Gå til innhold

PUND- veksle?


Fremhevede innlegg

Gjest Stalina ikke l.
Skrevet

Hvor lønner det seg å veksle? Hvis man f.eks skal til london og har ungdomsvisa..lønner det da seg å ta med kortet og dra det i butikkene?eller er det masse gebyrer og slikt?(nordea).

Hvis man skal veksle til pund, hva er kursen? er det billigere å veksle på flyplassen eller i din lokalebank med tanke på gebyrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk Visakortet. Det billigste er å handle direkte med kortet, men du trenger sikkert litt kontanter også, da tar du ut det i minibank enten på flyplassen i Norge, eller når du kommer til London.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruker Mastercardet da jeg var i Spania i sommer; for det er det færrest/ingen gebyrer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...