AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Er så sinnsykt varmt i min 48 kvm leilighet, og trenger noe som kjøler som ikke er for dyrt å ha på. Noen tips? Anonymkode: e5521...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Hvor dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 PITTY skrev (11 minutter siden): Hvor dyrt? Opp til 1000 ish Anonymkode: e5521...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Ok. Men da må du nok nøye deg med en stativ-vifte. Den kjøler jo ikke, kun vind. Mobil aircondition koster en del mer. Men du kan jo prøve på Finn.. Jeg tåler varme sykt dårlig så jeg har begge deler. Stativ-vifta står foran aircondition og sprer is-luften. Fryser godt da.. Har systemet på soverommet. Våkner med nærmest frost i håret, selv på en tropenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Del Skrevet 9. juni 2022 PITTY skrev (1 minutt siden): Ok. Men da må du nok nøye deg med en stativ-vifte. Den kjøler jo ikke, kun vind. Mobil aircondition koster en del mer. Men du kan jo prøve på Finn.. Jeg tåler varme sykt dårlig så jeg har begge deler. Stativ-vifta står foran aircondition og sprer is-luften. Fryser godt da.. Har systemet på soverommet. Våkner med nærmest frost i håret, selv på en tropenatt. Anonymkode: e5521...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Del Skrevet 9. juni 2022 Kikket litt på den 🤔 Anonymkode: e5521...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 9. juni 2022 #7 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: e5521...515 Vifte ja. Men det er faktisk mer trøkk i en rund med stor diameter. Har prøvd ut en haug av løsninger opp igjennom.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 9. juni 2022 #8 Del Skrevet 9. juni 2022 Luftkjøler | Kjøle- og luftfuktingsfunksjon | ANSLUT | Jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Del Skrevet 9. juni 2022 PITTY skrev (5 timer siden): Ok. Men da må du nok nøye deg med en stativ-vifte. Den kjøler jo ikke, kun vind. Mobil aircondition koster en del mer. Men du kan jo prøve på Finn.. Jeg tåler varme sykt dårlig så jeg har begge deler. Stativ-vifta står foran aircondition og sprer is-luften. Fryser godt da.. Har systemet på soverommet. Våkner med nærmest frost i håret, selv på en tropenatt. Det er vifte i selve airconditionen... Anonymkode: a985d...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Del Skrevet 9. juni 2022 Den på clas ohlson til 500 er kjempe bra! Anonymkode: 5e190...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juni 2022 #11 Del Skrevet 9. juni 2022 Noen her som kan anbefale en garantert stillegående vifte? Jeg blir smårar av å føle at jeg ligger i en vindtunnel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Del Skrevet 9. juni 2022 Kjøpte denne til soverommet, den er helt lydløs og kjøler overraskende bra! Og et pluss at det er en luftfukter samtidig og har et ganske fint behagelig lys man kan skru av å på. Og ikke minst ser den bra ut! Åsså så billig?! https://www.sparnet.no/teknikk/bladlos-vifte-baerbar-luftkjoler Anonymkode: 5e190...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte denne til soverommet, den er helt lydløs og kjøler overraskende bra! Og et pluss at det er en luftfukter samtidig og har et ganske fint behagelig lys man kan skru av å på. Og ikke minst ser den bra ut! Åsså så billig?! https://www.sparnet.no/teknikk/bladlos-vifte-baerbar-luftkjoler Anonymkode: 5e190...12b Denne var bra i test også ifølge denne testen https://www.bestitestguiden.com/tester-pa-beste/bordvifte.html Anonymkode: 5e190...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå