AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Noen som vet om en god alkoholfri rødvin, hvitvin eller cider? Må kutte alkohol pga en medisin jeg har begynt på Anonymkode: 10d97...d86
Shutterflyx Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Jeg syns produsenten Askim (mulig den heter noe annet) har gode cider, moster og juicer. Har også fått servert dette som alternativ til vin på micheling-restaurant. Mener du får de på Rema i alle fall. Håper medisinene funker for deg og at du finner noe godt å ha i glasset, undervurder aldri følelsen av å være klar gjennom kvelden og dagen derpå 😊 -shutterfly- 1
skreppamedleppa Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Denne fra Balholm❤️ Er helt enig med A magasinet sin anmeldelse: "alkoholfrie bobler som er så gode at du ikke kommer til å savne alkohol overhodet". Jeg har drukket den både på jobbfest og et 70 årslag og synes den er knall god. Kan kjøpes i de fleste butikker men er faktisk billigere på vinmonopolet enn f.eks coop ekstra. Med smak av eple og rabarbra 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Leske har mye godt. Jeg har ikke smakt alt, men likte bl.a. Harding Kjørbar 500 ml – Leske.no Copenhagen Sparkling Tea - Blå 750 ml – Leske.no Anonymkode: bdcd1...e4d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå