Gå til innhold

Hvor mange av dere har brukt kjoler hittill i juni?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere har brukt kjoler hittill i juni?  Har dere brukt tights eller strømper under?

Jeg prøvde å gå i kjole for noen dager siden, men jeg må innrømme at jeg det ble litt kaldt, så heldigvis så kom buksa på igjen ganske fort. Hadde sett for meg at det skulle bli litt varmere i juni enn det er blitt.

Ha en fin søndag 😄

Anonymkode: 556e7...a3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt det mye, bor i Oslo. Så tempen har vært passende mange dager. 
 

En stund siden jeg la bort strømpebuksene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i møre og romsdal, har brukt kjole hver dag. Her har vært nokså varmt i tillegg til at jeg er gravid så er varm hele tiden.

Anonymkode: 70ba4...183

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang, men det var i en bursdag. Har ikke vært sommervær til kjole enda

Anonymkode: 9bfe4...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke brukt kjoler, vært for kaldt.

Håper på høyere temperatur, vil gjerne bruke kjole (har mange!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

Ja, jeg har, men går med kjoler hele året. Så forskjellen er om jeg har kunnet gå uten strømpebukse og det har jeg kunnet noen dager, men nå er det for kaldt igjen og jeg må ha både strømpebukse og cardigan/genser på.

Fryser lett så det må være over 20 grader før jeg går uten strømpebukse og noe over kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kjole hver eneste dag, og er en stund siden strømpebuksa forsvant. Men nå er jeg varm av meg. 

Anonymkode: 3399f...a54

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange av dere har brukt kjoler hittill i juni?  Har dere brukt tights eller strømper under?

Jeg prøvde å gå i kjole for noen dager siden, men jeg må innrømme at jeg det ble litt kaldt, så heldigvis så kom buksa på igjen ganske fort. Hadde sett for meg at det skulle bli litt varmere i juni enn det er blitt.

Ha en fin søndag 😄

Anonymkode: 556e7...a3e

Brukt kjørt, bruker ikke noe under, nei. 
Nå har vel denne uken vært relativt kald og våt, men forrige helg var det jo nærmere 30 grader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger uten problemer. Er ofte litt kaldt om morgenen, men går seg til utover dagen. Har ikke noe under.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kjole hver dag hele året. Tykkere strømpebukser i vinterhalvåret, og tynnstrømpebukser i sommerhalvåret. Byttet over til tynnstrømpebukser i slutten av april (selv om det var perioder med snø fram til midten av mai). Går sjelden uten strømpebukse i hverdagene da jeg foretrekker å være litt tildekket på jobb. Bor i Nordland. 

Anonymkode: aa3c3...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har, jeg bruker jo mest kjole og skjørt. Men så lenge det er "sommer" og ikke sommer, så kommer jeg nok til å bruke mer bukse enn jeg gjør ellers. Det er akkurat litt for kaldt til å gå uten strømpebukse, og akkurat litt for varmt og klamt til at det er behagelig å gå med. Derfor har min løsning så langt ofte vært lette bukser, med bare føtter i skoene. Ønsker meg bedre temperaturer og mer stabilt vært snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver dag, møre og romsdal. 

Anonymkode: 3cfe8...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bor i møre og romsdal, har brukt kjole hver dag. Her har vært nokså varmt i tillegg til at jeg er gravid så er varm hele tiden.

Anonymkode: 70ba4...183

Nokså varmt?😮Bor også i Møre og Romsdal og synes det har vært utrolig surt og kaldt så langt i år. Har brukt kjole uten strømpebukse to ganger tror jeg.

Anonymkode: ad746...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (4 timer siden):

Har brukt det mye, bor i Oslo. Så tempen har vært passende mange dager. 
 

En stund siden jeg la bort strømpebuksene. 

Heldige dere som bor på Østlandet mtp klimaet.

Anonymkode: ad746...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...