AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Kjæresten min er bortreist, men kommer hjem om 2 dager. Nå har det seg sånn at jeg fikk mensen i dag, og han ble kjempe sur. Må innrømme at jeg ble litt satt ut, fordi det er da ikke noe jeg kan styre. Vi har begge gledet oss masse til å ha sex når han kommer hjem, men så kom mensen da. Har det veldig uregelmessig, mest sannsynlig pga korona vaksina. Derfor ante jeg ikke at jeg skulle få det nå. Føler meg kjempe dårlig med meg selv, fordi han reagerte så kraftig på det. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Hvor gammel er denne mannebabyen? Tenk litt på om du vil være sammen med en som gjør at du føler deg dårlig, bare fordi du fikk mensen? Hvilke andre ting blir han sur for? Føler du at du kan være deg selv rundt han, eller går du litt på eggeskall? Anonymkode: 41b37...670 12 1
herremann Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Er jo fortsatt masse dere kan gjøre selv om du har mensen. Handjob, blowjob, sexy undertøy, anal, leketøy.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor gammel er denne mannebabyen? Tenk litt på om du vil være sammen med en som gjør at du føler deg dårlig, bare fordi du fikk mensen? Hvilke andre ting blir han sur for? Føler du at du kan være deg selv rundt han, eller går du litt på eggeskall? Anonymkode: 41b37...670 Han er 28. Dette har aldri skjedd før, da jeg har vært så heldig å ikke ha mensen de andre gangene han har vært bortreist. Han har vært borte i litt over 2 uker, og er kanskje litt desperat. Har opplevd at han har blitt sur når jeg har vært syk og sengeliggende, for da må han ta seg av husarbeid og matlaging. Men han er egentlig en veldig snill og omsorgsfull mann til vanlig. Det er bare disse tingene jeg blir litt oppgitt over. Ellers har vi det bra. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 herremann skrev (10 minutter siden): Er jo fortsatt masse dere kan gjøre selv om du har mensen. Handjob, blowjob, sexy undertøy, anal, leketøy. Ja, hvis ham vil det. Virka som han mistet hele livsgnisten av dette. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjæresten min er bortreist, men kommer hjem om 2 dager. Nå har det seg sånn at jeg fikk mensen i dag, og han ble kjempe sur. Må innrømme at jeg ble litt satt ut, fordi det er da ikke noe jeg kan styre. Vi har begge gledet oss masse til å ha sex når han kommer hjem, men så kom mensen da. Har det veldig uregelmessig, mest sannsynlig pga korona vaksina. Derfor ante jeg ikke at jeg skulle få det nå. Føler meg kjempe dårlig med meg selv, fordi han reagerte så kraftig på det. Anonymkode: bc3d2...a82 Min har kun vært irritert på mensen en gang, da hadde jeg hatt blødninger i over 6 uker (så skjønte han godt, var pissed selv) Anonymkode: 72f38...85d 1
Maestro Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er 28. Dette har aldri skjedd før, da jeg har vært så heldig å ikke ha mensen de andre gangene han har vært bortreist. Han har vært borte i litt over 2 uker, og er kanskje litt desperat. Har opplevd at han har blitt sur når jeg har vært syk og sengeliggende, for da må han ta seg av husarbeid og matlaging. Men han er egentlig en veldig snill og omsorgsfull mann til vanlig. Det er bare disse tingene jeg blir litt oppgitt over. Ellers har vi det bra. Anonymkode: bc3d2...a82 Vent til dere får barn og han må gå lenger enn to uker med sex. Stakkars mann som må gå en liten stund uten sex. 🤭😂 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min har kun vært irritert på mensen en gang, da hadde jeg hatt blødninger i over 6 uker (så skjønte han godt, var pissed selv) Anonymkode: 72f38...85d Ja, da tror jeg at jeg også hadde hatt litt mer forståelse. Selvom man ikke kan kontrollere det da heller. Men nå er det snakk om maks en uke. Anonymkode: bc3d2...a82
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvis ham vil det. Virka som han mistet hele livsgnisten av dette. Anonymkode: bc3d2...a82 Nei, det skal du IKKE gjøre. Du skriver han også ble sur for å måtte gjøre husarbeid da du var syk, og nå dette? Dårlig oppførsel skal IKKE "belønnes". Anonymkode: dafc7...d48 5 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten min er bortreist, men kommer hjem om 2 dager. Nå har det seg sånn at jeg fikk mensen i dag, og han ble kjempe sur. Må innrømme at jeg ble litt satt ut, fordi det er da ikke noe jeg kan styre. Vi har begge gledet oss masse til å ha sex når han kommer hjem, men så kom mensen da. Har det veldig uregelmessig, mest sannsynlig pga korona vaksina. Derfor ante jeg ikke at jeg skulle få det nå. Føler meg kjempe dårlig med meg selv, fordi han reagerte så kraftig på det. Anonymkode: bc3d2...a82 Typen din fremstår jo som en dust hvis han blir sur på deg fordi du har mensen. Anonymkode: 601bb...dff 4 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #12 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han er 28. Dette har aldri skjedd før, da jeg har vært så heldig å ikke ha mensen de andre gangene han har vært bortreist. Han har vært borte i litt over 2 uker, og er kanskje litt desperat. Har opplevd at han har blitt sur når jeg har vært syk og sengeliggende, for da må han ta seg av husarbeid og matlaging. Men han er egentlig en veldig snill og omsorgsfull mann til vanlig. Det er bare disse tingene jeg blir litt oppgitt over. Ellers har vi det bra. Anonymkode: bc3d2...a82 Stakkars, klart han ble sinna fordi du har mensen og at han må legge inn en innsats i heimen når du er syk 🙄 Du vet vel at dette kommer aldri til å bli bedre? Han kommer til å protestere over videre arbeidsfordeling, kommer aldri til å ta barna på nattestid og blir sur om han ikke får sove lenge i helgene. At du gidder. Du er advart. Anonymkode: ccee5...6bf 4 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #13 Skrevet 15. juni 2022 Det er ikke greit å gi deg dårlig samvittighet over mens, av alle idiotiske ting. Hadde ikke blitt noe blow-job på han hvis det var min samboer som oppførte seg sånn. Anonymkode: 126fe...78e 3 1
Kargo Skrevet 15. juni 2022 #14 Skrevet 15. juni 2022 Sånn helt generelt. Hva er det med folk som blir sure? Det har vel sjelden hjelpet på så veldig mye. 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #15 Skrevet 15. juni 2022 Gud bedre. Han der hadde fått fyken kjapt hadde det vært meg. Null sympati for han, gitt Anonymkode: 10b5a...71d 1 2
Hedda-78 Skrevet 15. juni 2022 #16 Skrevet 15. juni 2022 Sur? For en merkelig reaksjon for en voksen mann. Kan skjønne at han ble skuffet, men å bli sur er jo bare ikke konstruktivt i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #17 Skrevet 15. juni 2022 herremann skrev (10 timer siden): Er jo fortsatt masse dere kan gjøre selv om du har mensen. Handjob, blowjob, sexy undertøy, anal, leketøy. Æsj! Anonymkode: 6b2fd...03b
maverick22 Skrevet 15. juni 2022 #18 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjæresten min er bortreist, men kommer hjem om 2 dager. Nå har det seg sånn at jeg fikk mensen i dag, og han ble kjempe sur. Må innrømme at jeg ble litt satt ut, fordi det er da ikke noe jeg kan styre. Vi har begge gledet oss masse til å ha sex når han kommer hjem, men så kom mensen da. Har det veldig uregelmessig, mest sannsynlig pga korona vaksina. Derfor ante jeg ikke at jeg skulle få det nå. Føler meg kjempe dårlig med meg selv, fordi han reagerte så kraftig på det. Anonymkode: bc3d2...a82 hadde også blitt forbanna, neida neida, joda, neida 😄 haha
Mamajune11 Skrevet 15. juni 2022 #19 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjæresten min er bortreist, men kommer hjem om 2 dager. Nå har det seg sånn at jeg fikk mensen i dag, og han ble kjempe sur. Må innrømme at jeg ble litt satt ut, fordi det er da ikke noe jeg kan styre. Vi har begge gledet oss masse til å ha sex når han kommer hjem, men så kom mensen da. Har det veldig uregelmessig, mest sannsynlig pga korona vaksina. Derfor ante jeg ikke at jeg skulle få det nå. Føler meg kjempe dårlig med meg selv, fordi han reagerte så kraftig på det. Anonymkode: bc3d2...a82 Det er helt ufarlig å ha sex under menstrasjon altså. Hvis typen din nekter fordi det er «ekkelt» burde du finne deg en ny ekte mann.
Mamajune11 Skrevet 15. juni 2022 #20 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han er 28. Dette har aldri skjedd før, da jeg har vært så heldig å ikke ha mensen de andre gangene han har vært bortreist. Han har vært borte i litt over 2 uker, og er kanskje litt desperat. Har opplevd at han har blitt sur når jeg har vært syk og sengeliggende, for da må han ta seg av husarbeid og matlaging. Men han er egentlig en veldig snill og omsorgsfull mann til vanlig. Det er bare disse tingene jeg blir litt oppgitt over. Ellers har vi det bra. Anonymkode: bc3d2...a82 Denne guttebabyen bør du dumpe. Hvis han allerede NÅ viser disse store røde flaggene blir du en av de kvinnene som skriver tråd her om udugelig barnefar som aldri gjør en dritt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå