen utdannelse. Få venner, lite anerkjennelse fra kompiser, lite damer å ligge med, selvom jeg er høy. Min to søstre bor begge i oslo, jobber i store konsulenthus og tjener tjukt med spenn, leilighet i sentrum, samboere mv. Jeg forstår ikke at det kunne ende slik at damer kunne tjene mere enn en mann, jeg er som sagt bitter over all den smerten. 

Anonymkode: 3a2e2...6d1

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippokrates
Skrevet (endret)

For hva det er verd: Tror ikke bitterheten er ditt største problem, enda det er et stort problem, for å si det slik. 

Den gode nyheten er at det meste kan du ta tak i selv.

Endret av Hippokrates
Gjest Adobyen
Skrevet

Hvorfor har du ikke tatt noen utdannelse eller funnet deg en jobb?  Har du ikke noe etter ungdomsskolen?  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår ikke at det kunne ende slik at damer kunne tjene mere enn en mann, jeg er som sagt bitter over all den smerten. 

Ja, tenk det. Helt utrolig at en dame med jobb OG utdannelse kan tjene mer enn en mann uten noen av delene. For en skam.

Anonymkode: 7a48a...c0f

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (37 minutter siden):

Hvorfor har du ikke tatt noen utdannelse eller funnet deg en jobb?  Har du ikke noe etter ungdomsskolen?  

har vgs, studerte vernepleier i 2 år for åbade i pussy.

AnonymBruker
Skrevet

HVOR mange identiske tråder skal du lage om deg og de søstrene dine du er så misunnelig på?? Hadde du lagt like mye energi på å forbedre livet ditt som du har gjort på å trolle rundt her, så hadde du sannsynligvis "badet i pussy" for lenge siden. Eller vent. Det hadde du ikke, for personligheten din trenger en SVÆR make-over.

Anonymkode: 632f7...0d4

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

HVOR mange identiske tråder skal du lage om deg og de søstrene dine du er så misunnelig på?? Hadde du lagt like mye energi på å forbedre livet ditt som du har gjort på å trolle rundt her, så hadde du sannsynligvis "badet i pussy" for lenge siden. Eller vent. Det hadde du ikke, for personligheten din trenger en SVÆR make-over.

jeg hadde b-day for det par dager siden, der jeg ble 30, og det er veldig vondt å ikke være etablert i en alder av 30, har vurdert å flytte i et kollektiv på landet, der man bor med andre som også av ulike årsaker er havnet på kanten av samfunnet.

AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (49 minutter siden):

Alle kan ikke ha utdannelse.. Stygt sagt av deg.

Anonymkode: 823a1...0ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er så. Men uten utdanning  kan man heller ikke forvente å ha en god jobb og bra betalt. Det er bare realiteten 

Anonymkode: a303c...5a4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Burde blitt lege? Men heller ikke de "bader i pussy" i disse dager, den hvite frakken har mistet litt magien, flertallet av legestudenter er dessuten kvinner.

Anonymkode: 70683...95f

AnonymBruker
Skrevet

Men klarte du 2 år på vernepleier studiet. Så klarer du å ta utdannelse. Men kanskje du skal tenke på hva du vil, hva du interesserer deg for. Da er det mye større sannsynlighet for å lykkes.

Anonymkode: fa31c...250

AnonymBruker
Skrevet

Burde blitt lege? Men heller ikke de "bader i pussy" i disse dager, den hvite frakken har mistet litt magien, flertallet av legestudenter er dessuten kvinner.

Med mindre man blir gynekolog da. 

Beklager. Takk for meg.

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har du misforstått hva jeg skrev.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er storebror til 2 yngre søstre på 26 & 28. Jeg er selv 30, bor hjemme i Molde, ingen jobb, ingen kjerring ingen bolig, ingen utdannelse. Få venner, lite anerkjennelse fra kompiser, lite damer å ligge med, selvom jeg er høy. Min to søstre bor begge i oslo, jobber i store konsulenthus og tjener tjukt med spenn, leilighet i sentrum, samboere mv. Jeg forstår ikke at det kunne ende slik at damer kunne tjene mere enn en mann, jeg er som sagt bitter over all den smerten. 

Ta utdanning 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Seriøst. Er du virkelig helt seriøs nå? Hva har du gjort for å lykkes, slik som dine søsken har gjort? Har du sitter med åpne armer og ventet og trodd ting kommer av seg selv? Eller har du gjort noen form for innsats iht å slippe skjørtekanten til mor? Har du gjort ingen ting, eller bare gitt opp, så kan du seriøst ikke klage. Høres meg noe bortskjemt ut. 

Anonymkode: d1e8e...fc6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hjelpes.

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, krenkende ytringer og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Lol

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Der avslørte du deg som troll. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Med mindre man blir gynekolog da. 

Beklager. Takk for meg.

Det ville jeg seriøs tenkt over en gang til. Gynekolog er en lege, til lege går man som regel når man har et problem. Såklart ser man også unge damer, f.eks. når de er gravide men ellers går det i underlivsproblemer. Blod, verk, utslett, kløe, betennelser og alt det der. Den slags "bade i pussy" er nok ikke det en incel tenker på så ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...