Gå til innhold

Dere som har datet veltrente menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med alt fra veltrent, til trent, alminnelig, mager, lubben og tykk. Det eneste jeg ikke har "prøvd" er veldig tykk.

Hvis jeg absolutt må velge en kroppsform, så blir det nok en mann som er i forholdsvis god form, men  som har ekstra kjøtt på kroppen. Altså en bamsete mann. Men når det kommer til rangering av mine ekser, har jeg ikke tenkt på den enes kropp som bedre enn den andres. Per er liksom bare Per og Aslak er Aslak. Hver mann passer til å være slik han er og de har alle vært nydelige i mine øyne.

Anonymkode: 927b7...5b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kropp spiller ikke så stor rolle som de som er opptatt av kropp tror. 

De "ekstreme utgavene" kommer nok med litt ekstra som kan være selve dealbreakeren da. 

Feks :

Kroppsbygger(ekstremt kosthold som legger bånd på de sosialt, veldig fokus på egen kropp, mulig steroider/voldelig som nevnt ..)

Ekstremt tynn(kanskje pga sykdom, anorexi, psykiske problemer, tar ikke være på seg selv, og rett og slett ikke pent å se på/tenner ikke på det)

Sykelig fedme -  livsstilssykdommer, vanskelig å bevege seg/delta i de aktivitetene jeg liker å drive med som å gå tur, leke ute med ungene etc, sedat livsstil, mye sofasliting, mye sliten, gitt opp/tar ikke være på seg selv)

Men alt fra en som trener en del, til en liten kulemage er faktisk helt innafor. Kroppslig sett.  Det som spiller en rolle er hvordan du ter deg i den kroppen du har og hvordan du er som person. 

Anonymkode: 5b829...663

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, til dere damer som har datet/vært sammen Med typ bole menn/ trente menn. Hvordan har det vært å gå ned på standarden?  Date og være intim med vanlig kropp/ mann etterpå? 

hilsen en i mellom

Anonymkode: 2ddf5...211

Kaller ikke bole eller trente menn for så høy standard, heller motsatt. Min erfaring med to forskjellige slike er utfordringer med å holde penis hard og at de har sex forferdelig lenge i kun en stilling. 

Jeg har vært med tykke menn og tynne menn, jeg liker best en helt vanlig slank og utrent kropp. Samboer har en slank kropp som er noe muskulære pga hardt arbeid. Han er sterkere når det kommer til å løfte meg enn denne trente mannen var. Han kommer lettere, er mer oppfinnsom og mer behagelig kropp. 

Det er ikke godt å ligge å kose på en steinhard kropp. 

Anonymkode: 5db6a...44b

• Liker 2
Skrevet

Kropp er ikke så viktig for meg. Vært med alt fra tynn, til veltrent til ganske overvektig. Er personlighet og kjemi som har noe å si for meg, og hvordan de får meg til å føle meg😊 han jeg holder på med nå er vel den jeg har vært med som har fått meg til å føle meg best. Så den seksuelle kjemien og sexen vår er helt fantastisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei, til dere damer som har datet/vært sammen Med typ bole menn/ trente menn. Hvordan har det vært å gå ned på standarden?  Date og være intim med vanlig kropp/ mann etterpå? 

hilsen en i mellom

Hva mener du med «ned i standard»?

Jeg gikk opp i standard fra en treningsmann til en som ikke er utpreget treningsmann.

Tror du trening/bol/muskler har noe med standard å gjøre?🙈

Anonymkode: a97df...9c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært superfan av sånn kropp siden jeg var 16. Har datet 2 boksere, de var godt trente, men helt utrolig dårlig personlighet! Hadde ingen problemer med å date menn med en annen kroppstype. Det eneste jeg slet litt med, var en av eksene mine som var veldig tynn/mager. 

Anonymkode: 2ce2e...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Veldig fint faktisk med en som har litt fokus på meg og ikke bare på seg selv og hvordan musklene flekset under akten. Også fint med en som ikke får kortslutning og går helt I vranglås av å møte utfordringer. 

Veldig hyggelig med en som ser verdien av middag ute med rødvin til, kontra kyllingfilet, ris og litt salat i ukesvis fordi det snart er konkuranse/sommer.

Anonymkode: 1b0ec...588

Herregud, ser det for meg 😅😆

Anonymkode: bc79b...33b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke store muskler er tiltrekkende eller fint. Og jeg liker at huden jeg tar på har litt underhudsfett, og naturlig hårvekst. 

For meg er det lav standard å gå etter en muskuløs kropp, men folk er jo forskjellige. Ingen har noen form for fasit her. 
Sånn generelt sett er vel store muskler noe menn på gruppenivå liker veldig mye bedre enn det kvinner gjør. The male gaze. Vi synes rett og slett ikke det er særlig attraktivt, men siden menn synes det, er det vanskelig for dem å innse at vi ikke gjør det. Men du ser det likevel, menn søker validering hos andre menn når det kommer til kropp, ikke av kvinner. 

Anonymkode: a3b79...331

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med en som er sammen ekstremt opptatt av kropp og trening, og ser ut deretter.

Selv har jeg aldri brydd meg om slikt, jeg er 45, dette er mitt første forhold med en "slik".

Min erfaring er at det er en fordel når det kommer til sex, rett og slett for han er i bedre fysisk form og orker mer.

Utenom det er det utrolig slitsomt med det ekstreme fokuset på meg, meg, musklene mine, kuken, meg, speil, meg 🤣🤣 

Ikke på noe måte veier ekstra "kapasitet" i senga opp for det forvridde synet på egen kropp.

Anonymkode: cdfc2...2ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi det der bare er sånn vissviss de damene her fronter for å pushe myke kvaliteter siden de egentlig ikke kan få menn i øverste sjiktet rent attraktivitetsmessig. 

Anonymkode: 52226...e84

Attraktivitet har lite med trening å gjøre. Selv om vi bare snakker om fysisk attraktivitet, vil jeg mye heller ha en naturlig pen mann med normal kropp, enn en med middels utseende/ansikt og (svært) veltrent kropp. Ellers er selvfølgelig evner og personlighet mye viktigere på attraktivitetsskalaen enn treningsvaner.

Anonymkode: 61742...cbe

• Liker 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

hilsen en i mellom

Det var en befrielse. Han som trente kroppsbygging var dritkjedelig. Livet dreide seg om trening, søvn og mat. Og da kun kylling og ris eller kylling og pasta. Spis en jævla grønnsak i blant, da, mann! Da jeg fant ut at han begynte å bole seg, og skulle lære meg å sette sprøyter på seg, så sa jeg hasta la vista, baby.

Gi meg en vanlig mann any day! Standard handler virkelig ikke om kropp, men om verdier, holdninger, kjemi, følelser og gjensidighet.

AnonymBruker
Skrevet

Bole menn er etter min standard noe av det laveste du kan komme, de er kun opptatt av trening og egen kropp. Og mange er idiot nok til å innta helseskadelige stoffer også. Så derfra kan det kun bli bedre.

Normalt veltrent er fint, litt tynn, litt flyldig, like så, det viktigste er personlighet.

Anonymkode: 127ef...80c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres rart ut at ingen av damene har vært sammen med en veltrent/fit fyr som ikke har vært ekstremt selvopptatt, hvor alt dreier seg om kosthold og trening. 

Anonymkode: 54945...87f

Skrevet

Det som kommer opp her er kroppsbyggere. Altså trente mennsverden er bittelitt større enn bare de. De er veldig få og som riktig oppfattet veldig opptatte med det de driver med også i fritiden. 

I miljøet jeg holder til er det også masse trente menn og damer. Mennene er veldig sterke og det samme er damene. Det er også nulltoleranse for doping. Utenfor trening og konkurranser er det lite snakk om trening og kosthold. Oss gutta imellom er det mere damer og bil som er tema. Musklene er folk bare opptatte av når ting skal flyttes på eller henges opp. 

Når ihvertfall jeg er på date eller snakker med damer og folk ellers nevnes ikke trening og kosthold med ett eneste ord. På datingfronten kan jeg si det er en del damer som faktisk ikke tør spørre hva jeg driver med mens noen få spør litt forsiktig om jeg trener, for ja det vises også med klær på. Ja er svaret og begynner å prate om noe annet. 

Jeg tenker at folk er forskjellige og jeg leser her at slike som meg blir nedprioritert mens faktum er at jeg opplever det motsatte. Selv med sixpac er jeg attraktiv. Det største problemet er at damer måler seg opp imot det jeg er istedet for å bare akseptere og godta forskjell en forskjell bare de skaper seg og ingen andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

hilsen en i mellom

Hæ?

Bolete menn har jeg aldri vært med. Men mannen min har vært alt fra normalt trent til veldig trent (kamsport/«mma»sjanger+styrke). 

Vil si vekten har variert med 20 kg kanskje, men generelt blir han ikke VELDIG stor eller smal. Han har atletisk «mandig» kroppstype naturlig. 

Nei….forskjell er det ikke? 

Har ligget med veldig utrent mann og, litt overvektig. Null problem med kroppen - hans problem lå i sengeevner og en fullstendig totalt manglende interesse for mer enn kjapp inn/ut. 

Bolete menn tenner meg i svært, svært liten grad - men om jeg ble forelsket i en som trente utelukkende for å se sånn ut hadde jeg vel likt å ha sex med ham og. Fordi forelska i personen, kroppen hadde han ikke trengt å vedlikeholde for min del. 

Det jeg liker best visuelt er nok mot øvre del av normal BMI, og gjerne en som trener men ikke «pumper jern» og heller i seg litervis av proteiner liksom. Men then again har jeg hatt sterk seksuell tiltrekning til smale/lite muskuløse folk og, så 🤷‍♀️

Forskjellen ligger i måten de kysser på, kjemi, hvor tent man blir, brainsex. Ikke antall centimeter biceps. 
Den som klarer å tenne meg mentalt og man bare blir sjarmert av - som også er en empatisk og fin person er den man alltid vil ha og savner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Datet en som konkurrerte i styrkeløft, og ble sammen med en spinkel liten raring etterpå. Han var ikke så opptatt av å se på seg selv som han første, så vil nesten påstå det ble bedre siden han fokuserte mer på meg hah

Anonymkode: 7baae...11f

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet til mannen er viktigst, men selvfølgelig setter man pris på en velholdt kropp med godt med muskler uten at det ser desperat ut.

Anonymkode: 38e45...bdb

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen var større utstyr, akten handlet mer om meg og mannen forguder meg.

jeg har datet godt trente menn i mange år og jeg har aldri vært mer lykkelig enn med mannen som har litt ekstra og er 5 cm lavere enn meg. 

Anonymkode: b0efe...56b

Skrevet

For meg er det turn off med mye muskler og boletyper.. sveiper venstre for det da jeg ser dem på Tinder. Mye fordi jeg har erfaring av å date en sånn og det var ikke positivt. Regelrett slem og altfor opptatt av seg selv. 

Tar en vanlig «bamsete» mann med litt mage any day fremfor et slikt bolemonster! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med tre veltrente menn. Felles for dem er at de ikke gadd å gjøre noe særlig i senga, forventet å bli oppvartet. Jeg er godt trent selv, og kan selvsagt kjøre på som bare det i senga, men jeg giddet ikke énveisopplegg.

Flere av de mer dvaske mannfolka har virkelig gjort sitt for å gi oss begge nytelse 😉

Anonymkode: f8b71...f14

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...