Gå til innhold

hvor viktig er å smile for menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det tiltrekkende eller for det mannen til å se ut som en svak pyse?

jenter, hva hadde dere tenkt om dere så en gutt som du synes er tiltrekkende og du smilte til han, men han smiler ikke tilbake

Anonymkode: ee184...17f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En kompis av meg smiler nesten aldri men likevel får damer etter han. Jeg derimot, helt omvendt type. Smiler ganske ofte men ikke blitt heldig med damer. Nå er dette kun min erfaring da men

Anonymkode: f10bd...b4c

AnonymBruker
Skrevet

Tinder-statistikk skal visstnok tyde på at kvinner foretrekker menn som er alvorlige, og som ikke smiler.

Alle du spør vil si at du bør smile, men det er ikke dermed sagt at det stemmer når det kommer til stykket

Anonymkode: 0aa11...31f

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på veldig mye.

Ser man rar ut når man smiler? Har man dårlige tenner? Da er det ikke bra å smile mye.

Men generelt så er det mye hyggeligere å ha med en smilende person å gjøre enn en som er kjedelig og alvorlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir stressa av å være med menn som ikke smiler, de føles ikke så vennlige akkurat. 

Og om de ikke smiler på Tinder så regner jeg med de har stygge tenner, og sveiper venstre. 

Anonymkode: 5dfc2...369

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Elsker når menn smiler , det er så fint med et smil og et vennlig blikk. ❤️ 

Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Det spørs hva slags situasjon det er, men om jeg hadde smilt til en fyr og han ikke smilte tilbake så hadde jeg egentlig antatt at han ikke ønsket oppmerksomhet fra meg. Her handler det om å respondere på et annet menneske og de fleste vil nok smile tilbake om de er interessert eller om de ønsker å være hyggelig.

På datingapper er det litt annerledes. Trenger kanskje ikke å smile, men noen har et ansikt som ser ganske surt ut og som ikke er bevisst på hvordan de fremstår. En selfie med et surt tryne fremstår ikke særlig attraktivt for meg.

Men det føles mye mer hyggelig og bekreftende om en mann smiler. Alle er jo finere når de smiler så ser ingen grunn til å ha et surt tryne om noen smiler til deg.

Endret av AprilRyan
AnonymBruker
Skrevet

Tja, begge deler? Er man alvorlig, ser man lettere maskulin ut. Mens et fint smil trekker opp på at man er omgjengelig og omsorgsfull. En balansert mann har begge deler.

Anonymkode: 38d1e...78a

Skrevet

Jeg husker fortsatt første gangen jeg så samboeren min smile skikkelig av noe han syns var morsomt. Akkurat der og da var han det fineste jeg hadde sett noen gang. Klart han er kjekk når han er alvorlig også, men det er lite som er så tiltrekkende som et fint smil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tinder-statistikk skal visstnok tyde på at kvinner foretrekker menn som er alvorlige, og som ikke smiler.

Alle du spør vil si at du bør smile, men det er ikke dermed sagt at det stemmer når det kommer til stykket

Hæææ??? Hvilken Tinder-statistikk viser du til? Dette forstår jeg ikke. Jeg venstresveiper alltid hvis mannen ikke har et eneste bilde der han smiler. Venninnene mine gjør det samme. Det er så turn off med menn som bare ser alvorlige ut og ikke ser ut til å kunne smile i det hele tatt. Når noen i tillegg geiper eller viser fingeren blir det bare for dumt.

Anonymkode: 6f765...1a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På sjekkeapper liker kvinner alvorlige menn, gjerne med nedlagt bytte fra jakt eller fiske.

Anonymkode: 4b7d1...748

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hæææ??? Hvilken Tinder-statistikk viser du til? Dette forstår jeg ikke. Jeg venstresveiper alltid hvis mannen ikke har et eneste bilde der han smiler. Venninnene mine gjør det samme. Det er så turn off med menn som bare ser alvorlige ut og ikke ser ut til å kunne smile i det hele tatt. Når noen i tillegg geiper eller viser fingeren blir det bare for dumt.

Tror dere gjør dere selv en enorm bjørnetjeneste der. Menn er generelt dårlige på å smile på kommando, og tar også langt færre selfies enn kvinner, så hvis dere selekterer på smilebilder risikerer dere fort å sile bort masse bra menn mens dere sitter igjen med de som er flinke på sjekking og presentasjon.

Anonymkode: c8e43...d55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tror dere gjør dere selv en enorm bjørnetjeneste der. Menn er generelt dårlige på å smile på kommando, og tar også langt færre selfies enn kvinner, så hvis dere selekterer på smilebilder risikerer dere fort å sile bort masse bra menn mens dere sitter igjen med de som er flinke på sjekking og presentasjon.

Dårlige på å smile på kommando? Rareste jeg har lest, hvorfor skulle det være vanskeligere for menn enn kvinner?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jaha?

Om en mann ikke har et bilde med smilet sitt, så er det rett venstre med han. Et smil er ufattelig viktig.

Anonymkode: bdd37...d8e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dårlige på å smile på kommando? Rareste jeg har lest, hvorfor skulle det være vanskeligere for menn enn kvinner?

Kvinner tar bilder av seg selv og hverandre hele tiden, og smiler blir fort veldig naturlig. Menn holder ikke på sånn, de føler det kunstig og rart, og ender fort opp som Hide The Pain Harold når de prøver. Så da lar de heller være. 

Det er selvsagt også mange kvinner som har det slik, men det er nesten normen med menn.

harold.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kvinner tar bilder av seg selv og hverandre hele tiden, og smiler blir fort veldig naturlig. Menn holder ikke på sånn, de føler det kunstig og rart, og ender fort opp som Hide The Pain Harold når de prøver. Så da lar de heller være. 

Det er selvsagt også mange kvinner som har det slik, men det er nesten normen med menn.

harold.jpeg

Så da gir de opp i stedet for å prøve, greit å sveipe venstre på en sånn type uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På sjekkeapper liker kvinner alvorlige menn, gjerne med nedlagt bytte fra jakt eller fiske.

Anonymkode: 4b7d1...748

Tull. Damer sveiper bort solbrillebilder, barisbilder, jaktbilder, speil-selfies, bilbilder, når alle bildene er toppturer og sånne ting. 

Anonymkode: bef35...99b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å ikke smile tyder på dårlige tenner

Anonymkode: fc6d4...409

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Så da gir de opp i stedet for å prøve, greit å sveipe venstre på en sånn type uansett. 

Helt normale menn som ikke ønsker å bruke tid og innsats på å ta pene smileselfies, de er "sånne typer"? Jaja, du får ha lykke til. 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt normale menn som ikke ønsker å bruke tid og innsats på å ta pene smileselfies, de er "sånne typer"? Jaja, du får ha lykke til. 🙄

Om de ikke ønsker å bruke tid og innsats på å få seg selv til å fremstå best mulig på en datingapp så vet jeg ikke helt hva de tenker et de skal få ut av det selv? Et det ikke helt naturlig å prøve å fremstille seg selv på en god måte? Er det et så stort offer å smile på et bilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...