Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 13. november 2005 #1 Del Skrevet 13. november 2005 Ville dere dratt på weekendtur til Paris nå når det er så urolig der nede? Har kjøpt flybilletter (lenge siden) men er litt i tvil nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 13. november 2005 #2 Del Skrevet 13. november 2005 Ja, jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Det er jo bare å ta sine forhåndsregler og ikke oppholde seg i de mest utsatte strøkene på kveldstid. Bare tenk på alle menneskene som bor i Paris - tviler på at de snur opp ned på hverdagen selv om det ikke er så rolig der for tiden. Og det har da ikke vært noe på nyhetene om at norske myndigheter advarer mot å dra dit, har det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg hadde ikke avlyst en reise til Paris nå. Urolighetene er vel stortsett begrenset til visse drabantbyer, så jeg tror ikke det er noen fare ved å være turist midt i byen! Dra dit og kos deg masse. Det er en fantastisk by!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. november 2005 #4 Del Skrevet 20. november 2005 Det går nok fint. Men hvis du er urolig er d bare å ta kontakt med UD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 20. november 2005 #5 Del Skrevet 20. november 2005 Sjansen for at du har tenkt deg ut i de drabantbyene som der er bråk, er vel ganske liten. Eller? Hvis du skal bo noen lunde sentrumsnært, så tror jeg ikke det er noe problem. Paris er STORT, jeg tror ikke du merker noe til urolighetene der turister flest ferdes. Du bør kanskje være litt forsiktig om kvelden, men det bør du i Paris til vanlig også... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå