AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #41 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har så lite mulighet til det 🙁 Har et barn 70 % av tida (pappaen skal ha mer, men han vil ta det i eget tempo), og da har jeg ikke mye tid til å drive med fritidsaktiviteter og lignende, hvor folk treffes. Aner ikke hvor folk treffes heller, for å være ærlig. Det optimale er selvsagt å treffe noen på "gamlemåten", men oddsen er jo minimal 🙁 Anonymkode: 35074...bbf Det er jo heller ingenting som hindrer deg fra å lete etter en partner på alle de stedene du kan. Det gjelder å maksimere mulighetene. Desverre er det noen som har fått det for seg at online sjekking er det eneste tillatte i dag. Anonymkode: 4f0d5...2ec
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #42 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet ikke helt hva som er en bra tekst,men jeg vet hva som er en dårlig. De som skriver høydekrav eller lignende (påvirker ikke meg direkte da jeg er 1.90), "send melding først".. Krav som dette. Som om jeg gidder å gå i en relasjon hvor den første kommunikasjonen er er krav og negativitet. Vær for all del tydelig på hva du vil ha, men skriv heller "søker noe som kan bli stabilt og seriøst", ikke "ingen fuckboys". De to tingene betyr egentlig det samme, men gir to vidt ulike inntrykk. Anonymkode: 04d2a...3b1 Kvinner med slike negative profiler kan tro så mye de vil at de bare har høy standard, men det de oppnår er bare å fremstå som negative mennesker med dårlige sosiale antenner. Bye. Anonymkode: 77760...226 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #43 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er jo heller ingenting som hindrer deg fra å lete etter en partner på alle de stedene du kan. Det gjelder å maksimere mulighetene. Desverre er det noen som har fått det for seg at online sjekking er det eneste tillatte i dag. Anonymkode: 4f0d5...2ec Men hvor? Jeg er på jobb, butikken, ute på restaurant med venner og på Leos lekeland 😄 Ingen av dem er spesielt gode sjekkearenaer. Jeg får ikke til å være med på noen fritidsaktivitet ettersom det pleier å være en eller to ganger i uka, og det får jeg ikke til. Aldri blitt sjekka opp på utested i mitt liv, så jeg har ikke helt skjønt hvordan det går an å treffe noen der heller 😅 Anonymkode: 35074...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #44 Skrevet 12. juni 2022 Hvis du hater røyk. Få med det i profilen. Det har jeg og merkelig nok renner det inn likes fra ja nettopp røykere. Så tror ikke folk leser hva du skriver i profilen har jeg erfart. Anonymkode: 285e0...b89
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #45 Skrevet 12. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Aldri blitt sjekka opp på utested i mitt liv, så jeg har ikke helt skjønt hvordan det går an å treffe noen der heller 😅 Men har du "sjekka opp" noen selv da? Begge parter må aktivt sjekke hverandre. Dvs. du må vise initiativ ved å se i øynene på menn, smile og prate med dem. Du starter med et lite smil og et blikk, til alle passende menn du ser (på byen). Får du litt kontakt kan du ta et steg videre og veksle noen ord. Får du mer kontakt kan du slå av en prat, viser vedkommende lite initiativ tilbake så går du bare videre. Der er de færreste som bare sitter på en stol mens menn / kvinner kommer bort og prøver seg. Det spørs om du kanskje har misforstått sjekkegreiene litt 🙂 Anonymkode: 9df04...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #46 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men har du "sjekka opp" noen selv da? Begge parter må aktivt sjekke hverandre. Dvs. du må vise initiativ ved å se i øynene på menn, smile og prate med dem. Du starter med et lite smil og et blikk, til alle passende menn du ser (på byen). Får du litt kontakt kan du ta et steg videre og veksle noen ord. Får du mer kontakt kan du slå av en prat, viser vedkommende lite initiativ tilbake så går du bare videre. Der er de færreste som bare sitter på en stol mens menn / kvinner kommer bort og prøver seg. Det spørs om du kanskje har misforstått sjekkegreiene litt 🙂 Anonymkode: 9df04...f29 Jeg har venninner som er mye penere enn meg, så de har vanligvis tatt de fleste tilgjengelige 😄 Har snakket med menn på byen, men aldri blitt noe mer. Jeg tror jeg fremstår litt for "streit" kanskje? Ikke en sånn som typisk dame som er med en mann hjem, selv om jeg egentlig godt kunne gjort det. Eller så er jeg bare elendig på å flørte, jeg kan godt se for meg det og 😄 Må kanskje bare trene på det 😊 Anonymkode: 35074...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #47 Skrevet 12. juni 2022 Fyll ut så mye som mulig, ha gode bilder du du smiler, både helfigur og portrett. Vær ærlig. Anonymkode: 76f24...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #48 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fyll ut så mye som mulig, ha gode bilder du du smiler, både helfigur og portrett. Vær ærlig. Anonymkode: 76f24...6ac Takk for gode råd 😀 Ja, jeg tenker jo jeg også gjerne vil vite mest mulig om de jeg ser på. Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #49 Skrevet 12. juni 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Har snakket med menn på byen, men aldri blitt noe mer. Jeg tror jeg fremstår litt for "streit" kanskje? Ikke en sånn som typisk dame som er med en mann hjem, selv om jeg egentlig godt kunne gjort det. Eller så er jeg bare elendig på å flørte, jeg kan godt se for meg det og 😄 Må kanskje bare trene på det 😊 Ja kanskje du ikke er frempå nok når det gjelder å gå fra en vanlig prat til det å uttrykke interesse. Står du og prater om vær og vind er jo det greit, men om du vil noe mer må du vise det. Feks.: -Still deg fysisk nære, innenfor det som normalt er intimgrensa -Le godt av vitsene hans -Lett berøring. Dette er viktig! Feks på arm eller skulder. Det er her han kanskje innser at du er interessert i mer enn en prat -Spør om han vil sitte med deg / dere Anonymkode: 9df04...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #50 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja kanskje du ikke er frempå nok når det gjelder å gå fra en vanlig prat til det å uttrykke interesse. Står du og prater om vær og vind er jo det greit, men om du vil noe mer må du vise det. Feks.: -Still deg fysisk nære, innenfor det som normalt er intimgrensa -Le godt av vitsene hans -Lett berøring. Dette er viktig! Feks på arm eller skulder. Det er her han kanskje innser at du er interessert i mer enn en prat -Spør om han vil sitte med deg / dere Anonymkode: 9df04...f29 Takk! Pleier å le mye, men berøring er jeg litt dårlig på. Er så redd for å tråkke over noens grenser. Og så vet jeg aldri om noen er single, og der kommer også de grense-greiene inn. Men det vet jo ikke menn om meg heller, så det kan man jo aldri vite. Anonymkode: 35074...bbf
Mumia Skrevet 21. juni 2022 #51 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 19.19): Jeg har nå vært singel i 1,5 år, ikke datet ennå. Så tenkte å lage profil på Tinder da, det er vel der de fleste er i dag. Hvordan bør profilen være for å være best mulig? Jeg er 38, har god jobb, eier hus og har et barn. Hva bør være med i profilteksten? Samme med bilder - hva slags bilder bør jeg ha? Jeg har dessverre stort sett bare selfies, alle bilder jeg har som er tatt av andre er mange kilo siden - og jeg synes det er dumt å legge ut bilder der jeg er 15-25 kilo tyngre. Bør jeg bare få noen venner til å ta bilder av meg snarest? 😄 Trenger ikke svar som at jeg er dame så jeg får tusen treff uansett, jeg vil likevel ha en god profil så jeg kanskje treffer på de som passer meg best? Hva tenker dere? Særlig menn, hva ser dere på? Anonymkode: 35074...bbf Skriv at det ikke blir sex før giftermål
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #52 Skrevet 21. juni 2022 Mumia skrev (1 time siden): Skriv at det ikke blir sex før giftermål Haha, det gjorde venninna mi. Slapp unna de som bare ville ha sex i hvert fall 😄 Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #53 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 19.19): Jeg har nå vært singel i 1,5 år, ikke datet ennå. Så tenkte å lage profil på Tinder da, det er vel der de fleste er i dag. Hvordan bør profilen være for å være best mulig? Jeg er 38, har god jobb, eier hus og har et barn. Hva bør være med i profilteksten? Samme med bilder - hva slags bilder bør jeg ha? Jeg har dessverre stort sett bare selfies, alle bilder jeg har som er tatt av andre er mange kilo siden - og jeg synes det er dumt å legge ut bilder der jeg er 15-25 kilo tyngre. Bør jeg bare få noen venner til å ta bilder av meg snarest? 😄 Trenger ikke svar som at jeg er dame så jeg får tusen treff uansett, jeg vil likevel ha en god profil så jeg kanskje treffer på de som passer meg best? Hva tenker dere? Særlig menn, hva ser dere på? Anonymkode: 35074...bbf Jeg er på alder med deg og har tenkt litt på det samme, HVA bør man egentlig skrive... ? Jeg har hvertfall tenkt dithen at jeg har valgt bilder som viser hva jeg liker å drive med, og hvem jeg er. Samtidig som det viser meg som person. Typisk feriebilde, ett bilde på ski, ett fra fjelltur, ett fra noe sosialt... Alt ettersom hva man liker å gjøre i hverdagen, og et par bilder som viser bare meg, som ikke er situasjonsavhengig. Videre tenker jeg ift hva du skriver at jeg ville tatt med at du har fast jobb, gjerne type "Jobb jeg trives veldig god med" - så får du det frem og samtidig vinkler det positivt (alle liker positive holdninger), og at du har ett barn, og kanskje hva du ser etter, om du vil slippe de som kun er ute etter seksuelt forhold uten forpliktelser. Jeg tror ikke jeg hadde nevnt at du har hus / bil. I mine øyne så tolker jeg det dithen at de med en fast inntekt etter all sannsynlighet har ting i orden. Så utover det er der jeg også står litt fast. Man kan skrive om hva man liker å gjør, man kan finne på noe morsomt, som likevel gjenspeiler en selv noe... De profilene jeg faller mest for hos menn da, er de som får meg til å smile og le litt Anonymkode: 57d40...746
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #54 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er på alder med deg og har tenkt litt på det samme, HVA bør man egentlig skrive... ? Jeg har hvertfall tenkt dithen at jeg har valgt bilder som viser hva jeg liker å drive med, og hvem jeg er. Samtidig som det viser meg som person. Typisk feriebilde, ett bilde på ski, ett fra fjelltur, ett fra noe sosialt... Alt ettersom hva man liker å gjøre i hverdagen, og et par bilder som viser bare meg, som ikke er situasjonsavhengig. Videre tenker jeg ift hva du skriver at jeg ville tatt med at du har fast jobb, gjerne type "Jobb jeg trives veldig god med" - så får du det frem og samtidig vinkler det positivt (alle liker positive holdninger), og at du har ett barn, og kanskje hva du ser etter, om du vil slippe de som kun er ute etter seksuelt forhold uten forpliktelser. Jeg tror ikke jeg hadde nevnt at du har hus / bil. I mine øyne så tolker jeg det dithen at de med en fast inntekt etter all sannsynlighet har ting i orden. Så utover det er der jeg også står litt fast. Man kan skrive om hva man liker å gjør, man kan finne på noe morsomt, som likevel gjenspeiler en selv noe... De profilene jeg faller mest for hos menn da, er de som får meg til å smile og le litt Anonymkode: 57d40...746 Jeg kjenner det med bilder er ganske vanskelig jeg. Jeg er ofte på tur i skogen/fjelltur osv. alene. Om jeg går sammen med noen, så kjenner jeg ikke én person som pleier å ta bilder av andre. Jeg har null bilder av meg selv tatt av andre, annet enn veldig gamle. Om jeg skal klare å få tatt bilder av meg selv ute, på fjelltur, på ferie osv., så må jeg vente et par år med denne profilen 😄 Fordi det er ikke naturlig verken for venner eller familie. Takk for tips ellers, setter pris på det 😀 Men ja, jeg liker også morsomme profiler. Men jeg er mest morsom i levende live, ikke så mye på tekst, så sliter litt med å være morsom i profilen 😄 Har ennå ikke somlet meg til å lage noen profil, mest fordi jeg synes det med bilder er så vanskelig. Alle er så opptatt av at man ikke bare må ha selfies, men jeg har jo bare det 🙈 Anonymkode: 35074...bbf
McMary Skrevet 21. juni 2022 #55 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kjenner det med bilder er ganske vanskelig jeg. Jeg er ofte på tur i skogen/fjelltur osv. alene. Om jeg går sammen med noen, så kjenner jeg ikke én person som pleier å ta bilder av andre. Jeg har null bilder av meg selv tatt av andre, annet enn veldig gamle. Om jeg skal klare å få tatt bilder av meg selv ute, på fjelltur, på ferie osv., så må jeg vente et par år med denne profilen 😄 Fordi det er ikke naturlig verken for venner eller familie. Takk for tips ellers, setter pris på det 😀 Men ja, jeg liker også morsomme profiler. Men jeg er mest morsom i levende live, ikke så mye på tekst, så sliter litt med å være morsom i profilen 😄 Har ennå ikke somlet meg til å lage noen profil, mest fordi jeg synes det med bilder er så vanskelig. Alle er så opptatt av at man ikke bare må ha selfies, men jeg har jo bare det 🙈 Anonymkode: 35074...bbf Jeg har snakket med en god venninne om dette, at jeg trenger noen gode bilder til høstens dating, og hun sa at det ville hun gjerne hjelpe til med! Vi pleier ikke ta bilder av hverandre til vanlig, men jeg tenkte at hvorfor ikke spørre. 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå