AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har alltid hadd lange indre kjønnslepper, kan minnes flere ganger at de har kommet i «klem» og blitt sår fordi det gnisser og ikke har mulighet til å ordne opp i det. Jeg har aldri tatt det opp med legen, fordi jeg har løst problemet med å «pakke» de oppi. Det har ikke vært så ille siste årene, men den siste tiden så har det irriter meg mye mer enn før. Jeg har i tillegg gått ned 15 kilo, og tenker at det kanskje er litt mindre av de ytre kjønnsleppene nå slik at de indre kommer enda mer frem? Så jeg føler nesten at de har blitt enda lengre og dermed mer i veien. Er dette en kosmetisk operasjon man kan få dekt? Mtp problemene det utgjør? Jeg gjør det absolutt ikke for utseende der nede. Og jeg vil se for meg at en fremtidig fødsel ikke vil gjøre godt om jeg får en slik operasjon? Så om jeg bare burde vente med å fikse dette til jeg følte meg ferdig med barn? Samtidig er det uutholdelig å tenke at det kan og vil ta et par år til. tips og råd?? Anonymkode: 09c82...c4a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Mine indre kjønnslepper krympa under graviditet og etter fødsel. Hormonelt. Hørt det har skjedd mange. Anonymkode: 3200c...4e2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mine indre kjønnslepper krympa under graviditet og etter fødsel. Hormonelt. Hørt det har skjedd mange. Anonymkode: 3200c...4e2 Ja det syntes jeg mine gjorde også, men nå 2 år etterpå så føler jeg at de har blitt lengre enn de var før.. Anonymkode: 09c82...c4a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Mine blir lengre og lengre jo eldre jeg blir. Kan ikke bruke jeans lenger og må ofte på do og pakke leppene oppi igjen/justere. Frustrerende. Anonymkode: 05c89...8dd
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har alltid hadd lange indre kjønnslepper, kan minnes flere ganger at de har kommet i «klem» og blitt sår fordi det gnisser og ikke har mulighet til å ordne opp i det. Jeg har aldri tatt det opp med legen, fordi jeg har løst problemet med å «pakke» de oppi. Det har ikke vært så ille siste årene, men den siste tiden så har det irriter meg mye mer enn før. Jeg har i tillegg gått ned 15 kilo, og tenker at det kanskje er litt mindre av de ytre kjønnsleppene nå slik at de indre kommer enda mer frem? Så jeg føler nesten at de har blitt enda lengre og dermed mer i veien. Er dette en kosmetisk operasjon man kan få dekt? Mtp problemene det utgjør? Jeg gjør det absolutt ikke for utseende der nede. Og jeg vil se for meg at en fremtidig fødsel ikke vil gjøre godt om jeg får en slik operasjon? Så om jeg bare burde vente med å fikse dette til jeg følte meg ferdig med barn? Samtidig er det uutholdelig å tenke at det kan og vil ta et par år til. tips og råd?? Anonymkode: 09c82...c4a Jeg har gjort det men fikk ikke dekket. Mine var ca 3 cm utenfor de ytre, og således ikke spesielt lange. Likevel gnisset de og jeg synes det var lett ubehagelig og følsomt. Men ikke smertefullt, derfor måtte jeg betale selv. Hvor lange er de indre leppene dine? Dersom de er skikkelig plagsomme for din funksjon kan du lettere få det dekket. En slik operasjon er ganske grei og det leger seg raskt. Ikke frykt for fødsel om du venter noen mnd etter operasjon før du blir gravid. Anonymkode: 45a44...d51
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 Mine har også blitt kortere, om man skal formulere det slikt, etter graviditeter og fødsler. Litt merkelig egentlig.. Anonymkode: 2d5d7...ca4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå