AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Noen som så Xbox/bethesda showcase? Hva tenker dere om starfield? Jeg personlig ser veldig frem til det. Var det noen andre spill du syns virket interresante? Anonymkode: bd707...d0d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Typisk Bethesda RPG. Fallout in space. Janky framrate under 30 fps, stive ansiktsanimasjoner som i Skyrim og No Man`s Sky gameplay som ikke kommer før høsten 2023. Redfall blir typisk Arkane som Deathloop og Prey (Moonbase DLC) i småby med vampyrer. Forza ser bra ut. Resten er bland spill. Anonymkode: c2933...7cd 1
Tabris Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Jeg er veldig glad i Bethesdas flaggskip-serier som Fallout/TES, så hvis det blir "Skyrim in space" så er jeg meget fornøyd med det. Er forsiktig optimist. 1
Gjest Cid Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Ser interessant ut, men ble veldig skuffet over at de ikke annonserte et nytt Fallout spill eller en remaster i det minste
Gjest ytmnd Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Det blir nok bugfest som alt annet de releaser, de lover og lyver så det holder. Vent til reviews kommer ut er mitt tips. Elsker space spill, jeg krysser fingrene, men Bethesda er Bethesda 😂
proghodet Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 2 hours ago, ytmnd said: Elsker space spill, jeg krysser fingrene, men Bethesda er Bethesda 😂 Bethesda, var det de som laga Home Alone til NES?
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 proghodet skrev (5 timer siden): Bethesda, var det de som laga Home Alone til NES? Det visste ikke jeg Jeg tenker alltid på Fallout når jeg tenker på Bethesda
Gjest Cid Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 ytmnd skrev (7 timer siden): Det blir nok bugfest som alt annet de releaser, de lover og lyver så det holder. Vent til reviews kommer ut er mitt tips. Elsker space spill, jeg krysser fingrene, men Bethesda er Bethesda 😂 Det er vel blitt en del av sjarmen innen nå 😆 Jeg elsker Fallout 3 og spesielt New Vegas men fy som de krasjer 😒 Spilte igjennom de nylig på Xbox Series S og da krasjet spillerne ganske ofte
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 Blir det største spillet ever. Over 1000 planeter å utforske😍 Anonymkode: c8559...b27
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Blir det største spillet ever. Over 1000 planeter å utforske😍 Anonymkode: c8559...b27 Dette er kun negativt for meg - det roper jo ikke akkurat kvalitet. Tilfeldig genererte verdener med tilfeldig genererte NPCer og quests? No, thank you. Ellers liker jeg å spille Skyrim tross dets svakheter, og jeg liker sci-fi, så jeg kommer absolutt til å vurdere å kjøpe det. Men 90% av RPGs har bare vært skuffelse på skuffelse de siste årene, så holder forventningene lave - gikk på en hinsides smell med Cyberpunk. Mitt høydepunkt neste år blir nok BOTW2😊 Anonymkode: 36914...5ae
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er kun negativt for meg - det roper jo ikke akkurat kvalitet. Tilfeldig genererte verdener med tilfeldig genererte NPCer og quests? No, thank you. Ellers liker jeg å spille Skyrim tross dets svakheter, og jeg liker sci-fi, så jeg kommer absolutt til å vurdere å kjøpe det. Men 90% av RPGs har bare vært skuffelse på skuffelse de siste årene, så holder forventningene lave - gikk på en hinsides smell med Cyberpunk. Mitt høydepunkt neste år blir nok BOTW2😊 Anonymkode: 36914...5ae Jeg liker det. Selv om space ikke er en fav. BOTW2 kommer til å dra bigtime. GoW også. Anonymkode: c8559...b27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå