Gå til innhold

Beste treningsklokke til feks CrossFit

BobbySocks

Anbefalte innlegg

Hva er den beste treningsklokken til primært innendørs trening, som foreksempel CrossFit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Hva er den beste treningsklokken til primært innendørs trening, som foreksempel CrossFit? 

Tror ikke det er så stor forskjell mellom dem, men fordi det er mange intervaller og dermed mye endringer i puls er det ok med måling av puls på bryst eller overarm, håndledd blir upresist. Når det er sagt bruker man i liten grad puls til å styre intensiteten. Gode sko, hoppetau og grips er viktigere verktøy 🙂

Anonymkode: 28b4b...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokken min blitt noen år gammel (Garmin Fenix 5 Plus), men jeg er ikke veldig imponert over evnene den har til å telle repetisjoner, gjette hvilken øvelse jeg gjør og så videre. Tror penn og papir eller en hviken som helst app vil være en vel så god løsning om det er viktig for deg å ha en presis logg over treningene dine. Med forbehold om at ting kan ha blitt bedre på de siste modellene selvfølgelig.

Puls, kalorier etc. gjør vel de fleste multisportsklokker greit nok (Garmin og Polar er populære og har kandidater i de fleste prisklasser). Belte eller armbånd i tillegg om presisjon er viktig som nevnt.

Kanskje greit om du oppgir hvilken prisklasse du tenker og hvilke funksjoner som er viktige for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...