AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Siden kremen av norske pensjonister er samlet her er det kanskje noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan ta bilde av en internettside og kopiere den over på powerpoint. Jeg benytter meg av en vanlig bærbar datamaskin, ikke nettbrett. Dusør venter beste svar hvis jeg får kontonummer, fødselsnummer, pinkode og cvc-kode, samt navn. Neida, det siste var en tull! Anonymkode: 1d837...9f1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Snipping Tool. Anonymkode: 971eb...2ad Nei. Anonymkode: 1d837...9f1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Siden kremen av norske pensjonister er samlet her er det kanskje noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan ta bilde av en internettside og kopiere den over på powerpoint. Jeg benytter meg av en vanlig bærbar datamaskin, ikke nettbrett. Dusør venter beste svar hvis jeg får kontonummer, fødselsnummer, pinkode og cvc-kode, samt navn. Neida, det siste var en tull! Anonymkode: 1d837...9f1 Jeg vet hvordan, men jeg er ikke pensjonist, så da vil du ikke ha min hjelp 🤷♀️ Anonymkode: 224ef...505 1
pressplay Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 På tastaturet har du en knapp som heter "prt scr" eller tilsvarende som står for print screen. Trykker du på den blir det tatt et screen shot av hele skjermen. Holder du inne Shift (eller var det ALT) og trykker på print screen blir det tatt et screen shot av det aktive vinduet du jobber med.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 pressplay skrev (4 minutter siden): På tastaturet har du en knapp som heter "prt scr" eller tilsvarende som står for print screen. Trykker du på den blir det tatt et screen shot av hele skjermen. Holder du inne Shift (eller var det ALT) og trykker på print screen blir det tatt et screen shot av det aktive vinduet du jobber med. Det funket, takk for hjelpen. Anonymkode: 1d837...9f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå