AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg er forlover og hadde planlagt et utdrikningslag. Vi skulle først på esacape room, deretter spise lunsj på en restaurant hun liker for så å dra hjem til meg. Der hadde jeg satt opp partytelt, og laget en del leker ( lag og individuell) , hvor vi skulle grille, drikke og leke de. Det var leker som jeg lagde utstyr til , og som var litt annerledes og som jeg vet bruden hadde likt. Jeg brukte en del tid på dette. Jeg hadde også satt opp partytelt. Uansett så inviterte jeg folk, og spurte om tips til opplegg flere ganger uten å få noen. Et par dager før var det plutselig 4 stk som meldte avbud.. Dagen kom , men allerede under lunsjen var folk kun opptatt av å shotte og sjenke bruden. Da vi kom til meg i 3-4 tiden var de fleste så fulle at de ikke var i stand til å leke. De bare tulla /ødela lekene , dermed så ble det ikke noe av.. Bruden sovnet på gresset halv 6. Da vi grilla, klaget flere år at det hadde vært bedre med pizza.. Etter hvert gikk ei inn og spydde på sofaen , mens to stk begynte og sloss.. Jeg kjenner at jeg er skikkelig skuffet, og har dårlig samvittighet for at utdrikningslaget ble så dårlig. Alt jeg hadde ordna var for ingen nytte. Jeg føler også på at jeg skulle ha vært mer i forkant. ... Anonymkode: 8abc0...9b3 3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Del Skrevet 14. juni 2022 Åh helsikke, slåssing og spying i sofaen, shottekonk i lunsjen omtrent? Tror dessverre du ble overmannet av hillbilly faktoren her Anonymkode: 6eebb...6bf 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Del Skrevet 14. juni 2022 Bruden var vel klar over programmet for dagen? I så fall synes jeg bruden selv har ansvar for å holde seg tilpass edru til å kunne gjennomføre programmet, og be de andre roe litt ned på drikkingen. Jeg ville ikke ha dårlig samvittighet, jeg ville være irritert. Vurdere å droppe bryllupet faktisk. Anonymkode: cfbac...754 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruden var vel klar over programmet for dagen? I så fall synes jeg bruden selv har ansvar for å holde seg tilpass edru til å kunne gjennomføre programmet, og be de andre roe litt ned på drikkingen. Jeg ville ikke ha dårlig samvittighet, jeg ville være irritert. Vurdere å droppe bryllupet faktisk. Anonymkode: cfbac...754 Er ikke greia at bruden ikke skal vite hva som skjer da? At det skal være en overraskelse og hemmelig? (Eller er det "gammeldags"?) Skjønner så godt at du er lei deg, TS, dette var skikkelig dårlig gjort av venninnene som drakk seg full og slåss og kastet opp i sofaen din. Håper hun betaler for seg i det minste. Anonymkode: 170cb...60f 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Del Skrevet 14. juni 2022 Det er jo ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for. Det er jo gjestene som burde ha det. Og bruden burde jo være klar over hvor mye alkohol hun ikke tåler. Anonymkode: 7b86f...975 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruden var vel klar over programmet for dagen? I så fall synes jeg bruden selv har ansvar for å holde seg tilpass edru til å kunne gjennomføre programmet, og be de andre roe litt ned på drikkingen. Jeg ville ikke ha dårlig samvittighet, jeg ville være irritert. Vurdere å droppe bryllupet faktisk. Anonymkode: cfbac...754 Bruden var neppe klar over programmet, heller sannsynlig at hun var den eneste som ikke visste hva dagen skulle innebære. disse andre i utdrikningslaget må være usannsynlig harry? Aldri har jeg noensinne opplevd damer som har startet å sloss selv om de har vært aldri så fulle Anonymkode: f8964...c4f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Del Skrevet 14. juni 2022 Uff full forståelse. Så synd at hele gjengen bare skulle rølpe. Det er jo ikke noe gøy. Jeg ville elsket å ha deltatt på det du hadde funnet på. Utrolig synd at det ikke ble satt pris på. Anonymkode: 77d29...dae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juni 2022 #8 Del Skrevet 14. juni 2022 Her høres det ut som at det har vært fullstendig forventningskræsj. Er disse øvrige venninnene folk du ikke kjenner, folk du kjenner og som oppførte seg fullstendig annerledes enn vanlig eller folk du kjenner som framviste sin vanlige festoppførsel? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #9 Del Skrevet 14. juni 2022 Høres ut som om du tok feil vennegjeng med deg😬 Anonymkode: 40f4a...5c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 14. juni 2022 #10 Del Skrevet 14. juni 2022 Skjønner godt du er skuffa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #11 Del Skrevet 14. juni 2022 Huff, så bortkasta! Du høres ut som en trivelig og raus venninne😘 Synd de ikke hadde vett til å sette pris på det du stelte i stand. IKKE din feil at det ble dårlig! Anonymkode: 011ef...96b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #12 Del Skrevet 14. juni 2022 Herregud, for noen mennesker. Skjønner godt at du er skuffet! Håper virkelig folk har beklaget seg, for dette er virkelig ikke greit. Anonymkode: 213fa...6ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #13 Del Skrevet 14. juni 2022 Hva slags leker er det snakk om egentlig? Anonymkode: 4e24e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #14 Del Skrevet 14. juni 2022 Synes det høres ut som bruden har hatt en kanon feiring. Har hun selv gitt uttrykk for at det var en fiasko? Blir helt garantert en god historie å fortelle ved en senere anledning 😊 Anonymkode: 18e9c...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Del Skrevet 14. juni 2022 Herlighet for noen folk! 🤣🤣 Hadde ikke gidda å henge med folk som skal drikke seg dritings, spy og sloss. Hvordan blir bryllupet tro?? Anonymkode: 88674...e8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #16 Del Skrevet 14. juni 2022 Herremin, skjønner du er skuffa. For en bedriten oppførsel av voksne mennesker, null respekt for andre. Synes forøvrig det du planla hørtes koselig ut. Synd deltakerne og bruden selv ikke fikk oppleve det. Anonymkode: 9e223...af3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #17 Del Skrevet 14. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er forlover og hadde planlagt et utdrikningslag. Vi skulle først på esacape room, deretter spise lunsj på en restaurant hun liker for så å dra hjem til meg. Der hadde jeg satt opp partytelt, og laget en del leker ( lag og individuell) , hvor vi skulle grille, drikke og leke de. Det var leker som jeg lagde utstyr til , og som var litt annerledes og som jeg vet bruden hadde likt. Jeg brukte en del tid på dette. Jeg hadde også satt opp partytelt. Uansett så inviterte jeg folk, og spurte om tips til opplegg flere ganger uten å få noen. Et par dager før var det plutselig 4 stk som meldte avbud.. Dagen kom , men allerede under lunsjen var folk kun opptatt av å shotte og sjenke bruden. Da vi kom til meg i 3-4 tiden var de fleste så fulle at de ikke var i stand til å leke. De bare tulla /ødela lekene , dermed så ble det ikke noe av.. Bruden sovnet på gresset halv 6. Da vi grilla, klaget flere år at det hadde vært bedre med pizza.. Etter hvert gikk ei inn og spydde på sofaen , mens to stk begynte og sloss.. Jeg kjenner at jeg er skikkelig skuffet, og har dårlig samvittighet for at utdrikningslaget ble så dårlig. Alt jeg hadde ordna var for ingen nytte. Jeg føler også på at jeg skulle ha vært mer i forkant. ... Anonymkode: 8abc0...9b3 Du har da ikke noe grunn til å ha dårlig samvittighet. Men disse vennene dine virker litt «white trash» Ville vurdert å fått noen nye. Anonymkode: e15b8...eee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Del Skrevet 14. juni 2022 Det er IKKE din skyld at utdrikningslaget ble ødelagt! Dette er kun fyllegjengen sin skyld, ærlig talt, hvem oppfører seg sånn 🤯 de burde være FLAUE! Hele gjengen! Anonymkode: e8fcc...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Del Skrevet 14. juni 2022 Hva syns bruden, da? Var hun fornøyd med dagen? I så fall er det vel greit nok, selv om du la masse planer for opplegget og de andre deltagerne ødela lekene. Du høres ut som en omsorgsfull venn og forlover som la så mye arbeid og innsats i å gi bruden en bra dag! Anonymkode: 719fc...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #20 Del Skrevet 14. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke greia at bruden ikke skal vite hva som skjer da? At det skal være en overraskelse og hemmelig? Anonymkode: 170cb...60f Bruden skal ikke vite alt på forhånd selvklart, men på selve dagen kan det jo bli nødvendig med litt "praktisk info" for at det ikke skal bli helt kaos. Jeg skjønner ikke hvorfor TS ikke sa noe eller grep inn før det kjørte helt av sporet. Det er jo bare å si, "hey, jeg har planlagt en ting til etter lunsj som krever at man fortsatt kan stå på beina..." Anonymkode: cfbac...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå