Gå til innhold

Hva tenker du om crossfittere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir du inspirert av de? Ser du på det som en sær kult?

Anonymkode: a862a...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir skikkelig inspirert av hvor lett og mye muskler kvinner bygger , etter kort tida trening. 

Anonymkode: 3bcb3...751

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker først og fremst at det er flott at de har funnet en aktivitetsform som de liker å drive med! Og det er positivt at de både trener styrke og kondisjon, da, kun én av delene er jo ikke helsemessig optimalt.

Men innerst inne, så synes jeg nok det er litt jalla - virker som de fleste som begynner med crossfit er helfrelst i lengre eller helst kortere tid, før de slutter med det, og det er mye dårlig teknikk (feks fordi de skal gjøre ting på kortest mulig tid), og fordi de selv synes det er «så kult» og «så mye bedre trening» enn alt annet. Crossfit var jo superpopulært for noen år siden, men nå er det vel få som fortsatt holder på? Så nei, blir ikke inspirert av det, og en sær kult? Tja, njæ, kanskje.

Selv trener jeg tradisjonell styrke og kondisjon - det har gitt bra resultater, god variasjon, lite/ingen skader, og går aldri ut av tiden 😉 Men altså - folk får velge selv hva de liker å holde på med, og er det crossfit, så er det fint, det!

Anonymkode: 5c0f5...615

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker først og fremst at det er flott at de har funnet en aktivitetsform som de liker å drive med! Og det er positivt at de både trener styrke og kondisjon, da, kun én av delene er jo ikke helsemessig optimalt.

Men innerst inne, så synes jeg nok det er litt jalla - virker som de fleste som begynner med crossfit er helfrelst i lengre eller helst kortere tid, før de slutter med det, og det er mye dårlig teknikk (feks fordi de skal gjøre ting på kortest mulig tid), og fordi de selv synes det er «så kult» og «så mye bedre trening» enn alt annet. Crossfit var jo superpopulært for noen år siden, men nå er det vel få som fortsatt holder på? Så nei, blir ikke inspirert av det, og en sær kult? Tja, njæ, kanskje.

Selv trener jeg tradisjonell styrke og kondisjon - det har gitt bra resultater, god variasjon, lite/ingen skader, og går aldri ut av tiden 😉 Men altså - folk får velge selv hva de liker å holde på med, og er det crossfit, så er det fint, det!

Anonymkode: 5c0f5...615

Crossfit vokser helt sinnsykt med mange nye boxer både i Norge og verden generelt de siste årene. Bare i Oslo er det vel åpnet 4 nye steder de siste par årene🙂 og teknikk er det mer og mer fokus på, og førere økter i uka er ren styrke teknikk, som regel. Men de fleste treningsformer man gjør jevnlig gir jo fremgang, så det er bra du får det på din måte

Anonymkode: c72ae...ceb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man tenke noe om det da? Kontra alle andre treningsformer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker crossfit fails, de driver med mye rare og direkte farlige øvelser 😂

Anonymkode: c2cbe...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Overfladisk og 'se på meg' sport. Der damer får henge i monkeyrings i bare thightsen med rumpa i monitor. Mye skryt i denne sporten. Er helst en se og bli sett sport. 

Anonymkode: 030de...7a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Overfladisk og 'se på meg' sport. Der damer får henge i monkeyrings i bare thightsen med rumpa i monitor. Mye skryt i denne sporten. Er helst en se og bli sett sport. 

Anonymkode: 030de...7a9

Jeg tenkte å begynne på kråssfitt! 

Anonymkode: 8f257...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/11/2022 at 6:38 PM, AnonymBruker said:

Blir du inspirert av de? Ser du på det som en sær kult?

Anonymkode: a862a...153

Bryr meg midt på ryggen. Jeg gir som regel f... i hvilke valg andre mennesker foretar seg i sine liv.

Anonymkode: cb4a7...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er imponert av alle som trener fast. Uansett sport. Bare late folk som ser ned på andres aktivitet som noe kleint eller utseendeffiksert. På Island er CrossFit nasjonalsport!

Anonymkode: a7107...67b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har inntrykk av at mange damer som driver med crossfit blir solid bygd, med bra muskulatur og fysisk styrke på høyde med en jevn mann. Typen min gadd ikke mer da han møtte opp der og over halvparten av damene løfta mer enn han 😄

Anonymkode: 03744...1e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...