AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #21 Skrevet 15. juni 2022 Mamajune11 skrev (2 timer siden): Det er helt ufarlig å ha sex under menstrasjon altså. Hvis typen din nekter fordi det er «ekkelt» burde du finne deg en ny ekte mann. Jeg har sagt at jeg kan ha sex selvom jeg har mensen. Ja, han vil ikke fordi det er ekkelt. Så det er egentlig ikke meg det står på. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #22 Skrevet 15. juni 2022 Du kan jo bare ta en dusj rettfør. Renner jo ikke blod i ett sett. Anonymkode: dfccf...758
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #23 Skrevet 15. juni 2022 Mamajune11 skrev (2 timer siden): Denne guttebabyen bør du dumpe. Hvis han allerede NÅ viser disse store røde flaggene blir du en av de kvinnene som skriver tråd her om udugelig barnefar som aldri gjør en dritt. Uff, jeg håper da virkelig ikke det. Vi har ikke barn enda, men har alltid følt at han hadde blitt en god far. Håper virkelig han forstår at mensen er noe jeg ikke kan styre. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #24 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff, jeg håper da virkelig ikke det. Vi har ikke barn enda, men har alltid følt at han hadde blitt en god far. Håper virkelig han forstår at mensen er noe jeg ikke kan styre. Anonymkode: bc3d2...a82 Hvis han er en du vurderer å få barn med bør du også kreve mer av ham. Det går faen ikke an å sutre fordi du har mensen. Anonymkode: 601bb...dff 1
feliek54 Skrevet 15. juni 2022 #25 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kjæresten min er bortreist, men kommer hjem om 2 dager. Nå har det seg sånn at jeg fikk mensen i dag, og han ble kjempe sur. Må innrømme at jeg ble litt satt ut, fordi det er da ikke noe jeg kan styre. Vi har begge gledet oss masse til å ha sex når han kommer hjem, men så kom mensen da. Har det veldig uregelmessig, mest sannsynlig pga korona vaksina. Derfor ante jeg ikke at jeg skulle få det nå. Føler meg kjempe dårlig med meg selv, fordi han reagerte så kraftig på det. Anonymkode: bc3d2...a82 Det må han akseptere uten å bli sur 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #26 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis han er en du vurderer å få barn med bør du også kreve mer av ham. Det går faen ikke an å sutre fordi du har mensen. Anonymkode: 601bb...dff Vi har prata om barn ja. Jeg har forklart at jeg synes det er urettferdig å bli sur på meg for noe jeg ikke har kontroll over. Det kunne han forstå, men han synes det var veldig kjedelig. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #27 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Stakkars, klart han ble sinna fordi du har mensen og at han må legge inn en innsats i heimen når du er syk 🙄 Du vet vel at dette kommer aldri til å bli bedre? Han kommer til å protestere over videre arbeidsfordeling, kommer aldri til å ta barna på nattestid og blir sur om han ikke får sove lenge i helgene. At du gidder. Du er advart. Anonymkode: ccee5...6bf Dette kan ikke gjentas mange nok ganger. Jeg bodde med en sånn mann i 15 år. Det ble bare verre og verre. Sur hver gang jeg fikk mensen. Sur fordi jeg ikke ville ligge kjapt nok etter fødsel, selv om jeg var sydd på kryss og tvers. Og når han ble avvist så begynte han å spørre etter bjs. Til tross for at han aldri ga tilbake. Han var også sur hvis jeg ble syk. Og de to gangene han tok barna om natten så ble det etterfulgt av så mye surving og sinne over hvor trøtt han var at jeg ikke våget å be om hjelp igjen. Han fikk etterhvert slurvet seg til at jeg måtte stå opp med de hver morgen også. Jeg hadde altfor mye pliktsex og fikk til slutt avsmak på hele fyren. Alt dette pluss et par andre greier førte til at jeg endelig er singel nå 😊 skulle ønske jeg fikk før. Nylig møtt en mann som vet hvordan man skal behandle de man elsker 🥰 Anonymkode: 79a68...7cf 1
Fioljenta Skrevet 16. juni 2022 #28 Skrevet 16. juni 2022 (endret) Altså, det hender jeg også blir sur når jeg får mensen. Vi hadde for eksempel bestilt en ferie der planen var å ha masse sex. Og så fikk jeg mensen ved avreise. Jeg ble skikkelig skuffet. Det gjorde han også. Vi kan godt ha sex på tampen av de mensen, men de første dagene blir det innmari mye søl… 🫣 Noen reagerer jo med sinne når de blir skuffet, så jeg tror ikke du skal legge så sinnsykt mye i en enkelt episode. Se på helheten. Noen av de som skriver i denne tråden, skriver om gjentagende episoder som også gjelder flere ting i forholdet. Da er det større grunn til bekymring. Og du skriver jo at han forstod i etterkant. Endret 16. juni 2022 av Fioljenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå