AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #21 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har nå vært singel i 1,5 år, ikke datet ennå. Så tenkte å lage profil på Tinder da, det er vel der de fleste er i dag. Hvordan bør profilen være for å være best mulig? Jeg er 38, har god jobb, eier hus og har et barn. Hva bør være med i profilteksten? Samme med bilder - hva slags bilder bør jeg ha? Jeg har dessverre stort sett bare selfies, alle bilder jeg har som er tatt av andre er mange kilo siden - og jeg synes det er dumt å legge ut bilder der jeg er 15-25 kilo tyngre. Bør jeg bare få noen venner til å ta bilder av meg snarest? 😄 Trenger ikke svar som at jeg er dame så jeg får tusen treff uansett, jeg vil likevel ha en god profil så jeg kanskje treffer på de som passer meg best? Hva tenker dere? Særlig menn, hva ser dere på? Anonymkode: 35074...bbf Smil, vis helfigur, ta litt bilder i ulike settinger, vær naturlig, ikke bruk filter. Når det gjelder bio vær kort og konkret. Ikke bruk for mange emojier, eller skriv hva du ikke vil ha. Du har ikke lyst til å fremstå som negativ, eller kritisk. Ha en positiv profil. Anonymkode: f6b46...4ed
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #22 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har nok dratt den der ut av ræva for det er plenty av damer på Tinder uansett hvor i verden du drar. Anonymkode: c2586...f3c Ræva my ass. Skjønner du relative tall? Statistikkene rundt i verden sier at det er 3-10 ganger så mange menn som kvinner på appen. Hadde det fungert, så ville tallet vært jevnere. Hvis det er 100 tusen kvinner på Tinder i Norge, så er det jo plenty, men det er enda mer plenty med mannfolk. Anonymkode: 4f0d5...2ec
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #23 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smil, vis helfigur, ta litt bilder i ulike settinger, vær naturlig, ikke bruk filter. Når det gjelder bio vær kort og konkret. Ikke bruk for mange emojier, eller skriv hva du ikke vil ha. Du har ikke lyst til å fremstå som negativ, eller kritisk. Ha en positiv profil. Anonymkode: f6b46...4ed Takk! Jeg er ikke glad i emojis, og er en ganske positiv person, så får prøve å få frem det 😊 Anonymkode: 35074...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #24 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Takk! Jeg er ikke glad i emojis, og er en ganske positiv person, så får prøve å få frem det 😊 Anonymkode: 35074...bbf Værsågod, og lykke til! Og så har vi selvfølgelig opplagte ting som å ikke ha duckface på bildene. Jeg ville også vært varsom med å by meg for mye frem. Typiske rene bikinibilder, presse frem kløft, baderomsselfier, med mindre du ønsker å tiltrekke deg tilsvarende menn. Anonymkode: f6b46...4ed
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #25 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har nå vært singel i 1,5 år, ikke datet ennå. Så tenkte å lage profil på Tinder da, det er vel der de fleste er i dag. Hvordan bør profilen være for å være best mulig? Jeg er 38, har god jobb, eier hus og har et barn. Hva bør være med i profilteksten? Samme med bilder - hva slags bilder bør jeg ha? Jeg har dessverre stort sett bare selfies, alle bilder jeg har som er tatt av andre er mange kilo siden - og jeg synes det er dumt å legge ut bilder der jeg er 15-25 kilo tyngre. Bør jeg bare få noen venner til å ta bilder av meg snarest? 😄 Trenger ikke svar som at jeg er dame så jeg får tusen treff uansett, jeg vil likevel ha en god profil så jeg kanskje treffer på de som passer meg best? Hva tenker dere? Særlig menn, hva ser dere på? Anonymkode: 35074...bbf Beste tipset mitt er å ikke ha Tinder-profil, og hvis du har: kun sveip de beste av de beste til høyre. Ikke gi etter på noe som helst nivå, ikke gå ned i nivå. ❤️ Hvis han ikke er bra nok så er han ikke bra nok. Ikke noen spørsmål. Anonymkode: 8f148...507 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #26 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Værsågod, og lykke til! Og så har vi selvfølgelig opplagte ting som å ikke ha duckface på bildene. Jeg ville også vært varsom med å by meg for mye frem. Typiske rene bikinibilder, presse frem kløft, baderomsselfier, med mindre du ønsker å tiltrekke deg tilsvarende menn. Anonymkode: f6b46...4ed Har null planer om å ha bikini-bilde og kløft 😄 Har naturlig store pupper så det vil vel uansett vises, men pleier ikke å ha dem på utstilling 😊 Jeg føler jeg alltid har vært for gammel for duckface, så det går nok også fint å unngå 😄 Anonymkode: 35074...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #27 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du er dame så har du alt du trenger, du får masse å velge i selv hvis du kun har ett bilde og ingen tekst i profilen. Anonymkode: c2586...f3c Tull jeg har 5-6 bilder og får aldri match. Hilsen kvinne. Hvor får du det fra at vi kvinner får så mye å velge i? Anonymkode: 285e0...b89
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #28 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste tipset mitt er å ikke ha Tinder-profil, og hvis du har: kun sveip de beste av de beste til høyre. Ikke gi etter på noe som helst nivå, ikke gå ned i nivå. ❤️ Hvis han ikke er bra nok så er han ikke bra nok. Ikke noen spørsmål. Anonymkode: 8f148...507 Nei, jeg kunne godt tenkt meg å slippe online dating, men ettersom jeg har barn og har litt for lite anledning til å være mye ute for fritidsaktiviteter, byen osv der man kanskje møter noen naturlig, så er det praktisk. Takk, jeg har vært litt for ukritisk tidligere i livet, som er grunnen til at jeg har endt opp som voksen og singel, så skal prøve å holde på standarden min nå. Ikke at de er skyhøye altså 😄 Bedre alene og lykkelig (for det er jeg jo allerede), enn ulykkelig sammen med noen 😊 Så det skal jeg huske 😊 Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #29 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tull jeg har 5-6 bilder og får aldri match. Hilsen kvinne. Hvor får du det fra at vi kvinner får så mye å velge i? Anonymkode: 285e0...b89 tror jeg ikke noe på, jeg sviper høyre på alle damer, også rydder jeg over etterpå. Vet mange andre også gjør det, så da er du for kritisk når du sviper. Anonymkode: 59aa8...d4b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #30 Skrevet 10. juni 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Tull jeg har 5-6 bilder og får aldri match. Hilsen kvinne. Hvor får du det fra at vi kvinner får så mye å velge i? Anonymkode: 285e0...b89 Men det betyr jo bare at du er kresen på utseende, antall matcher reflekterer jo ikke antall likes du får som kvinne. Du får garantert bøttevis med likes. Ingen vil senke utseendekrav, men da kan man jo ikke samtidig klage? Anonymkode: 9df04...f29 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #31 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har lurt litt selv på hva som menes med å eie eget hus eller egen bolig? Ser noen skriver det, men menes det da at man er gjeldsfri eller at man eier sammen med banken? Har lurt på å skrive dette selv, men jeg er ikke helt gjeldsfri riktig enda og vil ikke sende ut feil signaler. Jeg ser det ikke som materialistisk å eie bolig, mere at man gir uttrykk for at man har orden i økonomien. I likhet med TS ønsker ikke jeg heller å møte på noen som bor hjemme sammen med mor etter fylte 40. Ei heller de som er neddynket i forbruksgjeld uten å eie nåla i veggen. Og jeg som har vært på Tinder en stund kan dessverre opplyse om at det er overraskende mange menn der ute som ikke har orden på noe som helst, så da teller det selvsagt positivt å vise til at man ihvertfall har orden i økonomien. Jeg endte opp med å skrive akkurat det: "Orden i økonomien". Tenker det sier like mye som å eie egen bolig. Man trenger ikke eie fremfor leie for å ha ryddig økonomi, men hvis man er passert 40 tenker jeg man bør ha en litt mere stabil og ryddig tilværelse, også økonomisk , enn i starten av 20-årene. Om man er rik eller ikke har lite å si med mindre man er veldig opptatt av penger og status. Dette siste er ikke det jeg vektlegger selv om jeg ønsker økonomisk ryddighet hos en mann. Når dette er sagt er det mulig ikke Tinder er riktig arena for å treffe en oppegående og ryddig type. Min erfaring er at menn fleste enten ikke kan eller ikke gidder å lese profiltekst på Tinder. Så hva enn du skriver, TS, har dette svært lite å si for hvem som kommer til å like deg på Tinder, dessverre. Menn på Tinder ser etter sex og lite annet. Anonymkode: 3b2d4...528
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #32 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): tror jeg ikke noe på, jeg sviper høyre på alle damer, også rydder jeg over etterpå. Vet mange andre også gjør det, så da er du for kritisk når du sviper. Anonymkode: 59aa8...d4b ...sa den ukritiske og primitive mannen som ønsker at vi kvinner skal komme ned på samme nivå 😏 Anonymkode: 3b2d4...528
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #33 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...sa den ukritiske og primitive mannen som ønsker at vi kvinner skal komme ned på samme nivå 😏 Anonymkode: 3b2d4...528 Jeg er kritisk, dater ikke tjukke jenter, dater ikke stygge jenter, uten om det så har jeg sex med det meste 😄 Anonymkode: 59aa8...d4b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #34 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er kritisk, dater ikke tjukke jenter, dater ikke stygge jenter, uten om det så har jeg sex med det meste 😄 Anonymkode: 59aa8...d4b Men du sveiper dem uansett? Hva er vitsen? Anonymkode: 4f0d5...2ec
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #35 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du sveiper dem uansett? Hva er vitsen? Anonymkode: 4f0d5...2ec Gidder ikke bruke masse tid på sviping så prøver bare og få det unnagjort. Anonymkode: 59aa8...d4b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #36 Skrevet 11. juni 2022 Vet ikke helt hva som er en bra tekst,men jeg vet hva som er en dårlig. De som skriver høydekrav eller lignende (påvirker ikke meg direkte da jeg er 1.90), "send melding først".. Krav som dette. Som om jeg gidder å gå i en relasjon hvor den første kommunikasjonen er er krav og negativitet. Vær for all del tydelig på hva du vil ha, men skriv heller "søker noe som kan bli stabilt og seriøst", ikke "ingen fuckboys". De to tingene betyr egentlig det samme, men gir to vidt ulike inntrykk. Anonymkode: 04d2a...3b1 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #37 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke helt hva som er en bra tekst,men jeg vet hva som er en dårlig. De som skriver høydekrav eller lignende (påvirker ikke meg direkte da jeg er 1.90), "send melding først".. Krav som dette. Som om jeg gidder å gå i en relasjon hvor den første kommunikasjonen er er krav og negativitet. Vær for all del tydelig på hva du vil ha, men skriv heller "søker noe som kan bli stabilt og seriøst", ikke "ingen fuckboys". De to tingene betyr egentlig det samme, men gir to vidt ulike inntrykk. Anonymkode: 04d2a...3b1 Takk for tips 😊 Jeg er så utafor at jeg ikke helt har skjønt hva en fuckboy er, så det er i hvert fall ikke et ord jeg bruker 😄 Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #38 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har lurt litt selv på hva som menes med å eie eget hus eller egen bolig? Ser noen skriver det, men menes det da at man er gjeldsfri eller at man eier sammen med banken? Har lurt på å skrive dette selv, men jeg er ikke helt gjeldsfri riktig enda og vil ikke sende ut feil signaler. Jeg ser det ikke som materialistisk å eie bolig, mere at man gir uttrykk for at man har orden i økonomien. I likhet med TS ønsker ikke jeg heller å møte på noen som bor hjemme sammen med mor etter fylte 40. Ei heller de som er neddynket i forbruksgjeld uten å eie nåla i veggen. Og jeg som har vært på Tinder en stund kan dessverre opplyse om at det er overraskende mange menn der ute som ikke har orden på noe som helst, så da teller det selvsagt positivt å vise til at man ihvertfall har orden i økonomien. Jeg endte opp med å skrive akkurat det: "Orden i økonomien". Tenker det sier like mye som å eie egen bolig. Man trenger ikke eie fremfor leie for å ha ryddig økonomi, men hvis man er passert 40 tenker jeg man bør ha en litt mere stabil og ryddig tilværelse, også økonomisk , enn i starten av 20-årene. Om man er rik eller ikke har lite å si med mindre man er veldig opptatt av penger og status. Dette siste er ikke det jeg vektlegger selv om jeg ønsker økonomisk ryddighet hos en mann. Når dette er sagt er det mulig ikke Tinder er riktig arena for å treffe en oppegående og ryddig type. Min erfaring er at menn fleste enten ikke kan eller ikke gidder å lese profiltekst på Tinder. Så hva enn du skriver, TS, har dette svært lite å si for hvem som kommer til å like deg på Tinder, dessverre. Menn på Tinder ser etter sex og lite annet. Anonymkode: 3b2d4...528 Jeg kjenner flere som har samboere fra Tinder, så jeg tenker jo at det er en mulighet å treffe noen seriøse der og. Det er så mange der at jeg ikke kan skjønne at alle bare ønsker sex. Og om jeg skulle treffe på noen som bare vil ha sex, så jaja. Jeg har behov jeg og 😄 Gode poeng det med orden i økonomien osv. Vanskelig å få frem sånt uten å virke helt snål. Vil liksom bare fremstille meg selv som en stabil og ordentlig person, i håp om å treffe noen som også er sånn 😊 Må tenke litt på ordlyden i det jeg skriver. Anonymkode: 35074...bbf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #39 Skrevet 11. juni 2022 Mitt beste Tinder-råd (til begge kjønn): Slett appen og gå ut og treff mennesker i den virkelige verden. Tinder får frem det verste i mennesker og er ikke noe man bør bruke tid på. Anonymkode: 3431a...5d7 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #40 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mitt beste Tinder-råd (til begge kjønn): Slett appen og gå ut og treff mennesker i den virkelige verden. Tinder får frem det verste i mennesker og er ikke noe man bør bruke tid på. Anonymkode: 3431a...5d7 Har så lite mulighet til det 🙁 Har et barn 70 % av tida (pappaen skal ha mer, men han vil ta det i eget tempo), og da har jeg ikke mye tid til å drive med fritidsaktiviteter og lignende, hvor folk treffes. Aner ikke hvor folk treffes heller, for å være ærlig. Det optimale er selvsagt å treffe noen på "gamlemåten", men oddsen er jo minimal 🙁 Anonymkode: 35074...bbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå