Gå til innhold

Nylig påvist HCM hos katt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han fikk diagnosen her om dagen også lurte jeg på om det er noen her som har katt med denne sykdommen? Han har fått ganske annerledes farge på det ene øyet over siste tiden, som dyrlegen har sett på, men ikke kommentert nevneverdig.  Tenker jo det kan være på grunn av økt blodtrykk. Han virker ikke plaget av det og er i fin form.  Har dere opplevd dette på deres puser? Tenkte å ringe til mandag og høre altså ^.^ Han hadde en puls på 220-250 hos dyrlegen så regner med at dette er årsaken

Anonymkode: a8338...a25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meld deg inn i "Kattens atferd og helse" på fb.

Anonymkode: 82527...d0a

Gjest hellokitty
Skrevet

Ja, jeg har. Min levde fint i fem år på medisiner. Mistet henne for snart et år siden. Da var det ikke mye å gjøre enn å få la henne slippe. Hvor gammel er din katt? Og hva mer har dyrlegen sagt om evt. medisinering?

AnonymBruker
Skrevet
hellokitty skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har. Min levde fint i fem år på medisiner. Mistet henne for snart et år siden. Da var det ikke mye å gjøre enn å få la henne slippe. Hvor gammel er din katt? Og hva mer har dyrlegen sagt om evt. medisinering?

Han er 10 år. Startet opp med atenolol og clopidogrel. Helt fin allmenntilstand og koser seg masse, men litt bekymret for det øyet og om det er relatert til sykdommen. Tenkte å ringe i morgen og høre ^.^ Han skal til kontroll hos kardiolog om 3 måneder for sjekk om medisiner skal endres

Anonymkode: a8338...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...