Gå til innhold

Har du vært vitne til "instant karma"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte noe drikke på en Cirkle K en dag, og disse gamle turistene satte oss alle i kø, mens de klaget og kjeftet høyt om alt, hvor dyrt alt var, hvor overfylt stranden var, det var for varmt osv. De var også veldig frekke mot kassereren og kranglet i evigheter om prisen på pølsene de skulle kjøpe. De drar, og mens vi går ut er vi vitne til at en måke kommer og river fyrens pølse rett ut av hånden hans. Kona hans skriker og hun slipper sin pøse på bakken i overraskelse. Nå var begge uten pølser 😄 

Jeg vet at det ikke er så stor sak, men det var så jævla morsomt å se det skje. Alle lo av dem 😄 

Anonymkode: f21d5...77d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meg, men husker noen fortalte meg at hun holdt på å bli voldtatt, men så kom en annen mann og voldtok voldtektsmannen.

Anonymkode: 21ca3...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Vært vitne flere ganger, men husker ingen spesifikke situasjoner akkurat nå 😅… Vet bare at jeg har tenkt "det var karma" - når ting har skjedd med en flere ganger. Har sett det du skildrer flere ganger TS. 

Anonymkode: 28c65...943

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke meg, men husker noen fortalte meg at hun holdt på å bli voldtatt, men så kom en annen mann og voldtok voldtektsmannen.

Det tror jeg ikke noe på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg ikke noe på. 

Ja, men din mening spiller ikke så stor rolle for sannheten.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en eksamen en gang som jeg ikke gjorde det så bra i. Da jeg snakket med venninna mi oppførte hun seg som at hun gjorde det dårlig også. Tror hun elsker at folk synes synd på henne. Hun sa bla. at hun fø lte seg j*vlig, at hun trengte noen å være med og snakke med. Viste seg at hun egt gjorde det ganske bra. Senere på dagen klarte hun med et uhell å kaste nøkkelen og begge astma inhalerene sine i søpla og hun la ikke merke til det før søpla var tatt av vaktmesteren.

Anonymkode: 82866...45b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fortalt om dette før i lignende tråder her på KG, men dette var et øyeblikk med instant karma som rammet meg selv.

For mange år siden solgte en butikk to typer julesjokolade - en med bringebærgele som fyll og en som bare var ren melkesjokolade. De så helt like ut, bortsett fra at de med fyll kanskje var litt tykkere. Du sa hvor mange du ville ha, betalte, og plukket selv. Jeg kunne ikke fordra de med fyll og elsket de som var ren sjokolade.

Jeg sa jeg ville ha ti stk, betalte og plukket. Jeg var nøye med å plukke bare dem som var ren sjokolade. Siden vedkommende bak kassen ikke fulgte med så tenkte jeg at jeg skulle snike til meg en ekstra og plukket med meg 11 sjokolader.

Yup, you guessed it. Jeg fikk 10 ren sjokolade og 1 med fyll.

Anonymkode: 4c4f3...4ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

en gammel kjerring gikk forbi lekeplassen vår en gang (mange år siden nå da) men hun klagde over at vi viss nok "bråkte" alt for mye. 

men rett etterpå tråkket hun rett oppi noe hunde-dritt som noen hadde lagt igjen i en veikant. Dermed fikk hun selvfølgelig noe helt annet å sutre og klage over.. 

:danser: 

Anonymkode: 71505...4d6

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde verdens beste instant karma. Jeg kjørte bil, og jeg er en av de som alltid ligger en 5-8 km ish over speedometeret fordi jeg vet at mitt måler litt feil, så jeg kjører ikke sakte. Plutselig kommer det en bil i hundreoghelvete forbi, å rett borti veien var det fartskontroll 🤣 han ble vinket inn mens jeg kjørte pent og pyntelig forbi 

Anonymkode: f0ed3...354

AnonymBruker
Skrevet

Var på en lekeplass med ungen til venninnen min, hun hadde funnet en ball og lekte med den. Så kom det en liten gutt løpende og driblet ballen fra henne, men så sklir han og faller på ansiktet rett i gresset, han spratt opp som et olja lyn og løp rett i fanget på moren. Alt skjedde så fort at jeg rakk nesten ikke å blunke en gang, men lo litt for meg selv og tenkte karma 

Anonymkode: 98439...556

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hadde en eksamen en gang som jeg ikke gjorde det så bra i. Da jeg snakket med venninna mi oppførte hun seg som at hun gjorde det dårlig også. Tror hun elsker at folk synes synd på henne. Hun sa bla. at hun fø lte seg j*vlig, at hun trengte noen å være med og snakke med. Viste seg at hun egt gjorde det ganske bra. Senere på dagen klarte hun med et uhell å kaste nøkkelen og begge astma inhalerene sine i søpla og hun la ikke merke til det før søpla var tatt av vaktmesteren.

Det kan jo faktisk hende at hun følte hun ikke hadde gjort det bra… og det må være lov tenker jeg. Man er ikke en bitch selv om det viser seg man faktisk hadde gjort en god eksamen.

Anonymkode: fe791...fae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan jo faktisk hende at hun følte hun ikke hadde gjort det bra… og det må være lov tenker jeg. Man er ikke en bitch selv om det viser seg man faktisk hadde gjort en god eksamen.

Anonymkode: fe791...fae

Det er sant! Glemte å nevne at det var en online eksamen der vi fikk svar med en gang den var ferdig, så hun visste at hun hadde gjort det bra. Hadde ikke tenkt det var karma om hun var redd for å ikke bestå før hun i det heletatt hadde fått resultatene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i politiet. Kjørte sivilbil for litt siden og kjørte i 50km/t. I 50 - sonen, med motgående trafikk. Så kom det en bak som presset og presset med å legge seg veldig tett. Samtidig passerte vi en busslomme og sjåføren tutet aggressivt ettersom jeg ikke hadde kjørt til siden. En skikkelig idiotsjåfør på godt norsk. Da var det nok og vi skrudde på blålys og stanset foran ham. Å se ansiktet hans i speilet når blålysene gikk på.. 

Slike øyeblikk er ganske tilfredsstillende, selv etter 10+ år i yrket. 

Anonymkode: f9a2b...dff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøpte noe drikke på en Cirkle K en dag, og disse gamle turistene satte oss alle i kø, mens de klaget og kjeftet høyt om alt, hvor dyrt alt var, hvor overfylt stranden var, det var for varmt osv. De var også veldig frekke mot kassereren og kranglet i evigheter om prisen på pølsene de skulle kjøpe. De drar, og mens vi går ut er vi vitne til at en måke kommer og river fyrens pølse rett ut av hånden hans. Kona hans skriker og hun slipper sin pøse på bakken i overraskelse. Nå var begge uten pølser 😄 

Jeg vet at det ikke er så stor sak, men det var så jævla morsomt å se det skje. Alle lo av dem 😄 

Anonymkode: f21d5...77d

Jeg kjenner så godt til den typen mennesker, skulle ikke forundre meg om de gikk tilbake og forlangte nye pølser gratis?

Anonymkode: 79db2...fbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jobber i politiet. Kjørte sivilbil for litt siden og kjørte i 50km/t. I 50 - sonen, med motgående trafikk. Så kom det en bak som presset og presset med å legge seg veldig tett. Samtidig passerte vi en busslomme og sjåføren tutet aggressivt ettersom jeg ikke hadde kjørt til siden. En skikkelig idiotsjåfør på godt norsk. Da var det nok og vi skrudde på blålys og stanset foran ham. Å se ansiktet hans i speilet når blålysene gikk på.. 

Slike øyeblikk er ganske tilfredsstillende, selv etter 10+ år i yrket. 

Anonymkode: f9a2b...dff

:fnise:

Anonymkode: f0ed3...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...