AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Hei! bare spør, var veldig ung når jeg ble gravid sist og tok en abort, så husker ikke så mye symptomer 🥴 kan si at jeg ikke har hatt mensen siden 19-26mai, men den er veldig opp og ned og frem og tilbake.. Men, jeg har fått ømme bryster, ikke akkurat brystvorten, men liksom selve puppen.. Oppblåst og veldig løs i magen, sånn er jeg ALDRI! Driver med hest, så jeg red i går og etter 10min måtte jeg gå av, var så sliten at jeg skalv, var kvalm og hadde en rar følelse i kroppen.. blir også utrolig trøtt, mye når jeg kjører bil for tiden og det pleier jeg ikke. Sover aldri på dagen, men den siste uka har jeg gjort det et par ganger. er dette noe som helt tegn på graviditet? tenker å kjøpe meg en test, men ville se om dere hadde kjent på noe av dette? tusen takk for svar! Anonymkode: 9c8af...d9b
Ny Bruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Nei. Det kan være du er gravid,men disse tilstandene i seg selv beviser ikke noe som helst. Ta en test.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Det du beskriver er vanlig når man er gravid. Men bare en test kan gi sikre svar. Anonymkode: 011e5...2a8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Ny Bruker skrev (14 minutter siden): Nei. Det kan være du er gravid,men disse tilstandene i seg selv beviser ikke noe som helst. Ta en test. Hadde kanskje vært hyggelig med en hyggelig tilbakemelding.. mange frekke i gruppen her Anonymkode: 9c8af...d9b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Det kan være symptomer på graviditet, eller det kan være noe helt annet. Kjøp en test. Anonymkode: 568ba...fab
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Det er ikke det at noen er frekke, de andre svar du fikk over den kommentaren var jo bare sant. Det er umulig å få symptomer før du får positiv test, fordi det som gjør at man har symptomer er fordi graviditetshormoner skaper dem (kvalme, trøtthet osv). Og før man får positiv test har man ikke nok hormoner til å kjenne symptomer, fordi det er samme hormon som måles i graviditetstest. Grunnen til at folk kanskke svarer litt kort og du oppfatter det som «frekt» er fordi forumet ofte blir spammet av de samme spørsmålene, spm som dette som KUN kan besvares av at du selv tar en test, og da er det kjipt at det tar plass her inne. Men folkene som svarer svarer ikke frekt på denne tråden, i tillegg til at du skal være glad for at folk svarer, slike tråder blir ofte stående usvart:-) om du tar dette frekt må du jobbe med deg selv. Nå har jeg svart deg helt enkelt, ikke frekt, og ut fra problemstillingen(e) du legger frem her i tråden din. Anonymkode: 4595a...f87
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 8.41): Det er ikke det at noen er frekke, de andre svar du fikk over den kommentaren var jo bare sant. Det er umulig å få symptomer før du får positiv test, fordi det som gjør at man har symptomer er fordi graviditetshormoner skaper dem (kvalme, trøtthet osv). Og før man får positiv test har man ikke nok hormoner til å kjenne symptomer, fordi det er samme hormon som måles i graviditetstest. Grunnen til at folk kanskke svarer litt kort og du oppfatter det som «frekt» er fordi forumet ofte blir spammet av de samme spørsmålene, spm som dette som KUN kan besvares av at du selv tar en test, og da er det kjipt at det tar plass her inne. Men folkene som svarer svarer ikke frekt på denne tråden, i tillegg til at du skal være glad for at folk svarer, slike tråder blir ofte stående usvart:-) om du tar dette frekt må du jobbe med deg selv. Nå har jeg svart deg helt enkelt, ikke frekt, og ut fra problemstillingen(e) du legger frem her i tråden din. Anonymkode: 4595a...f87 Det er ikke riktig. Jeg hadde mange symptomer før positiv test. Faktisk flere enn i tiden etterpå. Graviditetstesten måler HCG, men økt progesteron er også årsaken til mange av symptomene tidlig i graviditeten. Det er derfor mange av disse symptomene ligner på PMS-plager og kan forveksles med disse. Anonymkode: 8b06b...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå