Midnattsol Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 GOOOD HELG alle engler og alle ikke-engler I helga skal jeg reise bort og besøke to av mine tre yndlingsgutter, mine to tantebarn. Stavanger here I come! Ha en super helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 Takk og god helg til deg og dere. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Goooooood heeeeelg Midnattsol Jeg sitter hjemme i Sør Trøndelag nå jeg, kom susende oppover med toget i går kveld. Og det var såååå godt å se mamma og pappa igjen Og hunde "valpene" har blitt såååå store. I kveld skal jeg en tur til broderen og svigersøs og treffe dem og de deilige tantebarna mine igjen, og æ glær mæ :D Håper du får ei super duper helg :D Suss og nuss og klæm og sånnt fra Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Suss og nuss og klæm og sånt tilbake Ååh...*litt misunnelig* er du hjemme duuu. Men jeg skal HJEM i november en gang, og DET blir bra!! :D Men jeg får truffet alle nå utenom mamma :cry: Buuhuu... Kooose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvis det er trøst så er det sabla kalt her og snøen ligger til og med på bakken :o Så nå skal jeg spenne på meg skia og suse en tur til bestemor :D See yha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå