Basseboy Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Dette synes jeg er utrolig sløvt av Klikk altså, at det går an å la ting som dette skje i beste brevetid! Andre som er enige? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Kjære Basseboy, klarer du ikke å være mer kreativ med dine trolleinnlegg? Anonymkode: 9bc7c...ac3
Basseboy Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Kjære Basseboy, klarer du ikke å være mer kreativ med dine trolleinnlegg? Anonymkode: 9bc7c...ac3 Trolleinnlegg? Herregud, du er jo på siden akkurat nå så du vet hva jeg prater om med mindre du er blind og ikke ser når siden et treg og feiler med å laste. Klikk.no er eid av Egmont så de burde da ha noen som kan drifte en nettside uten problemer i beste brevetid. Hold nedetiden begrenset til normal nattestid. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Basseboy skrev (2 timer siden): Trolleinnlegg? Herregud, du er jo på siden akkurat nå så du vet hva jeg prater om med mindre du er blind og ikke ser når siden et treg og feiler med å laste. Klikk.no er eid av Egmont så de burde da ha noen som kan drifte en nettside uten problemer i beste brevetid. Hold nedetiden begrenset til normal nattestid. Brevetid? Anonymkode: 6a267...827 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Sånn går no dagan😂😂 Anonymkode: 8a608...bdc
Basseboy Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Brevetid? Anonymkode: 6a267...827 Syntes brevetid hørtes bedre ut enn postetid, hehe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå