Gå til innhold

Nrk dropper masse i høst


Dilemaogtanker

Anbefalte innlegg

Pga  fotball VM.    Må si jeg irriterer meg litt over dette. Greit  de vil prøve noe  nytt. Men ikke alle elsker fotball. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig dritt. Skjønner ikke hvorfor de dropper så mye for fotball VM starter jo ikke før 21. november!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerne kamp og sommer program.  I alle fall . Jeg vet mange synes  dette er kjedelig osv. For mange er dette tradisjon og noe de gledet  seg til. Det er ikke pga sende tid men de har ikkr råd. Så i sommer  kommer nok  mye sport og opptak fra festivaler pluss repriser.  Og skulle sende noe nytt program  med kjente folk og hvor godt de kjente hverandre. 

Dette handler rett å slett om penger .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball-VM er hver 4. år, så skjønner godt at de vil sende det. Det generer høye seertall. Og da vil jo kanalene nå flest mulig seere. 

Sommerprogram som har lave seertall i forhold til kostnadene er jo å kaste penger ut av vinduet.

Nå skal det sies at jeg følger ikke med på fotball. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Thildamor said:

Fotball-VM er hver 4. år, så skjønner godt at de vil sende det. Det generer høye seertall. Og da vil jo kanalene nå flest mulig seere. 

Sommerprogram som har lave seertall i forhold til kostnadene er jo å kaste penger ut av vinduet.

Nå skal det sies at jeg følger ikke med på fotball. 

Men det er første gang de kutter ut så mye .  Det finnes veldig mange  som ikke ser  fotball eller sport  . Men som ser mye på nrk

 Min bestemor er virkelig lei seg. Hun kommer seg ikke så mye ut lenger  så tv er en av hennes  gleder å måte å komme ut på. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6

Sommerprogrammet var dumt, men de har jo hatt pauser med stjernekamp før så interessen ikke skal dale. Har hun smart tv og kan bruke apper, eller kan du kjøpe en google chromecaster og vise hun hvordan man kan finne frem gamle sesonger og andre programmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ATLAS6 said:

Sommerprogrammet var dumt, men de har jo hatt pauser med stjernekamp før så interessen ikke skal dale. Har hun smart tv og kan bruke apper, eller kan du kjøpe en google chromecaster og vise hun hvordan man kan finne frem gamle sesonger og andre programmer? 

Nei gammel dame vet du.  Men  tviler på om hun ville se gamle episoder .  For hun er veldig  nei dette har jeg sett før når repriser kommer. Hu hater de he he. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Dilemaogtanker skrev (1 minutt siden):

Nei gammel dame vet du.  Men  tviler på om hun ville se gamle episoder .  For hun er veldig  nei dette har jeg sett før når repriser kommer. Hu hater de he he. 

Det er mulig å lære hun, og da er jo mulighetene større. Har tv2 sommerprogram da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ATLAS6 said:

Det er mulig å lære hun, og da er jo mulighetene større. Har tv2 sommerprogram da?

Nei  kanskje   noen få  men ikke mere enn der de bruker .   Hvorfor skal en gammel dame  lære noe hun ikke har og ting hun ikke liker?  Jeg er veldig for  framskritt  og tekniske  ting selv  men hu  på snart 90 år   jeg skjønner hvorfor hun ikke vil.  Hun kunne nok viss hun ville .    Er nok mere at nrk har vært statskanalen  og den hun har sett på siden hun var ung .  Vanen vet du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Dilemaogtanker skrev (Akkurat nå):

Nei  kanskje   noen få  men ikke mere enn der de bruker .   Hvorfor skal en gammel dame  lære noe hun ikke har og ting hun ikke liker?  Jeg er veldig for  framskritt  og tekniske  ting selv  men hu  på snart 90 år   jeg skjønner hvorfor hun ikke vil.  Hun kunne nok viss hun ville .    Er nok mere at nrk har vært statskanalen  og den hun har sett på siden hun var ung .  Vanen vet du. 

Det skjønner jeg, men det blir ikke sommerprogram uansett hvor mye du/hun vil nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ATLAS6 said:

Det skjønner jeg, men det blir ikke sommerprogram uansett hvor mye du/hun vil nå. 

Ja og der er lov å klage litt høylytt  vel. Mulig det er flere som er enig. Enn å gå å mumle i skjegget.   He he  og ja jeg synes det er teit selv.  Synes sommertv på nrk har vært  koselig . I fjor var da kjedelig  det innrømmer jeg. Og stor fan av stjernekamp  så det synes  jeg er  veldig dumt.  Det synes ungene  mine å.  Var lissom en samle punkt i familien på lørdagen  etter sommerferie osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best når de kommersielle kanalene kjøper sportsrettigheter, så kan vi andre kose oss med kvalitets-TV på nrk. Utrolig skuffende å høre at kulturtilbudet kuttes pga noe så meningsløst som fotball!

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Visningsnavn null
Dilemaogtanker skrev (På 15.6.2022 den 8.29):

Stjerne kamp og sommer program.  I alle fall . Jeg vet mange synes  dette er kjedelig osv. For mange er dette tradisjon og noe de gledet  seg til. Det er ikke pga sende tid men de har ikkr råd. Så i sommer  kommer nok  mye sport og opptak fra festivaler pluss repriser.  Og skulle sende noe nytt program  med kjente folk og hvor godt de kjente hverandre. 

Dette handler rett å slett om penger .

Stjernekamp kan de godt ta en pause fra for min del. Men synes det er trist at de ikke har sommeråpent i år. Likte spesielt når de reiste rundt i bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Syntes det er flott at VM blir sendt på NRK i år, finnes nok andre kanaler for eldre i dag (er vel veldig skjeldent noen i dag som kun får inn nrk1på tv'en).  Ikke for å syte men stjernekamp har utspillt sin rolle så en liten pause er vell fortjent. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer til å savne Stjernekamp.Det hender at jeg ser om igjen sesongen 2016 da Knut Anders Sørum vant."Bring him home"fra Les Miserabels var magisk.🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare veldig rart med fotball-VM seint på høsten....🤷‍♀️

Slike mesterskap "skal" være på sommeren.  Da er det ingenting annet interessant på TV uansett. Desember er tid for håndballmesterskap.

#tradisjon 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (20 timer siden):

Det blir bare veldig rart med fotball-VM seint på høsten....🤷‍♀️

Slike mesterskap "skal" være på sommeren.  Da er det ingenting annet interessant på TV uansett. Desember er tid for håndballmesterskap.

#tradisjon 

Enig i det. Men i år blir det litt endringer. Håndball-EM 2022 for kvinner går fra 4. til 20. november. VM i fotball starter dagen etterpå - 21. november - med finale den 18. desember. Så det blir mye sport på TV i seks uker fra 4. november.  😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bildet

Det som er interessert i Fotball-VM, kan betale ekstra for Fotball-VM. Behøver ikke ødelegge faste programmer på Nrk1 for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...