Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2022 #41 Del Skrevet 12. juni 2022 tdm900 skrev (3 timer siden): Bra det da, for det er IKKE lett heller å trekke seg ut når den er på vei Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #42 Del Skrevet 12. juni 2022 I kondomen Anonymkode: 99985...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #43 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At det hemmer følelsen kan være en fordel. Kondom kan for mange holde ereksjonen hard, lenger (om man ikke har liten penis). Samtidig som man faktisk kan knulle en stund før mannen kommer. Spruten kan vær så god tas i mannens eget ansikt eller på mannens egen mage om det er så viktig. Trenger ikke å sprutes inni. Hva gir det meg å få masse sæd inni eller på meg liksom? Annet enn jobb og griseri. Jeg trenger ikke at en mann «gir meg orgasme» i det hele tatt. De beste orgasmene fikser jeg best selv. Ingen mann i verden kan konkurrere med en god rabbit eller en womanizer duo uansett. I en perfekt verden så fikser jeg de beste orgasmene selv og har en mann jeg kan ligge litt med etterpå og så ligge å kose, være intim med 😍💃🏼. Er det en ting her i verden man ikke trenger en mann til, sp er det orgasmer. Anonymkode: da2a4...a34 Du høres ut for å være alle manns drømm... Anonymkode: 8c04b...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #44 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du høres ut for å være alle manns drømm... Anonymkode: 8c04b...4d2 Vel har inget ønske om å være alle menns drøm. Har det fantastisk med de jeg har sex med jeg. Holder det. Anonymkode: da2a4...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #45 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvordan er å tørke med håndkle så vanskelig? Eller legge et under i tilfelle... Virkelig ikke vanskelig å tørke med et håndkle. Men for å skjønne tingen med oss som innimellom vil ha det i en kondom for å slippe sølet, foreslår jeg at du gjør følgende: Plukk opp en mann på byen eller få en god venn til å stille opp med å pule deg i ræva. Han skal selvfølgelig komme inni der også. Så tørker du bort det som måtte komme utenfor med et håndkle og fortsetter dagen. Du komme til å nyte det ekstra mye når du titt og ofte de neste timene kjenner spermen litt nå og renne ut i bokseren din.... Anonymkode: e4204...825 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #46 Del Skrevet 12. juni 2022 Hvor som helst… inni, i munnen, eller på kroppen. Bare digg at det renner etterpå. Eneste jeg ikke liker er å få det på klærne hvis jeg akkurat har tatt på meg noe nytt og rent 😅 Anonymkode: ba6fb...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #47 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virkelig ikke vanskelig å tørke med et håndkle. Men for å skjønne tingen med oss som innimellom vil ha det i en kondom for å slippe sølet, foreslår jeg at du gjør følgende: Plukk opp en mann på byen eller få en god venn til å stille opp med å pule deg i ræva. Han skal selvfølgelig komme inni der også. Så tørker du bort det som måtte komme utenfor med et håndkle og fortsetter dagen. Du komme til å nyte det ekstra mye når du titt og ofte de neste timene kjenner spermen litt nå og renne ut i bokseren din.... Anonymkode: e4204...825 Nettop. Men ikke tro at «menn» her inne skjønnet dette. Her skal kvinner stille opp på alt og samtidig like det. Alt for å please mannen. Anonymkode: da2a4...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #48 Del Skrevet 12. juni 2022 Munnen☺️ Anonymkode: 9be1e...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #49 Del Skrevet 12. juni 2022 Ikke i øynene, ellers liker jeg både inni meg eller på meg. Hvis jeg er fornøyd og bare "venter" på han liker jeg veldig godt når han sitter på brystet mitt og runker meg i ansiktet. 😍 Anonymkode: f83d9...1a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #50 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg vil ha spruten i munnen, ansiktet og på puppene.. At han tar den ut av meg og runker og pumper ut sine deilige dråper. Ahhhhhhh Den digge følelsen! Kvinne 28 Anonymkode: e7cdc...a0d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #51 Del Skrevet 13. juni 2022 I musa. Elsker den følelsen🥰 Anonymkode: 6236c...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #52 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I musa. Elsker den følelsen🥰 Anonymkode: 6236c...001 39 forresten Anonymkode: 6236c...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå