Gå til innhold

Baby til Mauritsius?


Snuppelure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ingen erfaring med det selv

men jeg kunne godt ha tenkt meg å gjort det samme.

Det må da være lettere å reise med en liten baby på 3 mnd enn en eldere enn på nesten 1 år eller mer.

En 3 mnd gammel baby sover mer, blir der du legger den og maten har du jo på deg hele tiden. (så sant du ammer).

Og det blir jo født babyer i varmere land også..og de har da ingen vanskligheter med å leve der.

Bare pass på sola og alt det der..

(men sånn er du vel klar over allerde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tror det skal gå bra. Var mest redd i forhold til sykdomer/vaksiner og generelle hygiene forhold. Jeg er på ingen måte ekstrem i forhold til hygiene altså. Har reiste en del og tåler ganske mye. Men det har jo stortsett vært uten barn og i allefall uten så små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Mauritus (uten barn, riktignok..) og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg med tanke på hygiene osv. Var veldig rent og pent over alt og man trenger ingen vaksiner e.l. Kan absolutt anbefales.. med eller uten barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvick, når var du på Mauritius? Vurderer å reise dit i februar/mars. Lurer på hvordan klimaet er der da...

Var på mauritius i februar 03,det er den varmeste mnd der nede,kjempe flott å være der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvick, når var du på Mauritius? Vurderer å reise dit i februar/mars. Lurer på hvordan klimaet er der da...

Jeg var der i november. November og fram til februar/mars (=sommeren der nede) er varmest. Snitttemperaturen ligger på sånn rundt 30 grader om dagen. På vinteren (juli-august) ligger snitttemp. på rundt 25. Det regner kanskje litt mer om sommeren, men vi så i alle fall ikke snurten av en regndråpe i løpet av de 10 dagene vi var der..

Hva du foretrekker er vel en smakssak, jeg synes i alle fall klimaet var kjempedeilig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...