Gå til innhold

Teit emne.


Pinocchio

Anbefalte innlegg

Sikkert vært oppe hundre ganger.

Jeg prøver å laste opp et bilde som avatar, men hver gang får jeg bare en blank side side som sier fullført.

Noen gode tips?

Har XP og har ikke hatt problemer med dette andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har vært oppe før. Søk på Ros og ris-tråden, kanskje du finner noe der. Jeg har slitt med det samme, men bare ga opp til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å slette cookies satt av forumet? Verktøy, alternativer for internett, slett cookies og slett midlertidige filer. Så må du restarte maskinen for å oppdatere endringene.

liv - mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd noen ganger med JPEG, da får jeg opp den hvite siden, men så endrer jeg filtypen til GIF, så får jeg den inn med en gang :) Så lenge den ikke er over 50kb da... Og så noen ganger tar det litt tid før den oppdaterer seg, altså kommer frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også akkurat det samme problemet. Ordnet seg utrolig nok når jeg endret filtypen på avataren til gif (og det tok rimelig lang tid før jeg skjønte hvordan man gjorde det også...)

Men jeg prøvde også først dette med cookisene, spiste opp hver smitt og smule, men ble ikke noe avatar for det. Sukk. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd å slette cookies satt av forumet?  Verktøy, alternativer for internett, slett cookies  og slett midlertidige filer. Så må du restarte maskinen for å oppdatere endringene.

liv - mod

Man trenger ikke å restarte maskinen, kun browseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...