AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Del Skrevet 14. juni 2022 Hei! Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har en sønn som er 16 år, som ønsker å trene på sats. Jeg er i en nedbetalingsavtale med dem, etter et støttemedlemskap jeg hadde, som jeg dessverre ikke fulgte opp, fra mange år tilbake. Men det er heldigvis under kontroll nå, og nedbetalingsplan fungerer fint. Men før den er betalt fullt ut, får jeg ikke opprettet abonnement for min sønn. Må det være foreldre som Tegner abonnement? Eller kan det feks være min mor? Sønnen min har dessverre ikke en pappa som lever. Så jeg er alene med han. Anonymkode: 4c41c...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Del Skrevet 15. juni 2022 Hva med å sende en forespørsel til Sats? Anonymkode: a7281...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Del Skrevet 16. juni 2022 Eller meld han inn i Family Sports Club! ☺️ Anonymkode: 7ef25...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå