AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #81 Skrevet 16. juni 2022 Jeg lurer på hva som skjer om 20 år når alle ildsjelene i samfunnet har blitt gamle og mett av dage og ikke kan serve denne luksusgenerasjonen som er på full fart opp og tar alt som en selvfølge ? Anonymkode: d4f83...e79 1
AprilLudgate Skrevet 16. juni 2022 #82 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry vi syns sånt er unødvendig bruk av tid. Livet er kort, og det har jeg ikke tenkt å bruke på dugnad. Dessuten så trenger vi ikke, det er alltid noen som stiller opp dobbelt Anonymkode: 885bb...e5f 😅 Ja, sånn går jeg utfra de tenker 1
AprilLudgate Skrevet 16. juni 2022 #83 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg lurer på hva som skjer om 20 år når alle ildsjelene i samfunnet har blitt gamle og mett av dage og ikke kan serve denne luksusgenerasjonen som er på full fart opp og tar alt som en selvfølge ? Anonymkode: d4f83...e79 Mener du foreldrene?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #84 Skrevet 16. juni 2022 DundreMilfin skrev (8 minutter siden): Mener du foreldrene? Tror dagens foreldre blir verre som besteforeldre (enda de klager på egne foreldre at de ikke har tid til barnebarn), da må de virkelig realisere seg selv….. Anonymkode: 9bc0f...3f2
AprilLudgate Skrevet 16. juni 2022 #85 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror dagens foreldre blir verre som besteforeldre (enda de klager på egne foreldre at de ikke har tid til barnebarn), da må de virkelig realisere seg selv….. Anonymkode: 9bc0f...3f2 Ja, det går nok til helvete med denne generasjonen og som alle før oss.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #86 Skrevet 16. juni 2022 DundreMilfin skrev (13 minutter siden): Mener du foreldrene? Jeg mener de som stiller opp i dagens samfunn. Etter det jeg leser her inne så er det fåtallet som stiller på noe som helst slags dugnad om 10 år … Anonymkode: d4f83...e79
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #87 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg blir introvert på slike sammenkomster. Hater det! Her vi bor er det en gjeng mødre som oppfører seg som meangirls fra ungdomsskolen. Hvisker og kniser når du kommer inn i rommet, ikke-inkluderende i det hele tatt, men er veldig opptatt av anti-mobbing og inkludering. Men inkludering gjelder vel bare om man har riktig frisyre og riktig klær. Uansett er det for tidlig for meg å se ut som vestkant versjonen av Karen. Anonymkode: 882ac...b04 Er det ikke flaut når voksne damer oppfører seg slik? Her vi bor er det også slike, mobbete kvinner med barn på slep Tror det er derfor mange kvier seg for å være med på slike arrangementer, det er som å være tilbake i skolegården på en ungdomsskole. Ikke hyggelig i det hele tatt. Anonymkode: 19b82...c0c 1
umAxa Skrevet 17. juni 2022 #88 Skrevet 17. juni 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Anonymkode: 7a35a...9e3 Det var et forsøk på en dramatisk fortelling om hvor skuffende det må være ungen som må leve med foreldre som ikke stiller opp for dem. Selvsagt vet ikke en 5 år gammel unge hva som er skuffende foreldre oppførsel, fordi de er fem år. Så det kan ta en del ti år til voksen alder at han/hun innser at foreldrene hans/hennes var ikke det store forbildet som de trodde de var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå