PITTY Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 En del med peiling her inne. Så skulle ikke forundre meg om noen vet..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 1 minutt siden, PITTY said: En del med peiling her inne. Så skulle ikke forundre meg om noen vet.. Kan se litt ut som en petit brabancon.. Anonymkode: 27eeb...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Helledussen så nydelig! Anonymkode: bccb3...c61 1
Ulven Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Noen av de kortsnutede rasene er forholdsvis like som valper, men det kan se ut som en petit brabancon. 1
PITTY Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2022 Makan 😲.. trodde dette var vanskelig jeg.. (Griffon Petit Brabancon..) Korrekt!!! 6 uker. Får den i hus om 2 uker. Gleder meg ekstremt.. Hatt en før også. Og Boxer før det. Petit` blir av noen kalt pensjonist-Boxer eiere.. 1
PITTY Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2022 Selv om jeg har hatt hund i over 20 år velger jeg å ikke hvile på mine laurbær. At jeg har mer enn nok kunnskap liksom. Noen som har erfaring med Lundquist valpekurs? Eller annet bra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå