Gå til innhold

Tror jeg besvimer, utslitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger i senga, er helt utkjørt etter flere tøffe måneder der jeg har presset meg selv for hardt, nå har jeg en fri helg og det kjennes som kroppen holder på å kollapse og alt snurrer rundt. Tror jeg har fått korona også, og slitt lenge med jernmangel,men har stått på pga. jobbe krever det samt eldre familiemedlem som er syk. Noen flere som har opplevd å få så på veggen at kroppen sier ifra med utestemme? 

Anonymkode: f6397...c9f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ligger i senga, er helt utkjørt etter flere tøffe måneder der jeg har presset meg selv for hardt, nå har jeg en fri helg og det kjennes som kroppen holder på å kollapse og alt snurrer rundt. Tror jeg har fått korona også, og slitt lenge med jernmangel,men har stått på pga. jobbe krever det samt eldre familiemedlem som er syk. Noen flere som har opplevd å få så på veggen at kroppen sier ifra med utestemme? 

Anonymkode: f6397...c9f

Uff, god bedring til deg!😕💕💕

Jeg merket det mest psykisk. Ble helt sånn flat følelsesmessig, og følte at jeg bare måtte overleve og komme meg gjennom dagene. Fysisk var jeg veldig sliten da, og følte meg aldri uthvilt. Sånn var det i to år, og nå føler jeg at jeg husker så lite fra de to årene.

Nå må du ikke la det bli noe verre da. Lytt til kroppen, og ta godt vare på deg selv!

Anonymkode: f7a1c...da9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fikk angst og panikkanfall i søvnen. Helt jævlig... snu det før det blir verre.

Ville sjekket jernmangelen da dette kan ha en enkel forklaring

Anonymkode: 1ca4c...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...