Gå til innhold

Hvor vil du ha spruten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aller helst i en kondom så jeg slipper griset. Hadde blitt sex mye oftere på han hvis han brukte det.

Anonymkode: e4204...825

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Inni meg. Munnen eller fitta. At han spruter på meg synes jeg ikke noe om, det gir meg ingenting, og iallefall ikke i ansiktet. 

Har heldigvis mann som selv ønsker å komme i munn eller fitte, så ingen krasj i ønsker der. 

Kvinne 46.

Anonymkode: 45278...1af

Så du tenker sæden er noe mannen gir deg? og den må ‘ikke la gå til spille? Litt aka Onan?🙃

Anonymkode: 4fab3...b34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Aller helst i en kondom så jeg slipper griset. Hadde blitt sex mye oftere på han hvis han brukte det.

Anonymkode: e4204...825

Enig, liker ikke klisset verken på kroppen eller på lakenet, og kommer han inni meg, så glir jo sæden ut igjen og griser til både meg og lakenet. Med kondom slipper man griset.

Anonymkode: 08129...f13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enig, liker ikke klisset verken på kroppen eller på lakenet, og kommer han inni meg, så glir jo sæden ut igjen og griser til både meg og lakenet. Med kondom slipper man griset.

Griset? så kjipe dere er. Det er ganske stor forskjell. Vil dere ikke at han skal nyte? Så lenge han er grei tilbake, og viser han setter pris på det mener jeg 

Anonymkode: c9c6d...171

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Griset? så kjipe dere er. Det er ganske stor forskjell. Vil dere ikke at han skal nyte? Så lenge han er grei tilbake, og viser han setter pris på det mener jeg 

Anonymkode: c9c6d...171

Jeg mener ikke å være kjip, jeg er bare ærlig. Jeg sier det jo ikke til han på denne måten, men her, som anonym, kan jeg være dønn ærlig og si at sånn er det. Det er nok mange ganger det ikke blir sex pga dette. Noen ganger vil man bare legge seg nydusjet i ren seng, og slippe vaskeprosessen på nytt og bytting av sengeklær. Og for ordens skyld, jeg er en god kjæreste på mange måter, men ja, akkurat dette syns jeg blir kliss og griseri.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du tenker sæden er noe mannen gir deg? og den må ‘ikke la gå til spille? Litt aka Onan?🙃

Anonymkode: 4fab3...b34

Nei jeg liker følelsen av at han kommer inni meg. Det er veldig deilig. Jeg liker også å kjenne pumping, sprut og smak i munnen. Kommer han på kroppen min kjenner jeg det ikke på samme måte. Å se spruten gir meg ingenting. Jeg vil føle den. 

Anonymkode: 45278...1af

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen ganger vil man bare legge seg nydusjet i ren seng, og slippe vaskeprosessen på nytt og bytting av sengeklær. Og for ordens skyld, jeg er en god kjæreste på mange måter, men ja, akkurat dette syns jeg blir kliss og griseri.

Helt enig. Ordentlige mannfolk bærer kjerringa ut i dusjen - opp ned, så det ikke blir noe gris på veien, setter henne inn rette veien, og klemmer det ut slik man klemmer ut melka fra gyteklar fisk.

Sjokkert over at folk ikke lenger kan så elementære ting. Nå til dags er skolen mest opptatt av å lære ungene å bytte kjønn. ;)

• Liker 1
Skrevet
O.G. skrev (12 timer siden):

Inn i meg, i vagina. 

Bra det da, for det er IKKE lett heller å trekke seg ut når den er på vei ;) 

• Liker 1
Skrevet

Inni meg, enten musen eller munnen. Elsker når han kommer i munnen min 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Inni meg, tanken på at jeg kanskje kan bli gravid tenner meg noe helt sinnsykt, selv om jeg på ingen måter har planer om å bli gravid. 

Anonymkode: f04f5...4a9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne i et håndkle eller lignende. Easy clean up. 

Anonymkode: da2a4...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette. 

Kondom eller håndkle. Skjønner ikke hvorfor kondom er så vanskelig for mange….

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Inni meg, tanken på at jeg kanskje kan bli gravid tenner meg noe helt sinnsykt, selv om jeg på ingen måter har planer om å bli gravid. 

Akkurat slik jeg føler det når jeg har sex med ei, tenner på fantasien om at hun blir gravid.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette. 

Fordi det hemmer følelsen veldig såklart for mannfolk og vi tenner på at vi "griser" dere til med å sprute det inn i dere +  x antall andre plasser menn vil sprute.

Merkelig hvor opptatt enkelte kvinner er av at mannfolk bare kan dumpes om de ikke gir dem trippel orgasmer etc, men så fort det handler om mannen sin nytelse.. Det er ekkelt griseri... "Gjør i fra deg" på et håndkle liksom...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette. 

Men hvordan er å tørke med håndkle så vanskelig? Eller legge et under i tilfelle...

Jeg får komme inni henne så ofte jeg vil, det er enten det eller mer eller mindre i munnen. Med håndkle tilgjengelig unngår vi søl på sengetøyet 99 av 100 ganger. Ikke vanskelig! 

Anonymkode: acf41...74f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Digger tanken din;)

Anonymkode: 9be1e...661

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men hvordan er å tørke med håndkle så vanskelig? Eller legge et under i tilfelle...

Jeg får komme inni henne så ofte jeg vil, det er enten det eller mer eller mindre i munnen. Med håndkle tilgjengelig unngår vi søl på sengetøyet 99 av 100 ganger. Ikke vanskelig! 

Anonymkode: acf41...74f

Er ikke vanskelig, og har selvfølgelig hatt sex «en million» ganger både med og uten håndkle. Men jeg foretrekker (beste scenario) at det kommes i kondom eller i et håndkle. Er mer praktisk på flere måter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På magen, puppene eller rumpa

Er 30

Anonymkode: c9369...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (29 minutter siden):

Fordi det hemmer følelsen veldig såklart for mannfolk og vi tenner på at vi "griser" dere til med å sprute det inn i dere +  x antall andre plasser menn vil sprute.

Merkelig hvor opptatt enkelte kvinner er av at mannfolk bare kan dumpes om de ikke gir dem trippel orgasmer etc, men så fort det handler om mannen sin nytelse.. Det er ekkelt griseri... "Gjør i fra deg" på et håndkle liksom...

At det hemmer følelsen kan være en fordel. Kondom kan for mange holde ereksjonen hard, lenger (om man ikke har liten penis). Samtidig som man faktisk kan knulle en stund før mannen kommer.

Spruten kan vær så god tas i mannens eget ansikt eller på mannens egen mage om det er så viktig. Trenger ikke å sprutes inni. Hva gir det meg å få masse sæd inni eller på meg liksom? Annet enn jobb og griseri.

Jeg trenger ikke at en mann «gir meg orgasme» i det hele tatt. De beste orgasmene fikser jeg best selv. Ingen mann i verden kan konkurrere med en god rabbit eller en womanizer duo uansett. 

I en perfekt verden så fikser jeg de beste orgasmene selv og har en mann jeg kan ligge litt med etterpå og så ligge å kose, være intim med 😍💃🏼. Er det en ting her i verden man ikke trenger en mann til, sp er det orgasmer.

• Liker 1
Skrevet

Alle andre plasser enn i ansiktet egentlig. Må uansett ha håndduk tilgjengelig ved sex, så blir sjeldent søl i senga. Synes forøvrig ikke det er så mye stress å bytte sengetøy. 

K46

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...