Gå til innhold

Lønn, hva tjener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

535 000, 11 år som sykepleier. 

Anonymkode: 864c0...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

620 000,- i året, har ansvar for personal og økonomi.

Anonymkode: 8863e...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 1.100.000 i fastlønn som mellomleder i staten. Pluss 100.000 til 200.000 i overtid. Ikke helt sikker på om det er rimelig at jeg skal tjene dobbelt så mye som en sykepleier eller lærer. 

Anonymkode: c7a65...169

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare årslønn hva er timelønn 

Anonymkode: b0cd1...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg jobber som helsesekretær og ble sjokkert over lønnen. Min samboer(3 år yngre enn meg) før han fikk fagbrevet så tjente han allerede mye mer enn meg! Og jeg fikk ansiennitet for 4 år siden. Tjener 190kr timen, ble sjokkert over hvor lite det er. Hva jobber dere som og hvor mye tjener du? 
tjener butikkmedarbeidere mer?

Anonymkode: 2e40e...d3e

Jeg tenkte på å bli helsesekretær, jeg trodde det var en helt ok lønn. Litt urettferdig, egentlig :) 

Anonymkode: 77bf3...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

568.000 i grunnlønn inkl 22.000 i utdanningstillegget. 

Gått i tillegg i en vaktordning som gir ca 115.000 i året før evt utrykning. 

Etter årets lønnsoppgjør ligger jeg altså på ca 700.000 inkl faste tillegg. 

Jobber som kontaktperson i offentlig sektor med barn og familier. 

Anonymkode: 8309d...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg tenkte på å bli helsesekretær, jeg trodde det var en helt ok lønn. Litt urettferdig, egentlig :) 

Anonymkode: 77bf3...1aa

Er helsesekretær selv, lønna er helt latterlig. Men jobben er veldig fin! Har også en bachelor innen helse, tjente mer da, men mistrivdes også mer. Penger er ikke alt, men man må få endene til å møtes også.. 

Anonymkode: 8d1be...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

575000 i året. 

Lektor med opprykk (8 års relevant universitetsutdannelse) og 8 års ansiennitet.

Vurderer sterkt å heller søke jobber hvor masteren er relevant. (Mao oljebransjen).

Anonymkode: 911f3...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

557 000 NOK + 2500 NOK funksjonstillegg i måneden. 

Jobbet som teamleder på et prosjekt i bank foreløpig (derhav tillegget), vanligvis som analytiker. Har mastergrad. 

Anonymkode: d875f...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlønn 1 013 000 kr. Blir som regel en del mer pga bonus og overtid. Jobber som aktuar i et forsikringsselskap.

Anonymkode: bfa1c...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenkte på å bli helsesekretær, jeg trodde det var en helt ok lønn. Litt urettferdig, egentlig :) 

Anonymkode: 77bf3...1aa

Hvorfor er det urettferdig? Er jobben vanskelig? Er det vanskelig å få tak i folk som kan utføre den? Kan man bidra til at arbeidsgiver tjener millioner gjennom å gjøre en ekstra god jobb? Slike ting er gjerne relevante.

Anonymkode: bfa1c...e34

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 880 000 kr som designer med 5 års erfaring.

Anonymkode: 9719d...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jobber som butikkmedarbeider med 5 årserfaring (full ansiennitet). Tjerner 226,16 i timen uten fagbrev. Tar nå fagbrev og vil få 9.5,-/time.

Er du faglært? Synes 190 i timen er lite som helsesekretær. Etter skatt så har jeg igjen rundt 23.000 uten kveldstillegg. Jobber kun dagvakt (er kjøleansvarlig) og annenhver lørdag. 

Endret av Kitty Odis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barne- og ungdomsarbeider, 4 års ansiennitet. Tjener 380 000kr i året

Anonymkode: a2e37...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener 500 000 kr i året. Administrativ stilling i kommunen. Har et år fra et relevant studie fra universitet, + et par år urelevante studier 😅 Ca 5 års erfaring i liknende stillinger.

Anonymkode: 4e701...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 11.26):

Hvorfor er det urettferdig? Er jobben vanskelig? Er det vanskelig å få tak i folk som kan utføre den? Kan man bidra til at arbeidsgiver tjener millioner gjennom å gjøre en ekstra god jobb? Slike ting er gjerne relevante.

Anonymkode: bfa1c...e34

Dette er vel problemer med alle helse, sosial og omsorsyrker. Vi kommer aldri til å få en god jobb fordi ingen tjener penger på oss. Det er fortsatt det som telles mest i samfunnet. Synd ikke folk (noen) ser at de beste forsvinner ut av yrkene. 

 

 

 

Anonymkode: 8d1be...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener rundt 550 000 som konsulent i staten. Første år i relevant stilling for utdanningen jeg ferdigstiller nå.

Anonymkode: 1c4fa...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...