Gå til innhold

Dame søkes for prat.


TronderKarsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble den tidligere tråden slettet?

Jeg er verken dame eller fra Trøndelag, så kan ikke hjelpe deg, men håper noen tar kontakt og du kommer litt videre. Vennskap også kan være bra 👍

Er ikke særlig utadvendt selv heller, lav selvfølelse osv, men slår av noen ord i diverse butikker til folk i kassa, og kanskje det har hjulpet litt. Slike små ting kan man gjøre i hverdagen, og over tid får det sikkert litt effekt. Lykke til vertfall 🙂

Anonymkode: a5f31...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov med "kontaktannonnser" her inne, så denne blir nok også slettet straks.

Anonymkode: 4186a...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TronderKarsk skrev (9 timer siden):

Jeg er 30år og har hatt sosial angst i ca 25år. Dermed har jeg gått glipp av mye av det sosiale. Derfor søker jeg en dame i trøndelag som kunne tenke seg å hjelpe meg til å bli tryggere rundt damer og det å holde en samtale i gang. Spør viss du lurer på noe 😊

Legg ut ny tråd her i stedet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troyamin skrev (13 timer siden):

Legg ut ny tråd her i stedet😊

Skal gjøre det, beklager dette  😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30år og har hatt sosial angst i ca 25år. Dermed har jeg gått glipp av mye av det sosiale. Derfor søker jeg en dame i trøndelag som kunne tenke seg å hjelpe meg til å bli tryggere rundt damer og det å holde en samtale i gang. Spør viss du lurer på noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre liknende tråder er flettet sammen.

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...