Gå til innhold

Analsex med kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har i sitt tidligere forhold hatt analsex flere ganger (ca. 10 ganger i løpet av et litt under 1år langt forhold). Jeg har også hatt et ønske om å ha analsex, men dette nekter hun siden hun sier hun synes det var ubehagelig. Vi har kun hatt det 1 gang i løpet av 4,5år. Dette har blitt en kilde til krangel da hun tydelig vis ikke hadde noen problemer med å gjøre det før, mens med en gang hun ble sammen med meg så var det plutselig værste tingen i verden. Hun gir meg heller ikke noen god begrunnelse på hvorfor. Dette er noe som plager meg. Har jeg grunn til å være irritert? Hva kan være grunnen til at hun ikke vil ha det med meg?

Anonymkode: 2c96a...566

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Respekter at hun sier nei. Det er hennes kropp og hun trenger ikke forklare det til deg. 

Anonymkode: d10de...b4d

• Liker 18
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun ikke elsker deg like høyt som eksen, hvis hun hadde gjort det så hadde hun jo gitt deg analsex siden det betyr såppass mye for deg.

Anonymkode: 7b25c...c12

• Liker 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjæresten min har i sitt tidligere forhold hatt analsex flere ganger (ca. 10 ganger i løpet av et litt under 1år langt forhold). Jeg har også hatt et ønske om å ha analsex, men dette nekter hun siden hun sier hun synes det var ubehagelig. Vi har kun hatt det 1 gang i løpet av 4,5år. Dette har blitt en kilde til krangel da hun tydelig vis ikke hadde noen problemer med å gjøre det før, mens med en gang hun ble sammen med meg så var det plutselig værste tingen i verden. Hun gir meg heller ikke noen god begrunnelse på hvorfor. Dette er noe som plager meg. Har jeg grunn til å være irritert? Hva kan være grunnen til at hun ikke vil ha det med meg?

Hun har jo gitt deg en god begrunnelse. Om du ikke godtar den er du ikke mye å samle på!

Anonymkode: 01117...6e6

• Liker 8
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Kan også være at grunnen til at det ble slutt med den forrige var at han presset henne til noe hun ikke ville.

Anonymkode: 01117...6e6

• Liker 21
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har mer problem med bæsj i analen enn tidligere?

Anonymkode: c0262...052

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svaret du vil høre : du er større en exen derfor er det ubehagelig. 

Anonymkode: e0c0d...b39

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

.. ja sikkert!?..... . om hun bare hadde elsket deg nok, så blir det anal på deg.... djisses...?! 

Anonymkode: d10de...b4d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

dette nekter hun siden hun sier hun synes det var ubehagelig.

Dette har blitt en kilde til krangel

Hun gir meg heller ikke noen god begrunnelse på hvorfor.

Kjære alle menn.

La dette sitatet stå til skrekk og advarsel. Dette er hvordan bli en ræva elsker og partner.

Anonymkode: 5963a...92a

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Svaret du vil høre : du er større en exen derfor er det ubehagelig. 

Anonymkode: e0c0d...b39

Hun sa vel at min var større, men som jeg har klart å tolke det, så var det ikke med så stor margin at det er den avgjørende faktoren. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kjære alle menn.

La dette sitatet stå til skrekk og advarsel. Dette er hvordan bli en ræva elsker og partner.

Grunnen til krangel er ikke at hun ikke vil, men at hun ikke kan gi et ordentlig svar på hvorfor hun kunne gjøre det før, men ikke nå. Jeg vet jeg er en go partner. Alle par har sine uenigheter, og da er det bedre å diskutere/ krangle om det, enn å holde det inni seg å være missfornøryd/sint over en situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjære alle menn.

All pun intended "ræva elsker og partner" :P

Hun har gitt sitt svar, lev med det eller finn noen andre om dette er det viktigste for deg.

Anonymkode: cc576...7e2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun prøvde ca ti ganger, syns fortsatt det var ubehagelig. Analsex er ikke noe for henne, der har du svaret. Kjøp en strap on slik at hun kan ta deg i ræva da, så får du analsex. 

voks opp å godta et nei, hun har jo gitt deg begrunnelsen. 

• Liker 18
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

' hun sier hun synes det var ubehagelig. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Grunnen til krangel er ikke at hun ikke vil, men at hun ikke kan gi et ordentlig svar på hvorfor hun kunne gjøre det før, men ikke nå. Jeg vet jeg er en go partner. Alle par har sine uenigheter, og da er det bedre å diskutere/ krangle om det, enn å holde det inni seg å være missfornøryd/sint over en situasjon. 

Hun har jo gitt deg et ordentlig svar. Hva er problemet?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjetter på at hun har følt seg presset i det forrige forholdet. Og at hun etterpå bestemte seg for at det ikke er noe hun ønsker. 
I stedet for å ta dette opp med henne og dermed presse henne enda mer på dette, så bør du akseptere at hun ikke vil. Ellers risikerer du nok å miste henne.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som hun ikke elsker deg like høyt som eksen, hvis hun hadde gjort det så hadde hun jo gitt deg analsex siden det betyr såppass mye for deg.

Anonymkode: 7b25c...c12

Litt det krangelen har gått i, jeg mener at hvis hun virkelig hadde elsket meg like mye som han så hadde hun fjor det uten å lage sånt drama om det. Jeg har også fått ut av henne at hun aldri nektet han det. Hun mener at det ikke er av betydning. Det er også hun som lager en krangel ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at du er like positiv til å bli pult i rompa av en strap on/dildo om jenta di ønsker det.

Rent logisk vil jo du ha langt større glede av å bli pult i rompa enn hva kjæresten din har.

Utover det så har du jo fått beskjed av henne om at hun ikke ønsker. Det er nok. Slutt å vær en drittsekk og la tema ligge.

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Mann27. skrev (21 minutter siden):

Litt det krangelen har gått i, jeg mener at hvis hun virkelig hadde elsket meg like mye som han så hadde hun fjor det uten å lage sånt drama om det. Jeg har også fått ut av henne at hun aldri nektet han det. Hun mener at det ikke er av betydning. Det er også hun som lager en krangel ut av det.

Stakkars dame. Dump så ho kan finne noen bedre enn deg.

Anonymkode: d34a2...ee1

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Mann27. skrev (28 minutter siden):

Hun lager krangle.. Ved å sette ned en grense, og si nei? Eller du nekter å respektere henne, og dermed blir det en krangel? 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Tenker du blir singel snart, så slipper du tenke mer på det.

• Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...