AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Hei, til dere damer som har datet/vært sammen Med typ bole menn/ trente menn. Hvordan har det vært å gå ned på standarden? Date og være intim med vanlig kropp/ mann etterpå? hilsen en i mellom Anonymkode: 2ddf5...211
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har det siste halvåret hatt sex med en veldig godt trent mann, og en med litt mage. Likte best han med mage jeg 😊 Anonymkode: d7bfe...3ff 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Personlighet er viktigere enn en veltrent kropp. Men dater aldri veldig overvektige, det klarer jeg bare ikke. Forskjell på papakropp og overvekt... Anonymkode: 1fd3b...ce0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Å være veltrent er på ingen måte synonymt med høy standard. Enhver idiot kan trene, men virkelig viktige egenskaper som intelligens, kreativitet, sosiale evner, personlighet, naturlig pen osv. - har mye høyere verdi på partnermarkedet. Anonymkode: 61742...cbe 7 11
ClausSaus Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å være veltrent er på ingen måte synonymt med høy standard. Enhver idiot kan trene, men virkelig viktige egenskaper som intelligens, kreativitet, sosiale evner, personlighet, naturlig pen osv. - har mye høyere verdi på partnermarkedet. Anonymkode: 61742...cbe Men hvorfor dater du en idiot uten intelligens kreativitet, sosiale evner eller personlighet, som ikke er naturlig pen… men trent? Og hvis du ikke gjør dette, hva har det da med spørsmålet til TS gjøre? Antakelsen må jo være at begge har kvaliteter som gjør dem aktuelle, men at den ene er godt trent og den andre ikke? Endret 9. juni 2022 av ClausSaus 1
Apekatten Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Gå ned på standarden bare fordi vedkommende har høyere fettprosent? Den tankegangen sier mer om deg. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Men hvorfor dater du en idiot uten intelligens kreativitet, sosiale evner eller personlighet, som ikke er naturlig pen… men trent? Og hvis du ikke gjør dette, hva har det da med spørsmålet til TS gjøre? Vel, jeg har har gjort meg et par dårlige erfaringer med veltrente idioter, men har etterhvert blitt mer kvalietsbevisst. Om en mann er veltrent eller ei spiller faktisk svært liten rolle. Intelligens, kreativitet, personlighet derimot ….. . Det å bruke mye oppmerksomhet og energi på fysisk trening er dessverre (etter min helt subjektive erfaring og oppfatning) ofte assosiert med relativt lav score på en eller flere av de viktige parameterne:) Anonymkode: 61742...cbe 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Det er ikke det som er utenpå som viser om du har standard eller ikke. Det er det som er inni deg
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Jeg føler jeg gikk opp i standard, fordi mannen med myk mage har en bedre personlighet. og å leve med en treningsbanen var ganske pyton. Ensformige proteinrike middager, jeg måtte gjemme sjokolade så han ikke så det (for han ville ikke blir frista), makrell i tomat overalt, pulver og shaker overalt. Kunne ikke spise på restaurant osv.. alt med mat var dritt. Anonymkode: 376ab...912 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Veldig fint faktisk med en som har litt fokus på meg og ikke bare på seg selv og hvordan musklene flekset under akten. Også fint med en som ikke får kortslutning og går helt I vranglås av å møte utfordringer. Veldig hyggelig med en som ser verdien av middag ute med rødvin til, kontra kyllingfilet, ris og litt salat i ukesvis fordi det snart er konkuranse/sommer. Anonymkode: 1b0ec...588 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Jeg føler også jeg gikk opp i standard da jeg traff min samboer. Han er trent, men ikke sånn som han forrige jeg datet. Han var sånn som konkurrerte i kroppsbygging, og hadde kropp deretter. Han var samtidig helt skrullete opptatt av diett, eget utseende, oppmerksomhet fra alle og en hver, og han hadde vanvittig lav selvtillit. Skulle liksom ingenting til før jeg hadde sagt noe han tok helt feil. Nå har jeg en som er glad i skog og mark, trening og aktivitet, men samtidig kan ligge på sofaen på en lørdagskveld med potetgull og film. Anonymkode: 6c8c2...2a5 5
Teardrop Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 var på date med en skikkelig trent fyr en gang. Skrev sammen på nett før vi møttes. Han hadde den værste pipestemmen jeg har hørt på en mann, mista helt lysta på muskluløse menn etter det. Pen å se på, men gikk ikke å prate seriøst med.
Serafin Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det siste halvåret hatt sex med en veldig godt trent mann, og en med litt mage. Likte best han med mage jeg 😊 Anonymkode: d7bfe...3ff Kan du begrunne ditt syn på akkurat hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 Var i et forhold med en veldig veltrent mann, og det var slitsomt. Alt handlet om hvor store armer han hadde, proteiner og trening. Nå er jeg gift med en herlig gjennomsnittlig mann som ikke har fokus på kropp og overfladiske greier. Nydelig! Anonymkode: 9b78e...250 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Har en eks som drev og bola mens vi var sammen og begynte å få ganske digre muskler. Det var absolutt ikke noe interessant for min del. Han ble aggressiv og vanskelig å være sammen med, obsessed med hvordan han så ut, å få i seg nok protein, trene hele tiden. Og jeg brydde meg ikke om musklene i det hele tatt. Nå går jeg mye heller for normale menn med normal kropp, eventuelt litt arbeidsmuskler. Det er forresten helt greit med menn som synes det er GØY å trene og er på treningssenteret noen dager i uka og koser seg der. Det er fint med menn som tar vare på seg selv for helsas del. Men jeg blir absolutt ikke tent av muskler, det er irrelevant. Jeg tenner på helt andre ting. Anonymkode: 58872...94a 1
candykiss Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 Var sammen med en som så ut som hulken for mange år siden. Aldri mer! Han ble ufordragelig og voldelig, har og venninner som også har vært sammen med slike å fellesnevneren for disse er at de var voldelige og helt jævlige å ha med å gjøre. Gremmes når jeg ser slike beist på gata.. Forstår virkelig ikke hva jeg så i den fæle mannen, ikke er det noe pent å se på heller🙄 Nå går jeg for normale menn som ikke ser ut som en oppblåst dust☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 Mysticgirl skrev (3 timer siden): Det er ikke det som er utenpå som viser om du har standard eller ikke. Det er det som er inni deg Fikk en upassende grov tanke her 🤐 Men for å svare seriøst, så er jeg helt enig. Skal ikke være så bastant og si at utseende ikke teller, for det gjør det til en viss grad. Men jeg har blitt forelsket i en dame med psykiske utfordringer, nettopp fordi kjemien er god og hun er så snill, god og empatisk, samt er flink og ivrig å prate når hun stoler nok på folk til å åpne seg. Har aldri vært en skjørtejeger, men etter å ha bikket 40 setter jeg mer pris på slike egenskaper, og ønsker å være mentalt nær en framtidig kjæreste. Og for de som fortsatt er veldig overfladiske: kroppen forfaller til en viss grad, men personligheten består (stort sett). Anonymkode: 46026...ab4 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #18 Skrevet 10. juni 2022 Jeg har vært tiltrukket til alle jeg har datet mer enn en gang. Ellers hadde jeg ikke datet dem flere ganger. Enkelt og greit. Det du spør om har jeg tenkt lite over, selv om jeg har datet både aktiv bodybuilder og svært veltrent, menn som ikke trente og det mellom. De jeg har likt har hatt attraktive kropper for meg, på sin måte. Hvorfor skulle hun date deg dersom hun ikke fant deg attraktiv som du er? Anonymkode: 38190...a26
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #19 Skrevet 10. juni 2022 8 hours ago, ClausSaus said: Men hvorfor dater du en idiot uten intelligens kreativitet, sosiale evner eller personlighet, som ikke er naturlig pen… men trent? Og hvis du ikke gjør dette, hva har det da med spørsmålet til TS gjøre? Antakelsen må jo være at begge har kvaliteter som gjør dem aktuelle, men at den ene er godt trent og den andre ikke? Fordi det der bare er sånn vissviss de damene her fronter for å pushe myke kvaliteter siden de egentlig ikke kan få menn i øverste sjiktet rent attraktivitetsmessig. Anonymkode: 52226...e84 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #20 Skrevet 10. juni 2022 Serafin skrev (8 timer siden): Kan du begrunne ditt syn på akkurat hvorfor? Likte bare bedre å ta på en kropp som var litt myk enn steinhard (og nei, det gjaldt ikke penisen 😄 ) Anonymkode: d7bfe...3ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå