Gå til innhold

Add vs traumer/vold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i mange år trodd at jeg har add, masse symptomer på det. Har tenkt på det i ny og ne, og så "glemt" det. Gjort masse for å funke så normalt som mulig, men det har vært utmattende.

Har snakket med leger om at noe ikke stemmer, uten å nevne add. De mener at mine symptomer er helt vanlige etter min oppvekst. Rus og psykisk sykdom hos de nærmeste...

Har også vært i et forhold med endel psykisk vold, kontroll og litt fysisk vold. Det kan jo også føre til konsentrasjonsvansker osv.

Er allikevel interessert i utredning for add. Har lest mye om folk som får diagnosen sent, at de ikke har blitt trodd pga lignende ting som jeg har opplevd, de har vært utredet hos ulike og tilslutt blitt diagnostisert, medisinert og endelig har et mye bedre liv.

Noen med lignende erfaring og add?

Anonymkode: 37e63...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble utredet for adhd/add i år. Vokste opp med grov vold. Fikk diagnosen for å teste om jeg kan bli bedre på alt som har med organisering å gjøre, selvom psykiateren som testet meg var fullt klar over at det kan være traumer (diagnosert med kptsd).

Anonymkode: c5bd7...be4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ble utredet for adhd/add i år. Vokste opp med grov vold. Fikk diagnosen for å teste om jeg kan bli bedre på alt som har med organisering å gjøre, selvom psykiateren som testet meg var fullt klar over at det kan være traumer (diagnosert med kptsd).

Godt å høre at noen psykiatere er åpne for det!

Har du startet på medisiner? Funker de?

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Godt å høre at noen psykiatere er åpne for det!

Har du startet på medisiner? Funker de?

Nei, skal teste medisiner straks jeg er ferdig med amming

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...