Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Er det standard at man må gjennom GU for å få fornyet resepten på p-piller?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 Fint, da får vi satse på at det går i orden. Ille nok å ligge i stolen og skreve om jeg ikke skal ha mensen i tillegg.
Betcy Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Et lite tips: Lag en regel for deg selv om at du tar GU hver gang du fornyer resepten. Da går det ikke i glemmeboken Din kropp er ditt tempel, ta vare på den!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Jeg tar alltid GU når jeg skal fornye p-pille resepten. Ikke akkurat noe jeg gleder meg til, men greit å sjekke at alt er i orden. Er jo ikke akkurat et område som er like lett å sjekke selv for alt mulig rart. F.eks. kreft.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Jeg tar alltid GU når jeg skal fornye p-pille resepten. Ikke akkurat noe jeg gleder meg til, men greit å sjekke at alt er i orden. Er jo ikke akkurat et område som er like lett å sjekke selv for alt mulig rart. F.eks. kreft. ← Nei det er nå så, men det er ikke noe særlig å ha mensen samtidig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå