Thomasine Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109345 Uff, videoen var sterk selvom det heldigvis gikk bra til slutt... Jeg gråt og gubben var forferdet da han så jeg satt og gråt foran skjermen...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 så det på nyhetene i går.. kraftig kost for en med en nyfødt baby. Begynte å grine masse, og har hatt mareritt om det i natt...
Susanna Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Ja jeg også så det på nyhetene! Det er vel alles skrekk!! Jeg satt bare å måpte ( ) da jeg så det! Trodde virkelig det var en eller annen mekanisme på trikker/tåg som gjorde at de ikke kunne kjøre dersom en eller flere dører ikke var skikkelig lukket.. Uff... får helt frysninger når jeg tenker på det... Ja, det var da enda godt det gikk bra med de!!
Lillesøster Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg ble svett og uvel da jeg så dette innlegget. Endret 12. november 2005 av Lillesøster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå