AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #21 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 21.30): Og det må da være lov å ønske seg noen som er litt seksuelle her? Anonymkode: d20ac...964 velkommen til Kvinneguiden: hvor alle kvinnfolkene oppfører seg som tertefine, eldre prestefruer... Anonymkode: fe739...82e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #22 Skrevet 15. juni 2022 On 6/13/2022 at 5:19 PM, AnonymBruker said: Prøv heller å skriv hvordan dere ønsker hun skal være, enn hva dere ikke ønsker hun skal være Anonymkode: 9264e...2ca Prøv heller å ikke vær så furt for at ingen av disse kriteriene matcher deg. Om man skriver man IKKE ønsker xyz. Så betyr det at alt annet er helt greit. Skal man istedet for liste opp de hundrevis av tingene mener du? Enklere å bare være klar på at man ikke liker damer som maser eller har mentalt kaos i hodet uten å måtte skrive masse annet tull. Anonymkode: d6d55...4ee
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #23 Skrevet 15. juni 2022 Alle skriver "glad, smiler veldig ofte, ikke klager...". Hva gjør dere menn for at hun skal være sånn? Anonymkode: e0f91...6b1 3 6
lillevill Skrevet 15. juni 2022 #24 Skrevet 15. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 18.34): Liker å vasket toalettet Alle liker vel å vaske toalettet. Er ikke det helt vanlig? Det er sikkert ikke vanskelig å finne en dame som underholdes av en så fantastisk givende og interessant aktivitet som å vaske toalettet. 🥰😂 Endret 15. juni 2022 av lillevill 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #25 Skrevet 15. juni 2022 Hun skal se ut som Lena Paul. (Google henne) Ikke røyke Ikke veganer Ikke ha hund Ikke være overfladisk Ikke være sur Være ferdig med absolutt alt med ex/exer Anonymkode: 3f5c2...ca7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #26 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun skal se ut som Lena Paul. (Google henne) Ikke røyke Ikke veganer Ikke ha hund Ikke være overfladisk Ikke være sur Være ferdig med absolutt alt med ex/exer Anonymkode: 3f5c2...ca7 Hvorfor skulle vi Google henne? Hvilken interesse skulle vi ha av en dame en Anonym Bruker liker? Skjønner ikke logikken. Hvis disse innleggene skal forestille kontaktannonser, så tror jeg få har interesse av det. Forresten: Du som ønsker en dame som må se ut som hun Lena et eller annet, det rimer litt dårlig overens med at du ikke ønsker deg en overfladisk dame (du viser jo at du er overfladisk selv) Anonymkode: 4a371...dff 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #27 Skrevet 15. juni 2022 Må da vel være lov å komme med ønsker om hvordan drømmedama er? Alltid noen som skal reagere på at de vil ha slanke, trente damer. Heldigvis er det også menn som vil ha fyldige damer, så slapp av Blonde uskyldige dame eller brunetter, rødhåret? Hva liker dere? Gøy å høre forskjellige meninger. Anonymkode: 6ea06...343 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #28 Skrevet 15. juni 2022 Ønsker en som ikke har dette sykelige behovet for kontinuerlig bekreftelse som folk har i dag. Som om det ikke er nok å ha hundrevis av selfies på instagram for å dekke dette drittet. Anonymkode: 53ce1...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #29 Skrevet 15. juni 2022 Er sikkert litt uvanlig, men jeg liker en dame som allerede har fått anus godt utvidet av andre menn før meg. Har mest å gjøre med at jeg liker anale gleder, men er samtidig for lat til å "breake" noen inn. Så om jeg tar henne i doggy på første date, og ser et åpent brunhull måpe imot meg, tenker jeg som så at her har vi muligens en keeper. Anonymkode: 7b827...860
Adrenalina1 Skrevet 15. juni 2022 #30 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): velkommen til Kvinneguiden: hvor alle kvinnfolkene oppfører seg som tertefine, eldre prestefruer... Anonymkode: fe739...82e Og alle menn oppfører seg som de perverse monstrene de er. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #31 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): velkommen til Kvinneguiden: hvor alle kvinnfolkene oppfører seg som tertefine, eldre prestefruer... Anonymkode: fe739...82e Velkommen til kvinneguiden: hvor alle mannfolkene oppføre seg som de har 70 i iq. Anonymkode: b5980...e53 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #32 Skrevet 15. juni 2022 Jeg tenker at dere som opererer med sånne latterlige lister antakelig aldri har vært forelsket? For når det først skjer så kan jeg love deg at du glemmer at du «egentlig» liker brunetter bedre enn blondiner osv. Anonymkode: 48f47...2a0 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #33 Skrevet 15. juni 2022 Kan se ut som de samme menna som henger på kvinneguiden også henger på tinder. Alle de andre er allerede tatt, og det kan jeg forstå. Anonymkode: ad55b...a80 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #34 Skrevet 15. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan se ut som de samme menna som henger på kvinneguiden også henger på tinder. Alle de andre er allerede tatt, og det kan jeg forstå. Anonymkode: ad55b...a80 Stemmer i mitt tilfelle. Holder til i Trondheim. I profilteksten min står det: "Liten penis, kun anal". Ingen ansiktsbilder, men de kan du få seinere. Hit me up da vel! Anonymkode: 7b827...860
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #35 Skrevet 15. juni 2022 At hun er minst 15 år eldre enn meg ...... og utro og gift Anonymkode: c4059...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #36 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 9.33): Må da vel være lov å komme med ønsker om hvordan drømmedama er? Alltid noen som skal reagere på at de vil ha slanke, trente damer. Heldigvis er det også menn som vil ha fyldige damer, så slapp av Blonde uskyldige dame eller brunetter, rødhåret? Hva liker dere? Gøy å høre forskjellige meninger. Anonymkode: 6ea06...343 Det finnes vakre kvinner med alle hårfarger, øyenfarger osv. så har aldri sett noe poeng med å ha en preferanse på slike ting. Er svak for vakre kvinner, men de kommer i mange varianter, både høye og lave osv. så har ingen sånne spesifikke punkter. Men jeg må finne henne tiltrekkende, helt klart. Langt hår er vel det eneste jeg kan si spesifikt på utseende, for jeg synes utvilsomt langt hår er mer attraktivt enn kort hår. Hvis jeg skulle laget en liste over preferanser så hadde det gått på personlige kvaliteter. Ser ut som jeg er et unntakstilfelle som mann der 😂 Anonymkode: ee5e6...f61
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #37 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis jeg skulle laget en liste over preferanser så hadde det gått på personlige kvaliteter. Ser ut som jeg er et unntakstilfelle som mann der 😂 Helt enig med deg der, og jeg er også mann. Hun må selvsagt være tiltrekkende, men det er svært mange damer, og er personligheten "pen," så blir hun mer attraktiv uansett. Viktigere for meg at hun er snill, empatisk, romantisk, liker å snakke om det aller meste, og ikke lever av konflikter (jeg er konfliktsky). Pluss den udefinerbare kjemien. Slike egenskaper står det lite om på ulike apper, og skuffende mange damer bare klasker opp noen bilder uten å skrive noe om seg selv. Uansett, drømmedama for meg handler om personlige egenskaper, ikke i første grad om utseende. Anonymkode: 361ad...0eb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #38 Skrevet 18. juni 2022 Hobby, interesser? Vil du ikke gjøre ting sammen? Anonymkode: 46093...719
Sannhetsøkende Skrevet 18. juni 2022 #39 Skrevet 18. juni 2022 Hvis du ikke ønsker en sur kvinne så ønsker du deg en kvinne som er fornøyd med livet sitt og lar henne få være den hun er. Mange kan miste gnisten når de møter en mann som finner seg en dame han ønsker å forme etter sin standard for at han skal være mest mulig fornøyd selv. Det samme motsatt såklart. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå