AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Forholdsvis ny på Tinder men er skuffet og sjokkert av 2 damer.... Fikk en chatt med en drømmedame som jeg chatta med halvannen uke koselig chat med ca 100 meldinger hvor vi skulle møtes samme dag masse koselige mailer manglet bare å avtale tidspunktet, etter 3-4 spm fra henne sa jeg svarer om litt broren min er her. Plutselig var dama borte fra hele Tinder , fant henne på messenger å sendte mail + melding hva skjedde jeg ble usikker om jeg slettet deg i vanvare eller om du fikk kalde føtter, ingen svar selv om hun absolutt ville møtes også. Vel vel tenkte jeg ingen vits å gråte over spilt melk i tilegg må hun ha vært litt ustabil, så like greit å finne en ny. Chattet med noen nye damer, hun aller flotteste var det kjempe chat med, hun spurte om messenger adressen sa hun ville ringe mm i 1,5 uke, ikke alltid like intens men hun ringte ikke men skrev hyggelige meldinger å jeg trodde vi hadde unik kjemi. Sa skal vi møtes ja det ville hun gjerne å vi avtalte tid men ikke konkret sted, så reagerte jeg hun sluttet å lese messenger meldinger før hun en sendte melding at er for sliten 1,5 time før date, ikke lest svaret mitt etter hun sendte meldingen (Siden messenger så ser man jo om lest eller ei) Hvorfor tror dere damene holder på sånn ? Er det for å få bekreftelse at de er digg eller er de feige å si jeg ikke vil eller tør møtes allikevel ? Uansett ble jeg veldig lei meg å har aldri opplevd slik oppførsel, nå har jeg bare hvert på nett i litt over en måned men er sjokkert at folk oppfører seg sånn særlig hun ene som jobber i et omsorgsyrlre med å hjelpe barn som sliter, det var jo også noe jeg falt for. Anonymkode: 36038...4df
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Det er skikkelig råttent da ☹️ Jeg kan oppleve at samtaler dør ut av seg selv, men om jeg opplever at en er veldig på og jeg ikke er det, så sier jeg jo ifra om det. Jeg kjenner dessverre ikke til hvordan andre damer er, men håper du har møtt på noen sære unntak 🙁 Anonymkode: 8c2e3...563 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forholdsvis ny på Tinder men er skuffet og sjokkert av 2 damer.... Fikk en chatt med en drømmedame som jeg chatta med halvannen uke koselig chat med ca 100 meldinger hvor vi skulle møtes samme dag masse koselige mailer manglet bare å avtale tidspunktet, etter 3-4 spm fra henne sa jeg svarer om litt broren min er her. Plutselig var dama borte fra hele Tinder , fant henne på messenger å sendte mail + melding hva skjedde jeg ble usikker om jeg slettet deg i vanvare eller om du fikk kalde føtter, ingen svar selv om hun absolutt ville møtes også. Vel vel tenkte jeg ingen vits å gråte over spilt melk i tilegg må hun ha vært litt ustabil, så like greit å finne en ny. Chattet med noen nye damer, hun aller flotteste var det kjempe chat med, hun spurte om messenger adressen sa hun ville ringe mm i 1,5 uke, ikke alltid like intens men hun ringte ikke men skrev hyggelige meldinger å jeg trodde vi hadde unik kjemi. Sa skal vi møtes ja det ville hun gjerne å vi avtalte tid men ikke konkret sted, så reagerte jeg hun sluttet å lese messenger meldinger før hun en sendte melding at er for sliten 1,5 time før date, ikke lest svaret mitt etter hun sendte meldingen (Siden messenger så ser man jo om lest eller ei) Hvorfor tror dere damene holder på sånn ? Er det for å få bekreftelse at de er digg eller er de feige å si jeg ikke vil eller tør møtes allikevel ? Uansett ble jeg veldig lei meg å har aldri opplevd slik oppførsel, nå har jeg bare hvert på nett i litt over en måned men er sjokkert at folk oppfører seg sånn særlig hun ene som jobber i et omsorgsyrlre med å hjelpe barn som sliter, det var jo også noe jeg falt for. Anonymkode: 36038...4df Du er vel litt innbilsk. Kanskje de mistet interessen som er helt lov selvom de «jobber i omsorgs yrket». De fant vel noe bedre er jo sånn på dating apper. Anonymkode: 1b9d9...30a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Damer er ofte bitchy så overrasker meg ikke. Glad jeg ikke er mann på dating fronten. Anonymkode: f190f...44c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Kjip opplevelse, men alle damer er heldigvis ikke sånn. Bedre lykke neste gang 🤞 Anonymkode: 12884...25d 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Men ikke følg etter de til messenger når de forsvinner fra Tinder. Anonymkode: 112e0...2f2 6 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Det er ganske normalt, har pratet med flere damer som bare er ute etter en å få validering. Men du finner damer der som er ute etter å treffes også, så du får bare lære deg at det er sånn nettdating er. Litt som her på KG så blir folk annerledes når de sitter bak tlf skjermen, på godt og vondt. Anonymkode: 2666c...5b7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forholdsvis ny på Tinder men er skuffet og sjokkert av 2 damer.... Fikk en chatt med en drømmedame som jeg chatta med halvannen uke koselig chat med ca 100 meldinger hvor vi skulle møtes samme dag masse koselige mailer manglet bare å avtale tidspunktet, etter 3-4 spm fra henne sa jeg svarer om litt broren min er her. Plutselig var dama borte fra hele Tinder , fant henne på messenger å sendte mail + melding hva skjedde jeg ble usikker om jeg slettet deg i vanvare eller om du fikk kalde føtter, ingen svar selv om hun absolutt ville møtes også. Vel vel tenkte jeg ingen vits å gråte over spilt melk i tilegg må hun ha vært litt ustabil, så like greit å finne en ny. Chattet med noen nye damer, hun aller flotteste var det kjempe chat med, hun spurte om messenger adressen sa hun ville ringe mm i 1,5 uke, ikke alltid like intens men hun ringte ikke men skrev hyggelige meldinger å jeg trodde vi hadde unik kjemi. Sa skal vi møtes ja det ville hun gjerne å vi avtalte tid men ikke konkret sted, så reagerte jeg hun sluttet å lese messenger meldinger før hun en sendte melding at er for sliten 1,5 time før date, ikke lest svaret mitt etter hun sendte meldingen (Siden messenger så ser man jo om lest eller ei) Hvorfor tror dere damene holder på sånn ? Er det for å få bekreftelse at de er digg eller er de feige å si jeg ikke vil eller tør møtes allikevel ? Uansett ble jeg veldig lei meg å har aldri opplevd slik oppførsel, nå har jeg bare hvert på nett i litt over en måned men er sjokkert at folk oppfører seg sånn særlig hun ene som jobber i et omsorgsyrlre med å hjelpe barn som sliter, det var jo også noe jeg falt for. Anonymkode: 36038...4df Synest det er rødt flagg fra din side å følge etter damen på messenger når hun har fjernet deg. Og at du faller for de før du har møtt dem. Kan vær at de følte du var creepy eller fikk dårlige vibes. Anonymkode: 1b9d9...30a 11
Dumpa-mann Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Ok men ville vite hva som hadde skjedd siden borte utfra det blå, sendte bare en melding og en sms spurte hva som skjedde ? La inn en åpning at hvis hun ikke ønsket kontakt er det selvsagt ok men ba om bekreftelse at dette var med hensikt å slette å sa det var litt spesiell måte å si nei på (Jeg plager ingen eller prøver meg på noen som sier de ikke er interessert men normal folkeskikk bør alle vise, ville bare vite fra dere damer hva de får ut av slikt) TS 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 Dumpa-mann skrev (3 minutter siden): Ok men ville vite hva som hadde skjedd siden borte utfra det blå, sendte bare en melding og en sms spurte hva som skjedde ? La inn en åpning at hvis hun ikke ønsket kontakt er det selvsagt ok men ba om bekreftelse at dette var med hensikt å slette å sa det var litt spesiell måte å si nei på (Jeg plager ingen eller prøver meg på noen som sier de ikke er interessert men normal folkeskikk bør alle vise, ville bare vite fra dere damer hva de får ut av slikt) TS Det er sånn tinder fungerer, bare vend deg til det lol. Anonymkode: 493d2...b9e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 Dumpa-mann skrev (16 minutter siden): Ok men ville vite hva som hadde skjedd siden borte utfra det blå, sendte bare en melding og en sms spurte hva som skjedde ? La inn en åpning at hvis hun ikke ønsket kontakt er det selvsagt ok men ba om bekreftelse at dette var med hensikt å slette å sa det var litt spesiell måte å si nei på (Jeg plager ingen eller prøver meg på noen som sier de ikke er interessert men normal folkeskikk bør alle vise, ville bare vite fra dere damer hva de får ut av slikt) TS Sure. Anonymkode: 1b9d9...30a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er sånn tinder fungerer, bare vend deg til det lol. Anonymkode: 493d2...b9e Det er kanskje sant da jeg er ny på Tinder. Da er det kanskje ikke Tinder stedet for meg for jeg ble skuffet. Det blir vel sølibat da jeg bare treffer andre menn gjennom jobben, attraktive damer som er single treffer jeg ca en gang i skuddåret. TS Anonymkode: 36038...4df
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er sånn tinder fungerer, bare vend deg til det lol. Anonymkode: 493d2...b9e Ikke for attraktive mennesker hvis man er deilig får man mye likes og dates. Anonymkode: 1b9d9...30a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #14 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er kanskje sant da jeg er ny på Tinder. Da er det kanskje ikke Tinder stedet for meg for jeg ble skuffet. Det blir vel sølibat da jeg bare treffer andre menn gjennom jobben, attraktive damer som er single treffer jeg ca en gang i skuddåret. TS Anonymkode: 36038...4df Det finnes andre plattformer enn Tinder da. Noen har mer suksess på typ sukker.no og lignende. Anonymkode: 12884...25d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #15 Skrevet 12. juni 2022 Dumpa-mann skrev (45 minutter siden): Ok men ville vite hva som hadde skjedd siden borte utfra det blå, sendte bare en melding og en sms spurte hva som skjedde ? La inn en åpning at hvis hun ikke ønsket kontakt er det selvsagt ok men ba om bekreftelse at dette var med hensikt å slette å sa det var litt spesiell måte å si nei på (Jeg plager ingen eller prøver meg på noen som sier de ikke er interessert men normal folkeskikk bør alle vise, ville bare vite fra dere damer hva de får ut av slikt) TS Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og hvor gamle er damene du har chattet med? Er de en del yngre enn deg muligens? Anonymkode: 69d83...12e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #16 Skrevet 12. juni 2022 Det blir litt som å finne nåla i høystakken på datingsider. Mange er kanskje greie som deg, men bare innom en kort tid pga dårlige opplevelser. Det er mange andre arenaer å treffe mennesker på, som er mye bedre. Sosial hobby, vennegrupper på fb mm. Alle senker skuldrene dersom man treffes en plass der man ikke er kun for å finne kjæreste, men heller for å bli kjent med folk uten forventninger og press. Anonymkode: 763b9...e14
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #17 Skrevet 12. juni 2022 Har du vært ute på byen, og sett den søte jenta som smiler flørtende til deg? Ja, hun smiler. Så kommer typen hennes tilbake, og hun vender oppmerksomheten sin mot ham. Slik er dessverre livet: At ei jente er hyggelig og flørter, er ikke synonymt med at hun faktisk er interessert. Hvis man ønsker mer direkte kommunikasjon, anbefales det å bytte fra hetero til homo; der går man mer rett på sak. Anonymkode: c2277...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #18 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og hvor gamle er damene du har chattet med? Er de en del yngre enn deg muligens? Anonymkode: 69d83...12e Ja hun første var 3 år yngre hun andre 8 år yngre Om jeg også skal være litt kynisk kan jeg vel si at hun første var en 10 er i forhold til hennes aldresgruppe, hun som er 8 år yngre er nok en svak nier ift alder Anonymkode: 36038...4df
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #19 Skrevet 12. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja hun første var 3 år yngre hun andre 8 år yngre Om jeg også skal være litt kynisk kan jeg vel si at hun første var en 10 er i forhold til hennes aldresgruppe, hun som er 8 år yngre er nok en svak nier ift alder Anonymkode: 36038...4df Beklager, men dette høres ut som typiske søte jenter som bare flørter for moro skyld; tror neppe de har problemer med å finne noen dersom de virkelig ønsker det. Anonymkode: c2277...cf7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #20 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Beklager, men dette høres ut som typiske søte jenter som bare flørter for moro skyld; tror neppe de har problemer med å finne noen dersom de virkelig ønsker det. Anonymkode: c2277...cf7 Det skjønner jeg, har heller ikke problem å finne noen har fått noen hundre likes ihverfall, det er oppførselen jeg reagerte på. Kanskje er jeg gått over min liga når det gjelder å finne dame men ville jo ha en som en blir betatt og tent av. Hilsen TS, 51 år forresten Anonymkode: 36038...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå