AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Jada, nå har jeg snoket. Og sitter og lurer på om dette akkurat har blitt veldig åpenlyst? De siste ukene har jeg lagt merke til at de jeg ikke kjenner/har felles venner med el. Som jeg har vært inne på sidene til, dukker opp i «people you may know” lista mi. Så da er det opplagte spm nå…. Får de meg opp som «people You may know” også? Om så er jeg pittelitt busta og flau her. Små og teite problemer på en mandag morgen…. Men ble så flau når en jeg liker, som jeg ikke har noe felles med, plutselig dukket opp på den lista😅 Anonymkode: 01551...086
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Ja, de vil få deg opp på den listen. Anonymkode: 15438...4ff
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Nei. De dukker opp fordi du har søkt de opp. Algoritmen kalkulerer at du kanskje kjenner dem. Anonymkode: ebe71...06c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei. De dukker opp fordi du har søkt de opp. Algoritmen kalkulerer at du kanskje kjenner dem. Anonymkode: ebe71...06c Så han dukker bare opp hos meg? Jeg dukker ikke opp på lista hans? 😅 Anonymkode: 01551...086
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå