AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 jeg lurer på om noen jenter her kan gi meg litt tips. jeg hadde sex for to dager siden, der jeg tror at jeg egentlig ikke var våt nok. kjente det med en gang etterpå at jeg kom til å bli sår, men nå er det skikkelig ukomfortabelt. kjønnsleppene mine er irriterte, røde, og klør. huden er fryktelig tørr og det føles som at huden min gnikker mot hverandre og lager gnagsår. er det noe jeg kan smøre på? alo vera gel, bacimycin, hva som helst? er jo ikke infeksjon eller sykdom, men kun irritert hud av friksjon. vil derfor ikke lage en infeksjon av å ta på noe jeg ikke bør ha på. er desperat, og har ikke mulighet til å dra til lege ettersom at jeg reiser bort om noen dager. Anonymkode: 45a83...cce
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Bare litt annen info, i tilfelle dette kan være grunnen også: Om han kom i deg og man har utflod, så kan det også være at hans Ph har laget ubalanse i kvinnens. Dermed utflod, kroppen prøver korrigere dette selv. Finnes mye på apoteket, men kroppen klarer som regel å fikse dette selv. Man kan også få dette med å bruk for mye såpe nedentil. Feil ph verdi kan også klø og dermed blir man sår Ellers, om det er friksjon irritasjon du har, så vet jeg ikke konkret hva som kan hjelpe nå, men bruk litt glidemiddel neste gang 😅 Anonymkode: babba...d72
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Om du tørr, kan du spørre på apotek også. De er godt vant til slike spørsmål og holder seg like seriøse som leger. Jeg har dratt til apotek flere ganger tidligere for råd og fått hjelp 😊 Anonymkode: babba...d72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå