Gå til innhold

Slemme damer ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det skjønner jeg, har heller ikke problem å finne noen har fått noen hundre likes ihverfall, det er oppførselen jeg reagerte på.

Kanskje er jeg gått over min liga  når det gjelder å finne dame men ville jo ha en som en blir betatt og tent av.

Hilsen TS, 51 år forresten

Anonymkode: 36038...4df

Ja ja vi prøver igjen avtalt ny date i morra med en annen, kanskje også over min liga men den som intet våger intet vinner.

Om hun også feiger ut skifter jeg siden som en over foreslo ;)

TS

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det her er veldig vanlig på tinder. Nå er jeg kvinne, og opplever det ofte. Man må bare ikke ta det til seg. 

Anonymkode: 4bee4...0d2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann jeg også og ofte opplever veldig mange ganger at damene avlyser daten maks 1 time før vi møtes. Det er helt jævlig men må bare prøve helt til man får napp

Anonymkode: 8e93a...b50

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er mann jeg også og ofte opplever veldig mange ganger at damene avlyser daten maks 1 time før vi møtes. Det er helt jævlig men må bare prøve helt til man får napp

Det er jo enda verre, hva slags skrullinger er det der ute? 😳

Anonymkode: 8c2e3...563

AnonymBruker
Skrevet

Er nok mange ambivalente folk på datingapper. Ta INGENTING personlig, det er bare sånn ting fungerer. Ta det som en prat, og at det er pluss hvis det blir en date. Å

Anonymkode: c694b...3e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lol???

Oh My god. 

Anonymkode: b3ffc...8cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd en god del som plutselig bare forsvinner midt i chatten, men aldri når det har gått så langt som å avtale date.  Men jeg skjønner godt at både menn og kvinner vil ha mange samtaler gående parallelt, når sjansen er så liten. Desverre blir man jo tilsvarende lite investert i den enkelte. 

Anonymkode: 1868d...715

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 8.42):

Forholdsvis ny på Tinder men er skuffet  og sjokkert av 2 damer....

Fikk en chatt med en drømmedame som jeg chatta med halvannen uke koselig chat med ca 100 meldinger hvor vi skulle møtes samme dag masse koselige mailer manglet bare å avtale tidspunktet, etter 3-4 spm fra henne sa jeg svarer om litt broren min er her.

Plutselig var dama borte fra hele Tinder , fant henne på messenger  å sendte  mail + melding hva skjedde jeg ble usikker om jeg slettet deg i vanvare eller om du fikk kalde føtter, ingen svar selv om hun absolutt ville møtes også.

Vel vel tenkte jeg ingen vits å gråte over spilt melk i tilegg må hun ha vært litt ustabil, så like greit å finne en ny.

Chattet med noen nye damer, hun aller flotteste var det kjempe chat med, hun spurte om messenger adressen sa hun ville ringe mm

i 1,5 uke, ikke alltid like intens men hun ringte ikke men skrev hyggelige meldinger å jeg trodde vi hadde unik kjemi.

Sa skal vi møtes ja det ville hun gjerne å vi avtalte tid men ikke konkret sted, så reagerte jeg hun sluttet å lese messenger meldinger  før hun en sendte melding at er for sliten 1,5 time før date, ikke lest svaret mitt etter hun sendte meldingen (Siden messenger så ser man jo om lest eller ei)

Hvorfor tror dere damene holder på sånn  ? Er det for å få bekreftelse  at de er digg eller er de feige å si jeg ikke vil eller tør møtes allikevel  ?

Uansett ble jeg veldig lei meg å har aldri opplevd slik oppførsel, nå har jeg bare hvert på nett i litt over en måned men er sjokkert at folk oppfører seg sånn særlig hun ene som jobber i et omsorgsyrlre med å hjelpe barn som sliter, det var jo også noe jeg falt for.

Yrke har ikke noe å si for snillhet. Har blitt direkte mobbet av en pedagog på tinder. 

Men synes det er feil å tenke at de er p syke eller slemme, fordi de ikke tør å være direkte med deg. Det er mange menn som klikker når de blir avvist. De har sannsynligvis opplevd slemme folk og tør ikke si ifra fordi de ikke vet hvordan du vil reagere.

Hadde selv en ubehagelig erfaring med en avvist mann. Noen ganger er det tydeligvis best å ghoste, for menn som ikke takler avvisning er ikke veldig lette å håndtere. Jeg ble kalt gal, ustabil, urolig osv fordi jeg ikke ville på date nr to. Alle eksene hans var gale og. 🙄

Anonymkode: 55cf3...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror dere damene holder på sånn  ? Er det for å få bekreftelse  at de er digg eller er de feige å si jeg ikke vil eller tør møtes allikevel  ?

Uansett ble jeg veldig lei meg å har aldri opplevd slik oppførsel, nå har jeg bare hvert på nett i litt over en måned men er sjokkert at folk oppfører seg sånn særlig hun ene som jobber i et omsorgsyrlre med å hjelpe barn som sliter, det var jo også noe jeg falt for.

Tro meg, både menn og damer holder på med det der på Tinder.

Anonymkode: 9d645...e3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Yrke har ikke noe å si for snillhet. Har blitt direkte mobbet av en pedagog på tinder. 

Du sier det, men det er faktisk folk som velger å bli tollere!

AnonymBruker
Skrevet
TacoTore skrev (1 time siden):

Du sier det, men det er faktisk folk som velger å bli tollere!

Og ? De er slemme? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 10.30):

Det skjønner jeg, har heller ikke problem å finne noen har fått noen hundre likes ihverfall, det er oppførselen jeg reagerte på.

Kanskje er jeg gått over min liga  når det gjelder å finne dame men ville jo ha en som en blir betatt og tent av.

Hilsen TS, 51 år forresten

Ja ja vi prøver igjen avtalt ny date i morra med en annen, kanskje også over min liga men den som intet våger intet vinner.

Om hun også feiger ut skifter jeg siden som en over foreslo ;)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en god forklaring så det ordnet seg,  hun siste var ikke en kyniker men tydeligvis mange som er det :)

Ser noen mener det er greit at en kan anta at folk skal takle dårlig avvising dårlig å dermed oppføre seg de facto dårlig  Er en så skeptisk til folk synes jeg heller en bør dele mindre.

TS

AnonymBruker
Skrevet
Dumpa-mann skrev (32 minutter siden):

kanskje også over min liga

Legg av deg den praten der. Du kjenner dem ikke, og aner ikke hvilken personlighet og hvilke problemer de har. De har tross alt valgt å bli kjent med deg. 

Anonymkode: 1868d...715

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror dere damene holder på sånn  ?

Tror ikke damer er verre enn menn, handler mest om at Tinder er en pule-app, og at de mest sannsynligvis fikk et annet ''tilbud'' mens de har skrevet med deg. 

Anonymkode: 6548b...7d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 10.09):

Har du vært ute på byen, og sett den søte jenta som smiler flørtende til deg? Ja, hun smiler.

Så kommer typen hennes tilbake, og hun vender oppmerksomheten sin mot ham.

Slik er dessverre livet: At ei jente er hyggelig og flørter, er ikke synonymt med at hun faktisk er interessert.

Hvis man ønsker mer direkte kommunikasjon, anbefales det å bytte fra hetero til homo; der går man mer rett på sak.

Anonymkode: c2277...cf7

Er det flørtende å smile til folk? Jeg smiler til nesten alle, spesielt om jeg er ute og det er god stemning. Har aldri tenkt at det er flørtende, men hyggelig, inkluderende og positivt.

Anonymkode: 763b9...e14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 10.09):

Har du vært ute på byen, og sett den søte jenta som smiler flørtende til deg? Ja, hun smiler.

Så kommer typen hennes tilbake, og hun vender oppmerksomheten sin mot ham.

Slik er dessverre livet: At ei jente er hyggelig og flørter, er ikke synonymt med at hun faktisk er interessert.

Hvis man ønsker mer direkte kommunikasjon, anbefales det å bytte fra hetero til homo; der går man mer rett på sak.

Anonymkode: c2277...cf7

Mye lettere å smile til noen hvis man r opptatt og har en stor biff ved siden av seg. 🙈

Anonymkode: b3ffc...8cf

AnonymBruker
Skrevet

Er dame og har opplevd det samme med menn der. Sånn er Tinder, bare tull. Hadde store forventninger som ny jeg også, men nå gidder jeg rett og slett ikke være der mer.

Anonymkode: a4c41...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...