AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Lurer på hvordan deres psykomotorikk blir beskrevet i journalen dere med asperger? For hos meg står det at jeg har en hemmet psykomotorikk. Og i senere setninger også at jeg har en langsom psykomotorikk. Anonymkode: 84189...73d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Jeg skal utredes for Asperger og dette syntes jeg er interessant. Er det vanlig å slite i gymtimer med Asperger? Jeg klarte ikke ballspill og sleit også med å lære bevegelser til dans til skoleavslutning. Anonymkode: 27832...76c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har Asperger, og er såkalt keitete og har ikke så god kontroll på armer og bein. Hatet gym🙈 Anonymkode: 5042f...930 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Jeg sliter med koordinasjon. Søkte meg inn på danselinja på en folkehøgskole, det var kanskje ikke det smarteste... Men egentlig var det ganske smart, for det løsnet etter ca 8 måneder og jeg danset aktivt på hobbybasis i 5-6 år etter det. Anonymkode: be8f8...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har aspergers og har aldri hatt spesielt god motorikk. Jeg klarer meg i dagliglivet men er klomsete. Endel ting har kanskje blitt litt bedre med årene da det ikke er forventet at en mann på min alder er like aktiv som jeg var når jeg var barn, men allikevel jeg er nok litt mer keitete eller komsete enn mange andre. Anonymkode: c920b...444 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 mitt barn barn har alle tinga dere beskriver og det kommer fra et sjeldent og ganske nyoppdaget genfeil som ikke påvirker utseendet men autisme, lærevansker og motorikk/koordinering/sosialt osv. Anonymkode: 10ff2...e1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå