Gå til innhold

Paris i desember?


Gjest Gjest_Kaja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kaja_*

Ville dere dratt på weekendtur til Paris nå når det er så urolig der nede? Har kjøpt flybilletter (lenge siden) men er litt i tvil nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Det er jo bare å ta sine forhåndsregler og ikke oppholde seg i de mest utsatte strøkene på kveldstid. Bare tenk på alle menneskene som bor i Paris - tviler på at de snur opp ned på hverdagen selv om det ikke er så rolig der for tiden.

Og det har da ikke vært noe på nyhetene om at norske myndigheter advarer mot å dra dit, har det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pauline_*

Jeg hadde ikke avlyst en reise til Paris nå. Urolighetene er vel stortsett begrenset til visse drabantbyer, så jeg tror ikke det er noen fare ved å være turist midt i byen! Dra dit og kos deg masse. Det er en fantastisk by!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at du har tenkt deg ut i de drabantbyene som der er bråk, er vel ganske liten. Eller? Hvis du skal bo noen lunde sentrumsnært, så tror jeg ikke det er noe problem. Paris er STORT, jeg tror ikke du merker noe til urolighetene der turister flest ferdes. Du bør kanskje være litt forsiktig om kvelden, men det bør du i Paris til vanlig også...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...